دانلود Steam Link : بازی های کامپیوتر در اندروید

بازیکنان و گیمر های پلتفرم پی سی محال است که برنامه ی توزیع عناوین بازی با اسم Steam را نشناسند. این Steam بود که پس از بالا رفتن سرعت اتصال اینترنت مشترکان در سراسر جهان به میزان مطلوب – به جز برای ما ایرانیان که در دنیای دیگر زندگی می کنیم – مسئولیت انتشار بازی های ویدئویی و دیجیتالی بر روی پلتفرم PC را بر عهده گرفت. به کمک این برنامه بازیکنان می توانند عناوین و بازی های مورد نیاز خود را به قیمت بسیار مناسب تهیه کرده و در هر کجا و هر کامپیوتر در دسترس داشته باشند. از آن جا که دستگاه های موبایل که اغلب هم در آن ها از سیستم عامل اندروید استفاده شده است توانایی سخت افزاری و پردازشی مناسبی ندارند کاربران این دستگاه ها تنها می توانند عناوینی نظیر Super Mario و چند بازی دیگر از این دست را تجربه کنند که بارها گفته ایم به جز تعداد انگشت شمار حتی ارزش امتحان کردن هم ندارند. اما حالا با دانلود Steam Link می توانید از قدرت پردازشی کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ خود استفاده کرده و با استفاده از وای فای یا شبکه ی سیمی بازی های بی نظیر پلتفرم پی سی را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید.

دانلود Steam Link : بازی های کامپیوتر در اندروید

توجه کنید که در این حالت تنها تصویر و کنترلگر های بازی از طریق شبکه به گوشی یا تبلت شما ارسال می شود و دستگاه همراه شما تنها نقش یک نمایشگر را خواهد داشت. بدیهی است که برای استفاده از Steam Link می بایست از کیبورد و موس بلوتوثی برای کنترل های بازی ها استفاده کرد. البته Steam Link از کنترلر ها و دسته های بازی موبایلی نیز پشتیبانی می کند و می توانید با خرید یکی از آن ها و دانلود Steam Link تلفن هوشمند خود را به یک کنسول بازی تمام عیار تبدیل کنید.

نکته 1 : توجّه شود که گوشی و کامپیوتر می بایست در یک شبکه ی وای فای حضور داشته باشند و توصیه ی ما این است که گوشی یا تبلت خود را هات اسپات یا نقطه ی دسترسی کنید و کامپیوتر را به آن متصل کنید تا از سرعت بالا و کیفیت عالی ارسال و دریافت تصاویر بدون نیاز به اینترنت لذّت ببرید. در این حالت مودم روتر شما از شبکه خارج می شود و دیگر وظیفه ی واسط بین کامپیوتر و گوشی نخواهد داشت بنابرین دو دستگاه به صورت مستقیم و با کیفیت بالا با یکدیگر تبادل داده می کنند.

نکته 2 : اگر به هنگام استفاده از اپلیکیشن کامپیوتر یافته نمی شود می توانید آی پی کامپیوتر در شبکه را مستقیماً وارد اپلیکیشن کنید. برای دریافت آی پی کامپیوتر خود منوی استارت را باز کرده و عبارت CMD را تایپ و Enter کنید. حال در صفحه ی دستور باز شده عبارت ipconfig را نوشته و اجرا کنید. آی پی کامپیوتر شما یک عدد چهار قسمتی است که معمولاً با 192.168 آغاز می شود. این اعداد را به همراه نقاط در اپلیکیشن وارد کنید.

نکته 3 : در کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی خود می بایست برنامه ی اصلی Steam را نصب کرده باشید و در قسمت تنظیمات گزینه ی Enable In-Home Streaming را تیک بزنید در غیر اینصورت Steam Link فعال نمی شود.

نکته 4 : در برنامه ی Steam می بایست تمامی بازی های خود را اضافه کنید. بر روی علامت + کلیک کرده و گزینه ی Add a non-steam game کلیک کنید و بازی های خود را به برنامه اضافه کنید. در غیر این صورت از طریق گوشی یا تبلت به آن ها دسترسی نخواهید داشت.

در آخر هم در صورت وجود هر گونه مشکل پس از دانلود Steam Link و نصب در به کارگیری اپلیکیشن با ما به کمک قسمت نظرات در تماس باشید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 5 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.