حل مشکل وای فای Wifi اندروید با Wifi Fixer

تا به حال شده که بخواهید به دستگاه وای فای خانه یا محل کارتان متصل شوید اما با مشکل رو به رو شوید؟ در این صورت راهکارهای زیر را برای حل مشکل وای فای Wifi اندروید امتحان کنید که در اکثر موارد مشکل شما حل می شود. طولانی بودن این مطلب به خاطر این است که مشکل شما ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که سعی کردیم تمام احتمالات را در نظر بگیریم تا مطمئن شویم مشکل شما حل می شود پس حوصله به خرج دهید و تا تک تک روش ها را به ترتیب امتحان کنید.

در این پست قصد دارم یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید که برای حل مشکلات نرم افزاری Wifi اندروید وجود دارد را معرفی کنم. البته این ترفند ممکن است بر روی همه ی دستگاه ها جواب ندهد یا اینکه اصلا مشکل از Access Point یا همان دستگاه وای فای هات اسپات باشد اما این روش بر روی چندین گوشی تست شده و نتیجه موفقیت آمیز بوده است و مشکلات اتصال به شبکه را به خوبی حل کرده است.

اگر تا به حال به مشکلات زیر با دستگاه اندرویدیتان برخورده اید حتما این برنامه را دریافت و نصب کنید:

–  برخی از دستگاه های اندرویدی هنگام اتصال به شبکه Wifi با مشکل Obtaining IP Address مواجه می شوند یا به عبارت دیگر نمی توانند به طور خودکار IP خود را در شبکه پیدا کنند در این صورت دستگاه شما قادر نخواهد بود حتی به شبکه Wifi متصل شود.

– دسته ی دیگری از کاربران اندروید یا گوشی هایی هستند که با وجود اتصال و نمایش اینکه به شبکه متصل شده اند اما امکان ارسال یا دریافت هیچ اطلاعاتی را به کمک Wifi ندارند.

– در بسیاری از مکان ها تعدادی Wifi Access Point یا همان دستگاهی که شما به وسیله Wifi گوشی خود به آن برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنید یا متصل می شوید وجود دارد. حال آن که یکی از آن ها نسبت به دیگران به شما نزدیک تر است، این یعنی هرچه شما به سرویس دهنده نزدیکتر باشید سیگنال شما قوی تر خواهد بود. بسیاری از گوشی ها این را تشخیص نمی دهند که باید به اکسس پوینتی که سیگنال بیشتری دارد متصل شوند و با پیدا کردن اولین اکسس پوینت اقدام به اتصال به آن می کنند. اما خوشبختانه این برنامه این مشکلات را شناسایی و برطرف می سازد.

حل مشکل وای فای Wifi اندروید حل مشکل وای فای Wifi اندروید حل مشکل وای فای Wifi اندروید

ضمنا برنامه دارای امکان قراردادن آیکون در Notification Bar اندروید است تا از وضعیت و قدرت سیگنال وای فای در هر لحظه مطلع شوید.

نکته : اگر مشکل شما همچنان پا بر جاست به تنظیمات وای فای گوشی رفته و دو گزینه Disable Network Share و Disable Power Save را از  طریق لمس کردن شبکه ای که می خواهید به آن متصل شوید را فعال کنید.

 

به روز رسانی شده به آخرین نسخه در 1395/12/25

دانلود نسخه جدید 1.0.5

 

دانلود نسخه قدیمی سازگار با گوشی های قدیمی

نیازمند اندروید نسخه : 2.1 یا بالاتر

 

 

 راه دوم :

