بازی معمایی CutToGo

اگر اهل بازی های پازل هستید باید بگوئیم به احتمال زیاد از بازی معمایی CutToGo لذت خواهید برد. در این بازی باید اشکال داده شده را به نحوی برش دهید تا موانع و فضا های خالی بین کاراکتر بازی و هدف برداشته و یا پر شود. قطعه قطعه کردن این اشکال باید به نحوی انجام شود که تنها با سه برش به هدف برسید. در غیر اینصورت یک امتیاز از شما کسر خواهد شد و در نهایت پس از پایان امتیازات باید ویدئویی تبلیغاتی مشاهده کنید و یا حدود 5 دقیقه دست از بازی کردن بکشید تا مجدد به شما امتیاز تعلق گیرد. در صورتی که تعداد برش ها و تلاش شما از سه بار عبور کند و کاراکتر بازی نتواند از مسیر عبور کند مشاهده تبلیغات و یا صبر تنها راه پیش برد بازی خواهد بود.

بازی معمایی CutToGo

وجود چیزی بیشتر از 600 مرحله ی متفاوت در بازی معمایی CutToGo به این معناست که برای مدت ها می توانید با این بازی سرگرم شوید. در ادامه باید گفت وجود تعدادی تبلیغات در بازی چندان مزاحمتی ایجاد نمی کند اما در صورتی که می خواهید از دیدن آن ها نیز خودداری کنید می توانید اتصال اینترنت خود را غیر فعال کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.