بازی Hit & Knock down : پرتاب و ریختن اجسام

بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید دو دسته هستند. دسته ی اول بازی های با دیتای پرحجم و سنگین مثل پورت های سری GTA و Bully و سایر ساخته های شرکت راک استار و Gameloft و دسته ی دوم بازی های سرگرم کننده ی کم حجم و ساده و سبک که توسط سازندگان نو پا با بودجه ی اندک ساخته و منتشر می شوند. بازی Hit & Knock down یکی از بازی های دسته ی دوم است که نشان می دهد یک بازی سرگرم کننده ی موبایلی لزوماً نباید دارای داستان خوب و گرافیک خارق العاده باشد. این سازنده ی کره ای اثبات می کند که با گیم پلی خوب و طراحی مناسب می توان برای ساعت ها بازیکنان را سرگرم کرد. در این بازی می بایست توپ بیسبال را به سمت بشکه های خالی پرتاب کرده و موجب افتادن آن ها شوید.

بازی Hit & Knock down : پرتاب و ریختن اجسام بازی Hit & Knock down : پرتاب و ریختن اجسام

همانند دیگر بازی های از این گونه می توان بازی Hit & Knock down را تنها با یک دست و یک انگشت کنترل کرد و انجام داد. وجود مراحل متعدّد و متنوع می تواند موجب افزودن ساعت ها گیم پلی برای بازیکن شود. حالت رقابت چند نفره و آنلاین نیز در بازی وجود دارد که بازیکن به کمک آن می تواند از طریق اتصال اینترنتی با دیگر بازیکنان سراسر دنیا رقابت کند. شکستن اجسامی مثل بشقاب ها با انواع توپ بیسبال، بیلیارد و بولینگ و والیبال امکان پذیر است و قوانین فیزیک به خوبی در بازی شبیه سازی شده است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.