یک راه دیگر حل مشکل وای فای Wifi اندروید این است که به جای استفاده از اپلیکیشن فوق و یا منتظر ماندن به دریافت IP توسط خود سیستم عامل اندروید می توانید تنظیمات مربوط به وای فای را دستی وارد کنید. در این صورت است که دیگر مرحله ی Obtaining Ip Address وجود ندارد و مستقیما به شبکه ی WiFi متصل می شوید. اما یک نکته ی مهم در استفاده از این روش این است که با اشتباه وارد کردن DNS و Gateway فقط به شبکه ی WiFi متصل می شوید و به اینترنت دسترسی نخواهید داشت و از آنجا که تنظیمات مربوط به هر شبکه ی وای فای ممکن است منحصر به فرد باشد که در این صورت کاری از دست شما بر نمی آید اما خوشبختانه الزاما اینگونه نیست و در بیشتر موارد با تنظیماتی که پایین تر به صورت تصویری برای شما گذاشته شده است که در 99 درصد موارد مشکل حل می شود.

حل مشکل وای فای Wifi اندرویدحل مشکل وای فای Wifi اندروید

در آخر اگر دستگاه اندرویدی شما دارای قسمتی به نام Subnet Mask نیز هست مقدار 255.255.255.0 را وارد کنید.

راه سوم :

– اگر مشکل شما این است که نمی توانید شبکه وای فای خانگی یا محلی خود را پیدا کنید یعنی دستگاه شما حتی قادر به پیدا کردن روتر نیست و در قسمت Wifi Settings حتی نام  شبکه ی خود را نمی بینید ، این راهکار برای شماست. برای رفع این مشکل شما بایستی به تنظیمات مودم یا روتر خود رفته و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تغییراتی را اعمال کنید برای مثال شما باید مراحل زیر را دنبال کنید »

ابتدا مرورگر رایانه تان را باز کرده و در نوار آدرس 192.168.1.1 را تایپ کنید و سپس :

wifichannel

– توجه کنید که تصویر روتری که مشاهده می کنید متعلق به روتر TP-Link است و ممکن است شکل ظاهری قسمت تنظیمات آن با دستگاه شما متفاوت باشد ولی این گزینه ها در تمام دستگاه های شبکه موجود است.

1- ابتدا کانال وای فای (Channel) شبکه ی خود را تغییر داده و مشاهده کنید آیا مشکلتان برطرف می شود. این مقدار از 1 تا 13 قابل تغییر است.

2- اگر هنوز مشکل پا برجاست نوع ارتباط خود را از سه گزینه ی 802.11b یا 802.11g یا 802.11n انتخاب کنید و دوباره چک کنید که آیا مشکل برطرف شده است.

3- در آخر نیز دو گزینه ی Authentication Type و Encryption را تغییر دهید و بررسی کنید که اشکال رفع شده است یا خیر. این دو گزینه مربوط به نوع رمز گذاری داده ها هنگام ارتباط بین گوشی و شبکه است.

اگر هیچ یک از مِتُدها برای شما چاره ساز نبود در قسمت نظرات مشکل خود را به همراه توضیح کامل و نام و ایمیل ارسال کنید ( ترجیحا به همراه یک اسکرین شات ) تا از طریق ایمیل با شما ارتباط برقرار شود.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to use Angular renderer2 to toggle a class or style

I needed to toggle a simple style for a <div> and it’s children, so I …

446 دیدگاه

  1. عزیز خیلی ممنون از راهنماییت
    چند وقتی این مشکل اعصابمو به هم ریخته بود
    ولی ب راه کار دوم بلاخره حل شد.
    موفق باشید

  2. مرسی از راهنمایی شما
    من چند وقتی بود که نمیتونستم کانکت شم..ظاهرا با تغییر ip حل شد
    واقعا ممنون

  3. وااااااااااااااااااااااااااااااااااقعأ مرسییییییییی چقد خفن ممنون

  4. واقعا ازتون ممنونم روش دوم عالی بود.خیلی ازتون ممنونم.

  5. ممنون! واقعا سایت جالبی دارید امیدوارم زودتر رونق بگیره!

