دانلود لانچر iLauncher 3.4.4 شبیه ساز ios7 روی اندروید

امروز میخواهیم برنامه ای را خدمت کاربران اندروید بانک معرفی کنیم گه گوشی شما از آن ظاهر خسته کننده بیرون میاورد.اگر شما جزو آندسته کاربرانی هستید که مدت طولانی است که گوشی اندرویدی خریده اید احتمالا از ظاهر همیشگی آن یعد از مدتی خسته میشود و دیگر آن تم زیبای اولیه ای که بر روی گوشی اندرویدی خود داشته اید دیگر جذابیت اولیه را برای شما ندارد.

خوشبختانه برخلاف گوشی های اپل گوشی های اندرویدی از انعطاف بالایی برخوردار هستند و شما تقریبا تمامی قسمت های آنها را میتوانید شخصی سازی کنید.

برای شخصی سازی تم اصلی اندروید چاره کار نصب لانچر است. لانچرها برنامه های کوچکی هستند که هسته اصلی تم اندرویدی شما را تغییر داده و باعث به وجود آوردن محیطی جذاب و زیبا برای گوشی اندرویدی شما میشوند. خیلی از افراد آنها را با تم گوشی های قدیمی مقایسه می کنند اما لازم است بدانید که یک لانچر امکاناتی فراتر از یک تم ساده دارد.

شاید خیلی از شما از تم های زیبای گوشی های اپل ios7 خوشتان آمده باشد اما به دلیل قیمت بسیار بالای گوشی های اپل قادر به خرید آنها نباشید. کافی است این لانچر را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید تا ظاهر گوشی شما را تبدیل به تم زیبای IOS7 Apple تبدیل کند.

ilauncher1

این لانچر بسیار زیبای IOS7 Apple launcher را به رایگان از سایت اندروید بانک دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود

 

این پست هم توصیه می شود:

برنامه محافظت از چشم و کاهش نور Dimmer اندروید

این برنامه نیز مشابه اپلیکیشنی به نام Well Brightness است که پیش از این به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.