بازی شاهزاده ایرانی اندروید : Prince of Persia Escape

اگر چیزی حدود بیست سال پیش را در نظر بگیریم عده ی معدودی در کشورمان بودند که حتی صاحب کامپیوتر های شخصی و یا توانایی کار با آن ها را داشتند. گوشی های موبایل که جای خود را داشتند. بازی شاهزاده ایرانی اندروید یکی از معدود بازی های قابل اجرا بر روی سیستم عامل DOS بود که با وجود عرضه در محیطی دو بعدی و طراحی گرافیکی ابتدایی، طرفداران زیادی داشت. بعد ها نسخه های بیشتری از این بازی برای کامپیوتر ها و کنسول های مخصوص بازی عرضه شد و تا به امروز که همان بازی ابتدایی و با حس و حال نوستالژی برای گوشی ها و دستگاه های اندرویدی عرضه و منتشر می شود.

بازی شاهزاده ایرانی اندروید : Prince of Persia Escape بازی شاهزاده ایرانی اندروید : Prince of Persia Escape

در بازی شاهزاده ایرانی اندروید : Prince of Persia Escape شما باید شاهزاده را برای خروج از هر مرحله راهنمایی کنید و مراقب موانع و خطرات پیش رو باشید. بازی در محیطی دو بعدی و ساده است و تنها کنترل کاربر بر شخصیت بازی با لمس کوتاه یا لمس بلند مدّت صفحه انجام می گیرد بنابرین بازی برای انجام با یک دست و در هر کجا مناسب است. تبلیغات بازی چندان مزاحم نبوده و طبق معمول می توانید دیتا یا اتصال وای فای خود را قطع کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.