دانلود Canva : برنامه ساخت کارت پستال

دانلود Canva : برنامه ساخت کارت پستال

برنامه Canva یکی دیگر از اپلیکیشن های ویرایش تصویر و عکس است که با استفاده از آن می توان عکس نوشته های فوق العاده ای را به کمک طرح های آماده ی موجود در آن ساخت. با دانلود Canva هر کاربر با هر سطح دانش طراحی گرافیکی می تواند به سادگی و تنها در مدت کوتاه به ساخت عکس نوشته های زیبا یا کارت پستال های رنگارنگ اقدام کند. تنها کافیست یکی از نمونه کار های موجود در آن را برگزیده و با اندکی تغییرات به شکل دلخواه درآورید و باقی کار را به برنامه Canva بسپارید. با این کار از انواع پیچیدگی های نرم افزار های طراحی می توان دوری کرد و با اندک تلاش و صرف کمترین زمان بهترین کارت پستال ها را ساخت.

دانلود Canva : برنامه ساخت کارت پستال

علاوه بر این، تمامی امکانات و قابلیت های موجود در برنامه در وب سایت Canva نیز قابل ارائه است و می توانید تمام این خدمات را از این طریق نیز دریافت کنید. توجه داشته باشید که اپلیکیشن برای کارکرد خود نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد و بدون آن عملاً برنامه غیر قابل استفاده است. تبلیغات مزاحم در برنامه وجود نداشته و با خاطری آسوده می توانید از آن استفاده کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.