بازی فکری و معمایی Lines

اگر به بازی های حل پازل علاقمند باشید، بازی فکری و معمایی Lines مختص شماست. در این بازی باید خطوط خود را از محلی شروع به ترسیم کنید که از خطوط رقیب طولانی تر و بلند تر باشد در غیر اینصورت باید در استراتژی خود تجدید نظر کنید. همین گیم پلی با ایده ی به ظاهر ساده می تواند بسیار چالش بر انگیز باشد و علاقمندان به این سبک بازی ها را تا مدت ها سرگرم و درگیر خود کند. داشتن مراحل پر تعداد نیز خود گویای طولانی بودن مدت قابل سرگرم شدن با بازی است. علاوه بر این ها و طراحی ظاهری بازی نیز خوب و چشم نواز است و برای همه ی رده های سنی مناسب است.

بازی فکری و معمایی Lines

بازی فکری و معمایی Lines بر روی اکثر دستگاه های اندرویدی اعم از قدیمی و جدید قابل نصب و اجرا است به طوری که تقریباً می توان گفت همگان می توانند از این بازی لذت ببرند. مثل همیشه در صورت عدم علاقه به مشاهده ی تبلیغات در بازی می توانید اتصال اینترنتی دستگاه خود را قطع کنید. این بازی را می توانید هم اینک از همین جا با حجم اندک 80 مگابایت به صورت مستقیم دانلود و نصب کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.