دانلود می کده : برنامه گنجینه شعر

کمتر کسی در دنیا است که بتواند منکر این باشد که زبان و ادبیات فارسی در میان همه ی زبان ها و در دنیا بی نظیر است! شعرای متعدد و کم نظیر شعر و نثر پارسی از خود آثار بی شماری به جا گذاشته اند که هنوز هم بسیار پر طرفدار است و به اکثر زبان های زنده ی دنیا ترجمه شده اند. بنابرین بسیار بی انصافی و کم لطفی است که خود ما پارسی زبانان نتوانیم از این منابع گرانبها بهره برداری کنیم و به بهانه های مختلف مثل کمبود وقت و یا پر هزینه بودن کتاب ها از مطالعه ی آن ها سر باز زنیم. چرا که با دانلود می کده برای اندروید، تمام این مشکلات حل شده است و می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای به مطالعه اشعار ده ها شاعر پارسی و ترک زبان در هر کجا و تنها با استفاده از گوشی موبایلتان بپردازید. در روزگاری نه چندان دور اکثر تکه کلام های مردمان کوچه و بازار از همین اشعار و ادبیات فارسی الگو می گرفتند اما امروزه ادبیات سخیف و البته گاها آزار دهنده ی جوانان و نوجوانان نشان دهنده ی دور شدن جامعه از این گنیجنه ی عظیم شعر و ادب پارسی است. به هر روی، تصاویر و اسکرین شات هایی از برنامه می کده را در زیر مشاهده می کنید.

دانلود می کده دانلود می کده

برخی از قابلیت ها و ویژگی هایی که پس از دانلود می کده به آن ها دسترسی خواهید داشت :

  • دسترسی به اشعار بیش از 60 شاعر
  • وجود تعداد بالغ بر 50000 شعر در بانک اطلاعاتی برنامه
  • امکان به اشتراک گذاری هر کدام از اشعار و یا حتی ترکیب آن ها و ایجاد آثار هنری زیبا
  • امکان نمایش شعر تصادفی
  • قابلیت علامت گذاری اشعاری که دوست داشتید
  • وجود امکان جستجو در میان اشعار
  • امکان گرفتن فال حافظ
  • نمایش اطلاعات مختصر از جمله زندگینامه و تاریخ تولد و وفات (تاریخ ادبیات)

تنها نکته ی عجیبی که در استفاده از برنامه به آن برخورد کردیم، دسترسی نداشتن به بانک اطلاعاتی اشعار بدون استفاده از سرویس های تغییر آی پی بود که در نوع خود عجیب بود! ولی به هر حال بعد از دانلود اطلاعات و اشعار می توانید به صورت کاملا آفلاین از برنامه استفاده کنید بنابرین از این بابت نگران نباشید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4.1 یا جدیدتر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.