بازی Fruits Forest اندروید

بازی Fruits Forest یکی از بازی های سبک و کم حجم و ساده اما در عین حال سرگرم کننده و جالب است که با گیم پلی خوب خود می تواند موجب تقویت تمرکز و دقت بازیکن شود. در این بازی تنها کافیست چند میوه ی هم شکل را با حرکت انگشتان خود در کنار هم قرار دهید تا حذف شده و امتیاز بگیرید. ایده ی بازی از همان تتریس گرفته شده با این تفاوت که اشکال با ابعاد مختلف در آن وجود نداشته و تنها انواع میوه ها هستند که باید با نظم مخصوصی کنار هم قرار بگیرند. در این میان میوه های مخصوص نیز در بین سایر میوه ها هر از گاهی ظاهر می شوند که موجب اعطای امتیاز بیشتر به بازیکن می شوند. پس از هر بار امتیاز گیری ردیف یا ستون مورد نظر حذف شده و سبب پیشرفت بازی می شود. نکته ی بعدی در گیم پلی بازی این است که می بایست دقت شود تا با تعداد کمتری همه ی میوه ها را با یکدیگر اتصال داد در غیر اینصورت یا امتیاز کمتری به بازیکن داده شده و یا به کل سبب تجدید مرحله می شود.

بازی Fruits Forest اندروید بازی Fruits Forest اندروید

تبلیغات موجود در بازی Fruits Forest  به هیچ وجه آزار دهنده نبوده و به مانند همیشه می توانید در صورت لزوم دیتای موبایل یا وای فای خود را غیر فعال کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.