بازی Cats are Cute : بازی با گربه ها

بازی Cats are Cute یک بازی ساده اما بامزه و سرگرم کننده است. در این بازی بایستی از گربه ها مراقبت کرده و با تامین غذا و مایحتاجشان، آن ها را نگهداری کنید. امکان انجام بازی های مختلف با گربه ها نیز وجود دارد و همانطور که گفتیم علاوه بر سعی در تأمین مایحتاج اولیه ی آن ها باید برای سرگرمیشان نیز برنامه ریزی کنید. پس از گذشت مدّتی امکان گسترش شهر وجود دارد و می توانید با ساختن ساختمان های مختلف و مغازه ها، امکانات تازه ای را در همسایگی محلِّ سکونت حیواناتتان فراهم سازید.

بازی Cats are Cute

با هر بار انجام فعّالیتی با گربه ها می توانید علاقه ی آن ها به خودتان را بیشتر کرده و با این کار امتیازات مختلف بازی را جمع آوری کنید. بدیهی است که بخشی از بازی سعی دارد تا قابلیت های اضافی را به بازیکن به فروش برساند اما به نظر ما بدون خرید آن ها نیز می توانید بازی را به خوبی انجام داد و در پیشبرد بازی خللی ایجاد نمی شود. ناگفته نماند که در بازی Cats are Cute امکان ذخیره ی میزان پیشرفت شما در سرور های گوگل نیز وجود دارد تا در صورت تعویض دستگاه یا از دست رفتن اطلاعات بتوانید از نو جریان بازی را ادامه دهید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.3 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.