  6. agha vaghan mamnonam dameton garm aliii bod khaste nabashid

  7. سلام. آقا خیلی خیلی ممنون. من یک سال بود با وای فای گوشیم نمیتونستم کانکت شم. چند جا هم بردم فقط میگفتن باید روت شه! دیگه کم کم میخواستم گوشیمو عوض کنم. این سایت شما به کمک اومدو با روش دومی که پیشنهاد داده بودین به راحتی و در عرض چند ثانیه کانکت شد. بازم مرسی 🙂

  8. بسيار بسيار از راهنمائيتون متشكرم . واقعا كاربردي بود

  9. دست گلتون درد نکنه!

  10. سلام خسته نباشید خدمت شما
    من چند روزی دچار این مشکل یعنی حالت نیمه کانکت شدم یعنی عکس انتن وای فای خاکستری رنگ می ماند و آبی نمیشه و نرم افزارهایی مثل play storeیا gmailکانکت میشن گوشی را ریست فکتوری و مودم رو هم دوباره کانفیگ کردم و گوشیم هم روت هست اما این مشکل برای گوشی من پیش اومده اگه امکان دارد جواب سوالم رو به ایمیل [email protected]بفرستید

    http://upload7.ir/uploads//8f40e2043100fdea79af7cbadf5fa82482d404cb.jpg

  11. واقعا عالی بوووووووووووووووووووووود.

  12. سلام مشکل گوشی منم درست مثل مشکل سینا ست خواهش میکنم منم راهنمایی کنید واقعا اعصابمو به هم ریخته ممنونم

  13. سلام من این گزینه ها که میگینو تو مشخصات مودم پیدا نمی کنم .چیکار کنم ؟
    توروخدا کمکم کنین

  14. mamnon vaghean moshkelam hal shod mersi

  15. حل شد . تشکر

  16. با سلام و خسته نباشيد من از يك اكسس پوينت مدل سناوو با يك مودم تي پي لينك استفاده كردم و يك مودم وايرلس راه انداختم الان كامپيوترم براحتي وصل ميشه به اينترنت با آنتن واي فاي حتي گوشي بقيه دوستان و خانواده هم وصل ميشه بجز گوشي خودم.. يعني گوشي من شبكه رو پيدا ميكنه و كانكت هم ميشم ولي نميتونم برم توي سايت ها هيچ سايت باز نميكنه فقط فقط گوشي من اين مشكل داره جاي ديگه كه ميرم اگه وايرلس باشه وصل ميشه بجز مودم خودم بايد چكار كنم واقعا ديگه عصاب نذاشته واسم ديشب يك كد دستي آي پي دستي بود وارد كردم برا يك ساعتي وصل بود ولي يدفه ديس كانكت شدم بعدش كه دوباره وصل شد هركار كردم همون جور قبل شده بود..لطفا بگيد چكار بايد بكنم ممنون ميشم جالبه گوشي بقيه وصل ميشه بجز مال خودم. مدل گوشي من هست هوو آووي Y210 lvsd

  17. دادا دمت گرم. با راهکار اول مشکلم حل شد. مشکلم obtaining ip adres بود. بازم دستت درد نکنه

  18. سلام.آقا تبلت من وصل نمیشه این برنامرم دانلود کردم نشد

  19. مینویسه reseting wifi

  20. سلام
    گوشی من ب مودم خونمون وصل نمیشه ولی تا بحال ب هرچی مودم بود امتحان کردم وصل شده..گوشی خیلیا هم ب مودم وصل شده..نه نتم مشکل داره ن مودم نه گوشیم..مشکل کجاست لطفا کمک کنید

  21. سلام خسته نباشین.مشکل گوشیم اینه ک ب هیچ وای فای وصل نمیشه در صورتی ک گوشی های دیگه به اسونی همه به وایفای ک من وصل نشدم وصل میشن.. گوشی من s3 سامسونگ روت شده و یک سال هست ک به خوبی دارم باهاش کار میکنم اما یک ماهه ک به هیچ وای فای وصل نمیشه در صورتی که همه ی وای فا هارو هم پیدا میکنه بی زحمت سریع بهم پاسخ بدین دااارم دیوونه میشم

