بازی های In Car Racing و Racing In Car اندروید

In Car Racing یک بازی در سبک مسابقه ای برای اندروید است که با وجود حجم کم و گرافیک و طراحی ساده می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. این بازی با وجود داشتن گیم پلی ساده و Temple Run مانند می تواند بعد از مدتی تکراری شود اما به خاطر داشته باشید که این یک بازی موبایلی است و انتظار چندانی نمی توان از آن داشت.
دو بازی از دو سازنده در این سبک ساخته شده یکی با نام In Car racing و دیگری به نام Racing In Car که هر دو کاملا مشابه هم هستند. اما به نظر می رسد بازی Racing In Car طراحی گرافیکی بهتری داشته باشد. خودتان می توانید این مسئله رو در تصاویر زیر مشاهده کنید.

تصاویر مربوط به بازی In Car Racing :

In_Car_Racing1

In_Car_Racing2

تصاویر بازی دوم یعنی Racing In Car  نیز در زیر آمده است که دارای ماشین های متنوع هست اما برای آزاد کردن آن ها می بایست مسابقه های بیشتری انجام داده و امتیاز جمع کنید.

Racing_In_Car1

Racing_In_Car2

هر دو بازی از سنسور شتاب سنج یا Accelerometer دستگاه شما برای کنترل استفاده می کنند. توجه کنید که بازی ها بسیار سبک بوده و سخت افزار چندانی طلب نمی کنند. در نظر داشته باشید بازی Racing In Car امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی از سوی کاربران دریافت کرده است و بیشتر از 1 میلیون بار دانلود شده است.

دانلود In Car Racing

دانلود

 

 

دانلود Racing In Car

دانلود

 

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.