برنامه آموزش طراحی : Easy Drawing Step by Step

برنامه آموزش طراحی : Easy Drawing Step by Step

بسیاری از ما از بدو تولّد دارای توانایی و استعداد طراحی هستیم. کودکانی که از همان ابتدا در نقاشی هایشان مشخص است که استعداد طراح شدن را دارند. اما برخی دیگر از ما هیچ وقت در هنر طراحی خوب نبودیم و به نظر هیچ اشکالی هم وجود ندارد چرا که هر یک از ما در زمینه ی خاصّی استعداد و تبحّر ذاتی داریم که می توانیم با کمی تمرین آن را به مهارت تبدیل کنیم. اما البته که این پایان ماجرا برای کسی که طراحی خوبی ندارد نیست. در عصر کامپیوتر ها و اینترنت از این ابزار می توان تقریباً برای هر چیزی استفاده کرد مِن جمله بهبود مهارت طراحی. برنامه آموزش طراحی : Easy Drawing Step by Step قادر است تا با انیمیشن های آموزشی به صورت پله پله نحوه ی طراحی بسیاری از اشکال و اشیاء و یا حیوانات و حتّی چهره را به کاربر بیاموزد. اگرچه طراحی ها در حد حرفه ای و فوق العاده نیستند اما برای مبتدیان و حتی کودکان و نوجوانان بسیار مناسب و آموزنده هستند.

برنامه آموزش طراحی : Easy Drawing Step by Step برنامه آموزش طراحی : Easy Drawing Step by Step

حتّی در صورت نداشتن هیچونه تجربه ی طراحی تنها با استفاده از این اپلیکیشن می توانید قوّه ی تجسّم سه بعدی خود را بهبود بخشید و با تمرین موارد موجود در برنامه، خواهید دید که پس از مدّتی می توانید بدون کمک گرفتن از اپلیکیشن انواع طراحی ها را انجام دهید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.