    • سلام من هم چنین مشکلی دارم یک ساله ازوای فای دارم استفاده میکنم ولی یهوووویی کانکتم قط شد وتمام وای فای هاروشناسایی میکنه گوشیم ورمزوپسووردشون میزنم ولی وقت گرفتن ادرس ای اپی ومراحل تنظیمات خودش وصل نمیشه واخرهم این ارورو میده به علت ضعیف بودن سیگنال های مودم امکان اتصال وجودنداردوتمام راه حل شماراامتحان کردم جواب نداد.این درحالی که باگوشی های دیگه راحت وصل میشم ومنم بعل وای فای می ایستم وباتمام وای فای ها

  22. راستی وقتی به وای فا کانکت میشم در حالی ک بهش وصل نمیشم
    3گزینه میاد
    connect forget cancell
    بی زحمت فقط سریع ج بدین مررسی

  23. سلام و خسته نباشین 🙂 یک دنیا ممنون از راهنماییتون . موفق باشین 🙂

  24. آقا دمت گرم
    راهنماییت راهگشا بود اساسی
    خیلی خیلی خیلی ممنون

  25. سلام من معمولا نظر نمیدم اما واقعا دستتون درد نکنه برنامه wifi fixer خیلی خوب کار کرد
    برامن کانکت می شد ولی آبی نمیشد تا نرم افزارو نصب کردم و کانکت رو زدم درست شد بازم ممنون

  26. دمتتتتتتتتتتتتتتتتت گرممممممممممممم با روش دوم مشکلم حل شد خیر ببینی مرددددد

  27. آقا دمت گرم مشکلم حل شد

  28. آقا دسستون درد نکنه خدا خیرتون بده با روش آخر مشکل حل شد
    یا علی

  29. سلام تبلت من زمین افتاده وای فایلش دچارمشکل شده فقط درنزدیک مودم آنتن میده چیکارکنم

  30. باسلام و عرض ادب
    من مودم منزلم ای دی اس ال هستش از نوع با سیم.خواستم تبدیلش کنم به وا فای رفتم یه مبدل خریدم مبدل یو اس بی از نوع تی پی لینک مودمم هم تی پی لینکه.حالا گوشی شوهرم که سامسونگ ویو تو هست با سیتم عامل بادا براحتی مودمو یافت میکنه و اینترنت میده ولی گوشی من که هوااوی جی هفصدو سی هستش که اندرویده اصلا مودمو یافت نمیکنه میشه کمکم کنید؟

  31. سلام مشکل منم مثل سینا و الهه هست،رنگ مودم خاکستریه و احساس میکنم سرعت اینترنت کم شده ممنون اگه پاسخ بدید و به ایمیلم هم بفرستید

  32. اول سلام دوم خدا خیرت بده یعنی یه روز بود که گیر کرده بودم کلش نمیتونستم بازی کنم مرسی واقعا ایوب بهت دادا

  33. Agha male man vasl shood b wifi vali net nadareee chikar konam ??
    Moshkelam ba wifi fixer hal mishe ??

  34. سلام.من مدتیه که یه مشکل تو تبلتم پیدا شده.خود به خود از وای فای خونه که بهش متصله دیسکانکت و سپس کانکت میشه.تو قسمت تایمر وای فای گوشی هم تنظیمات رو همیشه است.نمیدونم چیکار کنم.از وای فای فیکسر هم استفاده کردم ولی جواب نداد.مودمم هم وایرلسه و D-Linkهست.تبلت من اینطوره ولی گوشی مادر و پدرم که یکیشون htc و اون یکی سامسونگه اینطور نیستن.تبلت خودمم گلکسی نوت8اینچه.
    با تشکر

    • حالت Battery Saver رو از تنظیمات غیر فعال کنید. 🙂

      • سلام مهندس جان حالتون خوبه خسته نباشین . مشکلی داشتم مودمم ..د لینک.. هستش با کامپیوتر میتونم وارد مرورگر شوم امابا گوشیم که وصلم به وای فای مرورگرم کار نمیکنه مشکل کجاست؟ با فیلتر شکن برم مرورگر گوشیم کار میکنه .پروکسی گوشیمم چک کردم قسمت وای فای

