بازی Clawbert : یافتن اشیاء

بازی Clawbert یکی از بازی های ساده و کم حجم موبایلی است که می تواند برای مدت ها بازیکن را سرگرم کند. گیم پلی بازی به این صورت است که بایستی به وسیله ی چنگال مخصوصی از میان تخم مرغ ها برخی را گزینش کرده و حمل کنید. باز کردن و یافتن اشیاء داخل هر کدام مدت زمانی به طول می انجامد که البته می توانید با خرج کردن سکه ها این زمان را به جلو بیندازید. پس از اتمام موجودی سکه ها می توانید از میان بسته ها آن هایی که دارای سکه هستند و شکل و شمایل مخصوصی نیز دارند را گزینش کنید.

بازی Clawbert

ناگفته نماند که در بازی Clasbert باید در مدت زمان خاصی اشیاء و اسباب بازی ها را به کلکسیون خود اضافه کنید به این معنی که باز شدن بسته ها را به نحوی اولویت بندی و مدیریت کنید تا قبل از اتمام زمان به اشیاء مورد نظر خود دست پیدا کنید. قابلیت ریست کردن جعبه ها و پیدایش بسته های جدید نیز پس از گذر زمان نیم ساعته و یا پرداخت با سکّه ها قابل انجام است. در کل بازی Clawbert را می توان یکی از نمونه بازی های خوب برای وقت گذرانی موقت در صف های طولانی انتظار برشمرد.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.