بازی جدول کلمات انگلیسی : Word Link

بازی جدول کلمات انگلیسی : Word Link

بازی جدول کلمات انگلیسی : Word Link یکی از بهترین اپلیکیشن های بازی آموزنده مخصوص کوکان و نوجوانان و یا حتّی بزرگسالان است که به کمک آن می توان لغات زبان انگلیسی و نحوه ی نگارش آن ها را در ذهن تثبیت کرد. چه کاربر اپلیکیشن کودکان و نوجوانان در حال یادگیری زبان انگلیسی باشند و چه بزرگسالان، Word Link قادر است مخاطب خود را در حین سرگرم کردن آموزش و تمرین دهد. نحوه ی انجام بازی به این صورت است که بازیکن می بایست با کنار هم قرار دادن حروف داده شده لغاتی چند حرفی معنا دار بسازد. اما این تمام ماجرا نیست و در میان این لغات اسم های افراد یا گونه هایی از حیوانات مخفی شده است که بازیکن با حدس زدن آن ها نیز می توانند امتیاز اضافی دریافت کند. علاوه بر این ها در صورت توقّف در جریان بازی امکان دریافت راهنمایی از سوی اپلیکیشن نیز وجود دارد.

بازی جدول کلمات انگلیسی : Word Link بازی جدول کلمات انگلیسی : Word Link

با پشت سر گذاشتن 30 مرحله بازیکن قادر است تا جدول روزانه را نیز حل کند که در آن پیچیدگی و درجه ی سختی بالاتری از نظر لغات به کار رفته وجود دارد. اگر به بازی های معمایی و پازل علاقمندید بازی جدول کلمات انگلیسی : Word Link را با حجم اندک همین حالا دریافت و نصب کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.