کیبورد حرفه ای: Cheetah Keyboard

کیبورد حرفه ای: Cheetah Keyboard یکی از اپلیکیشن های مورد نیاز افرادی است که از کیبورد رسمی و عادی دستگاه خود راضی نیستند. این اپلیکیشن بستری را فراهم کرده تا توسعه دهندگان بتوانند پیش زمینه های زیبا و گوناگون ساخته و تحت عنوان پوسته برای Cheetah Keyboard عرضه کنند. برای مثال اگر مثل من شکل ظاهری و چینش گوشی های ال جی را می پسندید، اما برند دیگری را خریداری کردید می توانید با نصب این کیبورد و پوسته ی کیبورد ال جی، چیزی شبیه به آن را در گوشی خود تجربه کنید. این قابلیت کمک می کند تاصرف نظر از داشتن کدامیک از برند های گوشی های هوشمند بتوانید از کیبورد با چینش و شکل ظاهری دلخواه خود را به کارگیری کنید.

کیبورد حرفه ای: Cheetah Keyboard کیبورد ال جی کیبورد حرفه ای: Cheetah Keyboard

تنها نکته ی منفی در مورد کیبورد حرفه ای: Cheetah Keyboard این است که دیکشنری لغات فارسی در آن گنجانده نشده است. به این معنا که به هنگام تایپ فارسی پیشنهاد لغاتی ر‌‍ا دریافت نخواهید کرد. اما ممکن است در آینده نزدیک این قابلیت به همراه امکانات دیگری اضافه شود. جهت نصب و فعال سازی پوسته ی کیبورد گوشی های ال جی نیز می توانید از دکمه زیر استفاده کنید.

QRCode
دانلود کیبورد Cheetah دانلود پوسته کیبورد ال جی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.