دانلود برنامه لرزه نگار : My Earthquake Alerts

حتماً شما هم در جریان زلزله های متعدد رخ داده در جای جای ایران قرار گرفته اید و از خرابی ها و مشکلات ایجاد شده به واسطه ی این پدیده ی طبیعی با خبر هستید. گفته می شود که حیوانات قادرند تا لحظاتی قبل از به وقوع پیوستن زمین لرزه به آن پی ببرند. اما تا عملی شدن این ایده و استفاده از آن برای پیش بینی زلزله هایی که ممکن است به وقوع بپیوندند به نظر می رسد راه درازی در پیش است و به این زودی ها پیش بینی زمین لرزه ها همانند پیش بینی آب و هوا به واقعیت نخواهد پیوست اگرچه غیر ممکن هم به نظر نمی رسد. هدف از ارائه ی این مطلب این است که می توانید با دانلود برنامه لرزه نگار : My Earthquake Alerts زمین لرزه های با مقیاس گوناگون رخ داده در محدوده ی محل سکونت خود را بر روی نقشه مشاهده کرده و علاوه بر آن مشخصات و ریز اطلاعات فنّی زلزله ها را دریافت کنید.

دانلود برنامه لرزه نگار : My Earthquake Alerts دانلود برنامه لرزه نگار : My Earthquake Alerts

سرویس دهی برنامه فقط مختص ایران نیست و در هر کجای دنیا می توانید خدمات اپلیکیشن را دریافت کنید. وقوع زمین لرزه های سراسر دنیا با شدّت و زمان دقیق و سایر اطلاعات در اسرع وقت به شما اطلاع رسانی می شود.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

ساعت سخنگو برای اندروید

نرم افزار ساعت سخنگو که از اسمش پیداست یک ساعت سخنگو برای اندروید است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.