بازی استراتژی Strike of Nations

بازی استراتژی Strike of Nations را اگر بخواهیم به گیمر های قدیمی معرفی کنیم باید بگوئیم یک کپی از بازی بسیار محبوب و قدیمی و خاطره انگیز Command & Conquer برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. در این بازی می بایست شروع به ساخت زیر ساخت های مورد نیاز در مقر فرماندهی خود کرده و پس از مدّتی آماده ی حمله به دشمنان خود شوید. این حمله می تواند به صورت انفرادی و یا گروهی به مقر دشمنان و راهزنان انجام شود.

بازی استراتژی Strike of Nations بازی استراتژی Strike of Nations

برای انجام بازی استراتژی Strike of Nations نیاز به اتصال اینترنتی دارید. البته جای هیچگونه نگرانی از این بابت نیست چرا که بازی دیتای بسیار اندکی را از این طریق تبادل می کند. ویژگی دیگر آن رایگان بودن آن است که اگرچه برای ساخته شدن زودتر ساختمان ها یا ادوات و ابزار های جنگی می توانید با پرداخت هزینه آن ها را تسریع کنید اما با گذشت زمان و بدون هیچگونه پرداختی نیز می توانید جریان بازی را پیش ببرید. سیستم گفتگوی داخلی بازی می تواند بازیکنان را با یکدیگر مرتبط کرده و سبب همکاری آن ها در اهداف خود یا انجام بازی به صورت تیمی و گروهی شود.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.