  35. خیلی خیلی ممنون مشکل من با راه حل سوم حل شد مشکلم این بود که گوشی وای فای رو پیدا نمی کرد که حل شد یک دنیاااا ممنون

  36. ممنون ممنون
    خیلی ممنون دستتون درد نکنه

  37. سلام من گوشیم GT-S5301 هست وای فایش رو روشن میکنم هیچ شبکه ای رو پیدا نمی کنه حتی نزدیک مودمم هستم اما پیدا نمی کنه اگه بعد از چندبار اسکن بزنم وای فایش هی روشن خاموش میه و میره رو هالت در هال روشن شدن و دیگه کامل روشن نمی شه باید گوشی رو روشن خاموش کنی تا روشن شه بعد از چندبار ری استارت شبکه رو پیدا میکنه و بعد سی ثانیه قطع میشه و وای فایش هنگ میکنه.لطفا کمکم کنید لطفا راه حل رو رو جیمیلم بزنید .ممنونتون میشم.

  38. ممنون من برای وای فای گوشیم هر جا مراجعه کردم گفتن خرابهو….اما تو این ساخت با راهنمایی خوبتون مشکل وای فای گوشی من حل شد

  39. امام زاده بیژن

    واااااااااااااااااای خدا نمیدونم چجور ازتون تشکر کنم راه حل دوم جواب داد

  40. salam
    vagean azatoon mamnoonam
    rahe hale dovvom alli bood
    boos boos

  41. با سلام و خسته نباشید من یک مودم بیلین دارم که برای شرکت مخابرات است. آنتن وای فای گوشی بقیه دوستان و خانواده هم وصل میشه بجز گوشی خودم.. یعنی گوشی من شبکه رو پیدا میکنه و کانکت هم میشم ولی نمیتونم برم توی سایت ها هیچ سایت باز نمیکنه فقط فقط گوشی من این مشکل داره جای دیگه که میرم اگه وایرلس باشه وصل میشه بجز مودم خودم باید چکار کنم واقعا دیگه عصاب نذاشته واسم .لطفا بگید چکار باید بکنم ممنون میشم جالبه گوشی بقیه وصل میشه بجز مال خودم. مدل گوشی من هست هواوی p6

  42. دمتون گرم ایول با روش دوم درست شد

  43. سلام
    مشکل من هنوز حل نشده
    گوشی من به وای فا وصل میشه ومینویسه متصل شد ولی 2مین بعد مینویسه پاسخی از اینترنت دریافت نشد ولی هنوز متصله
    چیکار کنم؟

  44. سلام
    ازسایت خوبتون ممنونم
    من تمام راه های بالا رو رفتم اما مشکلم برطرف نشد با نمایندگی آسیا تک هم تماس گرفتم گفت باید با لپ تاپ وصل بشی تا ما مشکلت رو حل کنیم اما من چون لپ تاپ نداشتم مشکلم حل نشد .
    حالا مشکل من
    من با کامپیوتر خانه به اینترنت وصل میشم اما باگوشی که می خوام وصل یشم به مودم وصل میشه اما نمی تونم هیچ سایت و …. باز کنم
    اگه هر چه زود تر راهنماییم کنید ممنون میشم

  45. سلام
    زحماتتون قدر دانی و تشکر میکنم
    دست گلتون درد نکنه
    گوشی خانمم به وای فای خونمون وصل نمیشد
    نزدیک بود ی خرجی بذاره رو دستم و گوشیشو عوض کنم
    ولی با کمک سایت شما راه حل سوم ب کارم اومد و مشکلم حل شد
    طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق
    عیدتون هم مبارک
    سپاسگذارم

  46. سلام مرسی بابت این نرم افزار یک سوالی داشتم-دلیل پرش تبلت تبلت چیه؟خاموش میکنی باز خودکار روشن میشه.تنظماتشم دست کاری کردم فلش م زدم-ولی بازم مشکلش سرجاشه –
    ممنونم میشم کسی بتونه راهنمایی کنه تشکر

