دانلود InstaDownloader : ذخیره عکس های اینستاگرامی

شبکه ی اجتماعی Instagram که از تنها شبکه هایی هست که دسترسی به آن در ایران محدود نیست، به سرعت در میان ایرانیان رشد چشم گیری را تجربه کرد. تا جاییکه هر ایرانی دارای یک حساب مخصوص به خود است و عکس های شخصی خود را برای دوستان و آشنایانش به نمایش می گذارد. مشکلی که وجود دارد اینکه این شبکه اجتماعی اجازه ی دانلود و ذخیره ی آفلاین عکس ها را به مشاهده کننده نمی دهد. ولی نگران نباشید چرا که با این اپلیکیشن یعنی با دانلود InstaDownloader می توانید تمامی عکس هایی که توسط صاحب آنها برای عموم به اشتراک گذاشته شده اند را دانلود کنید.

طریقه ی کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. برای دانلود عکس ها فقط کافیست در اینستاگرام بر روی منوی بازشونده ی عکس (همان سه نقطه ی زیرین عکس مورد نظر) لمس کرده و گزینه ی Copy Share URL را انتخاب کنید. با این کار آدرس پیوندِ عکس اینستاگرامی مورد نظر شما در کلیپ برد گوشیتان ذخیره می شود. حالا به اپلیکیشن InstaDownloader مراجعه کرده و آدرسِ کپی شده را در آن Paste کنید. اندکی صبر کرده و عکس مورد نظر در حافظه ی داخلی گوشیتان ذخیره خواهد شد.

دانلود instadownloader

نکته ی جالب دیگر این که با دانلود InstaDownloader نه تنها امکان دریافت و ذخیره سازی عکس ها وجود دارد بلکه می توانید ویدئو ها را نیز ذخیره کنید و با دانلود فیلم های اینستاگرام ، آن ها را به صورت آفلاین نیز مشاهده کنید. تاریخچه ی عکس ها و ویدئو های دانلود شده توسط شما نیز به تفکیک تاریخ نمایش داده می شود و می توانید فایل ها را نیز مدیریت کنید. در درون قسمت تنظیمات برنامه سه گزینه و در حقیقت سه روش و الگوریتم مختلف برای دانلود فایل ها از سرورهای اینستاگرام وجود دارد. بنابرین به خاطر داشته باشید که در صورت مواجهه با خطا یا هر مشکلی در دانلود عکس ها و ویدئو ها، این سه گزینه را امتحان کنید چراکه ممکن است یکی از آن ها چاره ی مشکل شما باشد.

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه پاکسازی پیش زمینه تصاویر: Background Eraser

برنامه پاکسازی پیش زمینه تصاویر: Background Eraser

در بسیاری موارد پیش می آید که بخواهیم پیش زمینه ی تصاویر خود را حذف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.