بازی Rise Up اندروید

بازی Rise Up اندروید یکی از بازی های فکری و تقویت تمرکز است که در آن بازیکن وظیفه ی باز کردن راهی برای بادکنک رها شده و در حال حرکت به سمت بالا است تا به مانعی برخورد نکرده و سبب منفجر شدن آن نشود. این بازی قدرت سریع تصمیم گرفتن و انجام واکنش بازیکن را تا حدّ زیادی بالا می رود چرا که او می بایست علاوه بر پیدا کردن راه حل صحیح، در زمان مناسب و اندک نیز این عمل را انجام دهد. طراحی ظاهری بازی چشم نواز بوده و می تواند با رنگ های روشن و زیبا کاربران را راضی کند.

بازی Rise Up اندروید بازی Rise Up اندروید

اگرچه ایده ی بازی بسیار ساده و ابتدایی است اما همین ایده به نحوی پیاده سازی شده که در برخی مراحل بسیار چالش بر انگیز و دشوار می شود و مستلزم تفکر و در عین حال تصمیم گیری سریع بازیکن است. تبلیغات اینترنتی مزاحم تا حد امکان در بازی کم بوده و مشکلی از این بابت گریبان گیر بازی کنان معمولاً نمی شود. ضمن این که بازی سبک و بهینه است و تقریباً بر روی اکثر گوشی ها و تبلت ها از جمله با سخت افزار متوسط و ضعیف نیز قابل نصب و اجرا است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 5 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

بازی پرش از روی کاشی: Tiles Hop

تقریباً همه ی ما می دانیم که بازی های پلتفرم موبایل صرفاً برای سرگرمی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.