بازی Cut It: Brain Puzzles معمایی و فکری

بازی Cut It: Brain Puzzles یکی از عناوین سبک و کم حجم اما خلاقانه و با کیفیت است که با معما های ساده اما تفکر برانگیز سعی در سرگرمی بازیکنان دارد. بازی Cut It: Brain Puzzles دارای چیزی در حدود 530 مرحله است که هر هفته نیز مراحل جدید به آن اضافه می گردد. کل گیم پلی بازی در برش اشیاء خلاصه می شود به گونه ای که بتوان با آزاد شدن آن ها امتیازات و ستاره ها را جمع آوری کرد. کافیست بازیکن انگشت خود را بر روی قسمت مشخصی از صقحه حرکت دهد تا موجب پرتاب شدن و رها شدن اجسام به اطراف شود و این کار باید به نحوی انجام شود تا با همه ی ستاره ها برخورد لازم صورت پذیرد. ممکن است این کار در ابتدا ساده به نظر برسد اما پس از گذشت چند مرحله ی ابتدایی خواهید دید که گذراندن دیگر مراحل و پیشروی در بازی نیازمند تفکر تمرکز بالاست.

بازی Cut It: Brain Puzzles معمایی و فکری بازی Cut It: Brain Puzzles معمایی و فکری

بسیاری از مراحل دارای راهنمایی و اشاره ی کوچکی برای رد کردن هستند که تنها با مشاهده ی یک ویدئوی تبلیغاتی قابل آزاد شدن هستند. برای مشاهده ی راهنمایی کافیست کلید Hint یا اشاره را لمس کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.