بازی رنگ آمیزی تصاویر : Color by Number

بازی رنگ آمیزی تصاویر : Color by Number یکی از اپلیکیشن های جالب و سرگرم کننده برای همه ی رده های سنی است که در آن می توانید با زوم کردن بر روی اشکال و نقاشی های آماده و تبدیل آن ها به تصاویر پیکسلی رنگ آمیزی کنید. رنگ کردن تصاویر با انتخاب اعداد انجام می شود به طوریکه هر عدد معرف یک رنگ به خصوص است. در پایان بازیکن می تواند از حالت زوم خارج شده و تصویر رنگ شده و نتیجه ی آن را ببیند. بازیکن ها می توانند علاوه بر استفاده از تصاویر و نقاشی های موجود در اپلیکیشن، تصاویر ثبت شده با دوربین و یا هر تصویر یا عکس دیگری را توسط خود اپلیکیشن تبدیل به تصاویر پیکسلی سیاه و سفید کرده و از نو شروع به رنگ آمیزی آن ها کنند.

بازی رنگ آمیزی تصاویر : Color by Number بازی رنگ آمیزی تصاویر : Color by Number

 بازی رنگ آمیزی تصاویر : Color by Number یکی از بازی های مناسب برای کودکان و چه بسا بزرگسالان است از آن جا که بسیاری از کاربران و بازیکنان آن ادعا کرده اند که استفاده از آن موجب آرامش خاطر آن ها می شود. نکته ی خوب دیگر این که تبلیغات مزاحم چندانی در اپلیکیشن گنجانده نشده و همانند همیشه در صورت لزوم می توانید اتصال دیتا یا وای فای خود را برای جلوگیری از بارگیری تبلیغات غیر فعال کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.