دانلود برنامه واترمارک عکس اندروید : Add Watermark on Photos

یکی از روش های محافظت از محتوا و عکس و تصویر، استفاده از تکنیک واتر مارک است. در این روش صاحب اثر می تواند نام یا لوگو ی خود را بر روی تصویر به صورت شفاف قرار دهد تا سارقان عکس نتوانند آن را به نام خویش کپی برداری کنند. در حقیقت لوگو یا نام صاحب اثر به نحوی بر روی عکس قرار می گیرد تا حذف آن مستلزم حذف قسمت ارزشمندی از عکس باشد و سارق را از این کار منصرف سازد. برای به اصطلاح واترمارک کردن عکس ها و تصاویر خود می توانید از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ استفاده کنید اما اگر به فکر انجام این کار در گوشی یا تبلت خود هستید باید بگوئیم که با دانلود برنامه واترمارک عکس : Add Watermark on Photos این عمل امکان پذیر است. تنها کافیست تصویر مورد نظر خود را در اپلیکیشن انتخاب کرده و نوشته یا لوگو ی خود را بر روی آن قرار دهید. همانطور که می دانید استفاده از این قبیل اپلیکیشن ها بهترین در نوع خود برای صاحبان کانال های تلگرامی و برخی وب سایت ها هستند که آن ها را از کامپیوتر های شخصی برای انجام این کار بی نیاز می کند.

دانلود برنامه واترمارک عکس : Add Watermark on Photos دانلود برنامه واترمارک عکس : Add Watermark on Photos

از ویژگی های جالب این اپلیکیشن این است که کاربر می تواند واترمارک مورد نظر خود را تنها یک مرتبه ساخته و پس از آن برای گروه زیادی از تصاویر به یک باره استفاده کند. افکت ها و Font ها و رنگ های مختلف نیز برای ساخت واتر مارک می توانند مورد استفاده قرار گیرند. اپلیکیشن به حقیقت لایق دریافت امتیاز 4.7 از 5 در مارکت رسمی گوگل است. برای دانلود برنامه واترمارک عکس اندروید : Add Watermark on Photos بر روی دکمه ی زیر کلیک و یا بار کد را توسط دستگاه خود اسکن کنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.2 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

برنامه ویرایش تصویر Snapseed

دستگاه های موبایلی روز به روز پیشرفته تر شده و بر امکانات و قابلیت های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.