دانلود Telegram X : کلاینت جدید تلگرام

شرکت تلگرام در گردهمایی برنامه نویسان و طراحانی که توسط همین شرکت برگزار می شود موفق به طراحی کلاینت جدیدی از این مسنجر محبوب ایرانیان شد که Telegram X نام گرفت. در این کلاینت، طراحی ظاهری و نمایش پیام ها به کلّی تغییر پیدا کرده و موجب شده شاهد قابلیت های جدیدی از جمله پیام های بدون حباب نمایش (Bubble Free) و حالت نمایش شبانه باشیم. اما این تمام ماجرا نیست. شرکت تلگرام ادّعا کرده که عملکرد Telegram X نسبت به تلگرام معمولی بسیار بهتر خواهد بود یعنی از نظر مصرف باتری و طلب کردن قدرت پردازشی دستگاه ها، بهینه تر است و همه ی این ها تجربه ی کاربری بهتری را به ارمغان می آورد.

دانلود Telegram X : کلاینت جدید تلگرام دانلود Telegram X : کلاینت جدید تلگرام

انیمیشن ها و جلوه های متحرک ها در برنامه باز سازی شده اند و باعث تغییراتی در حس استفاده از اپلیکیشن شده است. قلم نوشتاری برنامه هم تغییرات جزئی داشته به صورتی که نوشته ها و پیام ها خوانا تر به نظر می رسند. اما در کل باید بگوییم تغییرات انقلابی در این کلاینت اتفاق نیفتاده و موضوع انتشار Telegram X به صورت یک بزرگ نمایی در میان سایت ها و خبر گزاری های داخلی مطرح شده درصورتی که ما در مدت زمان تست و بررسی اپلیکیشن شاهد مزیت قابل توجهی نسبت به کلاینت اصلی تلگرام نبوده ایم.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه چت بدون هویت Ablo

برنامه چت بدون هویت Ablo

اگرچه ما ایرانیان مردمانی اجتماعی و عموماً برون گرایی هستیم که روابط خانوادگی و فامیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.