بازی مسابقه ای Pako Forever

بازی مسابقه ای Pako Forever از بازی های خوب و سرگرم کننده برای دستگاه های اندرویدی است که در آن می بایست از خودرو های پلیس که به دنبال شما هستند بگریزید. در این میان باید سعی شود تا به موانع نیز برخورد نکرده و با مانور های صحیح و به موقع سبب برخورد خودرو های پلیس به موانع شوید. برای کنترل خودرو نیازی به استفاده از هر دو دست نیست و Pako Forever از آن دست بازی هایی است که در هر کجا می توان آن را انجام داد.

بازی مسابقه ای Pako Forever

به تازگی نیز به روز رسانی جدیدی برای بازی عرضه و منتشر شده که دسترسی به اتوموبیل های جدید و مکان های جدید را ممکن می سازد. بازی مسابقه ای Pako Forever در عین سادگی دارای اتمسفر و حال و هوایی است که می تواند بازیکن را برای مدّت ها درگیر خود کند. از آن گذشته گیم پلی بازی مهارت خاصّی را می طلبد و بدون تصمیم گیری و واکنش سریع، بازیکن به هیچ وجه موفّق به گذراندن مراحل نخواهد شد. اگرچه تنها عیب بازی را می توان کنترل نه چندان خوب آن دانست امّا در کل مناسب است و ایراد جدّی نمی توان از آن گرفت.

QRCode
دانلود

 

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.