آموزش جدول ضرب به کودکان اندروید : Multiplying Panda

Multiplying Panda یک اپلیکیشن آموزشی تعاملی برای کودکان است که با جلوه های بصری زیبا و آموزش بازی گونه به حفظ و به خاطر سپردن جدول ضرب کمک می کند. علاوه بر آن کودکان می توانند عمل تقسیم را نیز در قالب بازی و سوال و جواب آموزش ببینند. نحوه ی آموزش و طرح سوالات در اپلیکیشن آموزش جدول ضرب به کودکان اندروید نیز بسیار هوشمندانه بوده به طوریکه با تمرین و تکرار زیاد و آموزش گام به گام همراه است. از دیگر امکانات آن پخش صداهای متفاوت به هنگام انتخاب درست یا غلط است که به همراه کردن و سرگرمی هر چه بیشتر کودک کمک می کند. برنامه دارای قسمت زمان بندی نیز هست تا روزانه در ساعات خاصی کودک شما را به تمرین و یادگیری فرا بخواند. حتی بنا به ادعای سازنده، در اپلیکیشن از تکنیک های یادگیری ماشین نیز استفاده شده تا درجه ی سختی سوالات را بسته به میزان دانش کودک از جدول ضرب و تقسیم تنظیم کند.

آموزش جدول ضرب به کودکان اندروید آموزش جدول ضرب به کودکان اندروید

به خاطر داشته باشید که برنامه نیازمند هیچگونه اتصال اینترنتی نیست و از تبلیغات مزاحم نیز در آن خبری نیست. پس به راحتی و سهولت تمام می توانید آن را از همین جا دریافت و بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب و راه اندازی کنید.

دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

یک دیدگاه

  1. ممنون از سایت خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.