  47. با سلام و خسته نباشید من مودم شرکت هاوای سفارش vodafon دارم حالا دیگه گوشیم بهش متصل نمیشه و میگه IP موجود نیست موندم چکار کنم؟
    راهنمایی کنید ممنون میشم

  48. سلام .من یه مودم adsl با روتر رو باهم کانفیگ کردم با لبتاب میتونم از وایفاش استفاده کنم و مشکلی پیش نیومده ولی با گوشی همش قطع و وصل میشه یعنی وایفای رو میاره ولی به اینترنت وصل نمیشه باید چندبار جفت مودمو خاموش روشن کنم تا بالاخره بتونم با گوشی از اینتزنت استفاده کنم.با گوشیهای دیگه هم اینجوریه.کلافه شدم کمکم کنید….

  49. سلام. من ی مودم تی پی لینک خریدم دو انتنه.انتن دهیش خوبه.حتی وقتی از حیاطمون میرم بیرون با گوشی سامسونگ گرند 2انتنش قویه اما وقتی دکمه اتصال رو میزنم.میزنه ثبت شد ایمن و وصل نمیشه.حتی زمانی که انتنش پره.بعضی وقتا هم وای فای قطع میشه باید برم تو اتاقی که مودم وصله بعد اینکه کانکت شد برم بقیه اتاقا.با گوشی دوستم امتحان کردم چنین مشکلاتی نداشت.به نظر شما وای فای گوشیم مشکل داره یا مودم وایرلس رو گوشی من تنظیم نیست?لطفا راهنماییم کنید.با تشکر

  50. سلام.من تمام راه ها رو رفتم جواب نداد.
    گوشیم گلکسی اس فور هست و وای فایم کمرنگ میشه اما وصل نمیشه.
    گوشیمو چندبار ریست فکتوری کردم اما هیچی به هیچی…

  51. مرسی دمت گرم

  52. سلام من از مودم مطمعنم چون با گوشیه دیگه میتونم برم نت ولی گوشیه خودم اصصصصلا وصل نمیشه حتی ی لحظه ام وصل نمشه.هی مینویسه در محدوده نیس در صورتی ک بغل دسه مودمم من موندم چ کنممممممممممممممممممگوشیمم هواویه

  53. سلام من 2 تا سوال دارم از روش دوم:
    1.تو قسمت gateway و dns 1 باید آدرس IP مودم را نوشت یا آخه آدرس IP مودم من 192.168.1.254 هستش.
    2. تو قسمت dns 2 نوشته 4.4.4.4 اما برای من نوشته 8.8.4.4، آیا من هم باید 4.4.4.4 کنم؟
    مدل مودمم هم billion هست.

  54. سلام
    تبلت من هواوی مدلش پد 7 من وقتی وایفای را روشن میکنم شبکه ها رو پیدا میکنه ولی وصل نمیشه به نت و اون عکس وایفای بالای تبلتم نمیاد چ کنم
    متشکر میشم کمکم کنید

  55. اقا سایتتون عالیه یه دونست ممنون از راهنمایی هاتون

  56. سلام
    گوشی من هوآوی y600هست نرم افزاری که گفتید رو نصب کردم از همه روشهای دیگه هم رفتم اما مشکل حل نشد

  57. سلام آقا دستتون درد نکنه , از دست گوشیم خسته شده بودم واقعا راهنماییتون به دردم خورد مرسی

