دانلود Google Duo : برنامه چت ویدئویی

اپلیکیشن Google Duo که برای گوشی های هوشمند اندرویدی و اپل به بازار عرضه شد، نسخه ی کم حجم و سبک تر پیام رسان Google Allo بوده که هدف اصلی آن ایجاد ارتباط ویدئیی بین کاربر و مخاطبین است. با دانلود Google Duo قادر خواهید بود تا با دوستان و آشنایانتان به صورت رایگان و با کیفیت بالا، ارتباط ویدئویی برقرار کنید. بدیهی است که امکان تماس صوتی به جای تماس تصویری نیز در Google Duo وجود دارد. نکته ی جالب اینکه مخاطبین شما می توانند حتی بدون نصب Google Duo از قابلیت تماس صوتی با شما استفاده کنند اما اگر بخواهید با دوستانتان تماس تصویری داشته باشید، هر دو کاربر می بایست Google Duo را دانلود و نصب کنند.

دانلود Google Duo : برنامه چت ویدئویی

همانطور که پیش تر هم گفتیم، Google Duo اپلیکیشنی ساده و تنها هدف آن ایجاد ارتباط ویدئویی بین دو کاربر است. جهت استفاده از امکان ویدئو کنفرانس و ارتباط ویدئویی اینترنتی بین چندین نفر می توانید از سرویس Skype مایکروسافت و یا سرویس های مشابه استفاده کنید. اما با این اپلیکیشن چنین چیزی امکان پذیر نیست.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه چت بدون هویت Ablo

برنامه چت بدون هویت Ablo

اگرچه ما ایرانیان مردمانی اجتماعی و عموماً برون گرایی هستیم که روابط خانوادگی و فامیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.