بازی Monster Hammer : جنگ با هیولا

بازی Monster Hammer یکی از نمونه های ساده و کم حجم اما سرگرم کننده است که با داشتن مراحل متعدد و طراحی گرافیکی زیبا می تواند بازیکن را برای مدت ها سرگرم کند. این درست است که ایده ی بازی بسیار ساده است و تنها به حرکت دادن تبر در زمان مناسب محدود می شود اما وجود دشمنان در هر کجا به سختی بازی افزوده و سرعت عمل بازیکن را مورد آزمایش قرار می دهد. وجود تبر ها و سلاح های گوناگون به همراه پوشش های مختلف برای شخصیت بازی از ویژگی های دیگر این بازی دو بعدی است. با تمام این گفته ها و گیم پلی ساده ی بازی باید گفت که بازی Monster Hammer ارزش یکبار امتحان را دارد.

بازی Monster Hammer : جنگ با هیولا بازی Monster Hammer : جنگ با هیولا

در بازی می توانید برای دریافت جان تازه و عبور از مراحل مدت زمانی را صبر کرده و یا ویدئویی تبلیغاتی را مشاهده کرده و در همان لحظه چند امتیاز بگیرید و به بازی کردن ادامه دهید. این عادت خوبی است که در بین بازی سازان اخیراً رواج پیدا کرده که تبلیغات را به کاربر در حین بازی دیکته نمی کنند و بازی ساز استرالیایی بازی Monster Hammer : جنگ با هیولا نیز از این روش برای نمایش تبلیغات و کسب در آمد استفاده کرده است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.