  58. سلام تنظیمات گوشی هواوی با روش دوم فرق میکنه چیکار باید بکنم

  59. سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون خواهش من از راه دوم رفتم و مشکلم حل شد اما مشکلی ک امید وارم برای حلش به من کمک کنید اینه که تبلت من روت شده و من با برنامه busy box pro و برنامه های دیگر که احتیاج به وجود یکدیگر دارند کار هایی مانند هک وای فای و بازی هارا انجام میدم دیروز وقتی نتونستم یک مودم adsl رو هک کنم رفتم توی تنزیمات busy box pro و ان هارو دست کاری کردم از دیروز تا الان به هر شبکه وای فایی که میخواستم وصل بشم گوشی در مرحله تایید اعتبار ییا گرفتن ip adress میموند و اصلا وصل نمیشد تا الان که با این کار تونستم فقط به شبکه وای فای خودم وصل بشم و مورد بد تر این که هالا بقیه وای فای هارو چکار کنم ؟ نمیشه مشکل تبلتم رو جوری حل کنم که احتیاجی وارد کردن تنزیمات به صورت دستی نباشه و خودش اتوماتیک ip خودش رو پیداکنه و راحت به شبکه های وای فای وصل بشه ؟ ؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام. خواهش می کنم خوشحالم که مشکل شما حل شده. ضمن اینکه بگم هک شبکه ی دیگران کار اخلاقی نیست.
      باید گفت که تنظیم روترهای شبکه یا همون مودم های ADSL کار اصولی و تخصصی هست که البته در ایران هیچکس توجه نمی کنه و بدون در نظر گرفتن موارد مهمی اقدام به راه اندازی می کنه. که هم برد وای فای رو کم می کنه ، هم امنیت رو پایین میاره و هم …

      راحتترین و ساده ترین راه حل مشکل استفاده از آی پی دستی هست. که البته باید بدونید چه رنج آی پی هایی در شبکه شما مجاز هستند… البته اکثرا با همین آی پی های توضیح داده شده در پست بالا مشکل بسیاری از کاربران حل می شه ولی خب گاهی هم کارساز نیست و در اون موقع دیگه کاری از دست ما برنمیاد. اگر دسترسی فیزیکی به مودم داشته باشید و با یک ریست کردن شاید مشکل حل شه.

  60. خیلی منون از شما که به به ریزترین و تخصصی ترین مشکلاک هم پاسخ گو هستید و نکته جالب اینجاس که من بعد از جستوجوی زیادی موفق به پیداکردن سایت شما شدم و این تنها سایتی بود که به این مشکل توجه کرده بود و راه حلی برای ما پیدا کرده بود بسیاز از شما ممنونم و معتقدم که این بهترین سایتی است که تا کنون از ان استفاده کرده ام

  61. سلام
    ببخشید من وقتی با گوشی به وای فای وصل میشم نت pc قطغ میشه بعد که نت pc ریکانکت میشه وای فای قطع میشه البته فقط اینترنتشون قطع میشه یعنی تو استاتوس گوشی وای فای همیشه وصله و همینطور تو pc شبکه و نت وصله و رو مودم هم تغییری دیده نمیشه و فقط تو pc و گوشی نت ها باهم همزمان وصل نمیشن و یه جوری حالت صفر و یک هست

    • سلام
      – کامپیوتر رو با کابل وصل کردید یا اون هم با وای فای وصل می شه؟
      – از قابلیت Hot Spot اندروید استفاده نکردید؟
      – روش سوم رو امتحان کردید؟ ( عوض کردن شماره Channel وایفای) ؟

      • نه خب کامپیوتر با کابل شبکه وصل شده به مودم
        بله استفاده کردم همیشه واسه zapya استفاده میشه دگ
        ولی hot spot رو از اول استفاده میکردیم و این مشکل تازه رخ داده
        آره channel رو هم عوض کردم ولی درست نشده
        بازم میگم ها وای فای قطع نمیشه و یا شبکه کامپیوتر فقط و فقط دیتا قطع میشه و اینترنت دیسکانتکت میشه

        • اول اینکه همیشه برای ارسال فایل از طریق وای فای از برنامه هایی مثل X-Plore یا Wifi File Transfer استفاده کنید.

          دوم اینکه نگاه کنید آی پی کامپیوتر با گوشی یکی نباشه که Conflict به وجود بیاد.

