برنامه چت بدون هویت Ablo

اگرچه ما ایرانیان مردمانی اجتماعی و عموماً برون گرایی هستیم که روابط خانوادگی و فامیلی برایمان اهمیت زیادی دارد اما گاهاً پیش می آید که نیازمند ارتباط گرفتن با شخص ناشناسی هستیم تا فقط برای وقت گذرانی یا درد دل به صورت ناشناس از او کمک بگیریم. به کمک برنامه چت بدون هویت Ablo دقیقاً چنین هدفی امکان پذیر است. کاربران می توانند با افراد سایر کشور ها یا هموطنان خود به آسانی چت و گفتگو کنند. کافیست یک حساب کاربری رایگان در اپلیکیشن برای خود برگزینید و پس از ثبت نام و فعال سازی حساب خود، به گفتگو با کاربران متعدد آنلاین بپردازید.

برنامه چت بدون هویت Ablo برنامه چت بدون هویت Ablo

در رنامه چت بدون هویت Ablo ارائه اطلاعات تماس و آدرس محل سکونت ممنوع است و در صورت مشاهده با کاربران خاطی برخورد خواهد شد. از اصلی ترین قوانین برنامه بدون هویت بودن کاربران به هنگام گفتگو است که به خودی خود چیز بدی نیست. قابلیت دیگر برنامه، امکان ترجمه ی همزمان پیام ها است که در صورتی که دو طرف هم زبان نباشند می تواند بسیار کارآمد و کاربردی باشد. توصیه ای که داریم این است که برای اطمینان کاربران، عکس آواتار خود را قرار دهید در غیر اینصورت کاربران تمایل چندانی به گفتگو با شما نشان نخواهند داد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

برنامه محدودسازی اینترنت : Block Site

اگرچه به شخصه هیچگاه با سیاست محدود سازی و بلوکه کردن وب سایت ها موافق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.