دانلود Vocabulary Builder : آموزش لغات انگلیسی

شاید شما هم مثل من از جمله افرادی باشید که بازی های پلتفرم موبایل را انجام نمی دهید و کیفیت و گیم پلی این دست بازی ها در حدّی نیست که شما را راضی کند. از نظر خود من نباید هم به هنگام دیدن خیل عظیمی از دوستان و آشنایانتان که بدون توقّف مشغول بازی کردن Clash of Clans و یا بازی های موبایلی دیگر هستند از خود و عدم علاقه تان به اینگونه بازی ها و سرگرمی ها متعجّب شوید! پیشنهاد ما دانلود Vocabulary Builder و جایگزین کردن این اپلیکیشن به جای بازی های بی سر و ته موبایلی و جلوگیری از اتلاف وقت است. با استفاده از برنامه Vocabulary Builder می توانید اوقات فراغت خود را با یادگیری تعداد زیادی لغت سطح بالای زبان انگلیسی پر کنید و پس از یادگیری لغات، با کاربران سراسر دنیا در قالب بازی رقابت کنید.

دانلود Vocabulary Builder : آموزش لغات انگلیسی دانلود Vocabulary Builder : آموزش لغات انگلیسی

با دانلود Vocabulary Builder علاوه بر پر کردن اوقات فراغت می تواند برای متقاضیان شرکت در آزمون های TOEFL و یا IELTS یا GRE نیز مورد استفاده قرار گیرد. در این اپلیکیشن همه چیز به زبان انگلیسی است و حتّی توضیحات معنای لغات را نمی توانید به فارسی پیدا کنید. پس اگر زبان انگلیسی تان خوب نیست و در حد مبتدی هستید، بهتر است از این اپلیکیشن شروع نکنید اما اگر در حد حرفه ای و یا متوسط انگلیسی را آموخته اید و حالا می خواهید محدوده ی لغات دانسته ی خود را افزایش دهید این برنامه مختص شماست.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.