هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در آوردن کد هایشان در فضای اینترنت دارند. اینگونه افراد معمولاً تمایلی به هزینه کردن برای پروژه های ساده و ابتدایی خود نشان نمی دهند. اگرچه برای PHP و MySQL انتخاب های زیادی برای میزبانی رایگان وجود دارد. اما میزبانی ویندوز معمولاً به صورت رایگان یافت نمی شود. چرا که سرور های ویندوزی نیازمند خرید لایسنس برای سیستم عامل و پایگاه داده هستند. اما نگران نباشید چرا که امروز می خواهیم وبسایتی را به شما معرفی کنیم که بدون هیچ هزینه ای که هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core با پشتیبانی از پایگاه داده ارائه می دهد.

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

 

وب سایت SOMEE.COM

این وبسایت مدت هاست که خدمات میزبانی از سایت های ASP.NET را به رایگان انجام می دهد. جالب تر اینکه خدمات میزبانی از پایگاه داده ی Microsoft SQL Server نیز در آن وجود دارد. بیشینه حجم فایل ها می تواند 150 مگابایت به همراه 50 مگابایت پایگاه داده باشد. پنل مدیریت داخلی و امکان اجرای دستورات SQL به صورت آنلاین از دیگر امکانات این سایت است.

تا اینجا مزایای این وبسایت را شرح دادیم حالا نوبت به معایب آن می رسد. عیب اصلی آن به نظر من نوار تبلیغات دائمی آن است که در پایین ترین قسمت صفحه ی شما برای کاربرانتان به نمایش در می آید. البته اگر قصد اجرای Web API دارید بدون این نگرانی می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

این لیست در صورت وجود سرویس دهنده های بیشتر به روز رسانی می شود…

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

فریم ورک ASP.NET که از قدیم الایّام در اختیار برنامه نویسان و توسعه دهندگان وجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.