          اگر مشکل حل نشد قسمت DNS و Gateway رو به صورت دستی توی تنظیمات کامپیوتر وارد کنید.

  62. سلام،گوشی من هوآوی وای سیصده،این منویی که شما گفتینو نداره،میخوام با لپتاپ به هات اسپات گوشی وصل شم اما چند روزیه با اینکه پیدا میکنه و کانکت میشه،اینترنتی ندارم،راهنماییم کنین لطفا،ممنون.

    • باید به قسمت تنظیمات برید بعد -> تنظیمات Wifi.

      • رفتم،این گزینه هارو نداره،بازم ممنون،خسته نباشین

        • در ورژن های جدید اندروید باید روی شبکه ای که می خواید بهش متصل بشید Long Press کنید و سپس Modify Network رو انتخاب کنید و …

          در ورژن های قدیمی تر باید دکمه ی منو رو فشار بدید و از منوی باز شده در قسمت تنظیمات وای فای گزینه Advanced رو انتخاب کنید.

  63. سلام.با تشکر از سایتتون بخاطر پاسخ گویی.
    من تمامی مراحلی که گفتینو انجام دادم ولی مشکلم هنوز پابرجاست.
    وای فای روشن میکنم ولی انتن وای فای نشون داده نمیشه.همچنین در قسمت سرچ وای فای هیچ چیزی نمایش داده نمیشه.گوشیم htc d 326g هستش.([email protected])

  64. سلام ببخشید من آدرس وای فای را پیداکردم اما امکان اتصال وجود ندارد لطفا سریع جواب دهید.ممنونم

    • خیلی کلی گفتی یکم بیشتر توضیح بده لطفا… 🙂
      منظور از آدرس وای فای همون اسم Access Point هست؟
      خطایی چیزی نمیده دستگاه؟

    • سلام .من گوشیم وای فای روپیدا میکنه ولی وقتی رمز رو میزنم میزنه خطای تایید اعتبار.هم رمز رو درست میزنم و هم با گوشی های دیگه وصل میشه . فقط با گوشی من وصل نمیشه ولی به بقیه وای فای های دیگه متصل میشه

      • اگر به مودم روتر ADSL دسترسی دارید از روش سوم استفاده کنید.
        رو به روی فلش سوم گزینه ی Authentication Type رو تغییر بدید به احتمال زیاد مشکل حل می شه. 🙂

  65. سلام من وقتی روی یک وایفای در گوشی اندرویدی کلیک میکنم رمز رو هم میزنم وقتی میخواد به وایفای وصل شه این ارور رو میده
    Authentication problem
    من باید چیکار کنم؟

    • مشکل شما مشابه دوستِ قبلی هست …

      اگر به مودم روتر ADSL دسترسی دارید از روش سوم استفاده کنید.
      رو به روی فلش سوم گزینه ی Authentication Type رو تغییر بدید به احتمال زیاد مشکل حل می شه. 🙂

      • ببخشید من به مدم روتر دسترسی ندارم حالا باید چه کار کنم؟

        • تنها راه ، پرسیدن تنظیمات شبکه از کسی که شبکه رو راه اندازی کرده هست …

          • سلام
            داداش شما گفتین برو از روش سوم Authentication Typeرو تغیر بده من تغییر دادم باز تو Authenticationارور میده تو گوشیم
            Authentication problem
            حالا من چیکار کنم؟

  66. سلام. ممنون از راهنماییتون ببخشید ولی من نتونستم مشکلمو حل کنم موقع وصل شدن مودم توسط موبایلم شناخته میشه، رمزمو درست میزنم ولی این خطا میاد secured with wpa/wpa2.
    مودم وگوشیمو ریست فکتوری کردم، رمزمو عوض کردم ولی بازم درست نشد لطفا اگه کسی میتونه کمکم کنه.

  67. با سلام
    من تو لپتابم هم همین مشکلشو دارم من به وایفای وصل میشم ولی ارور میده من حتی میتونم برم تو propertiesو رمزو عوض کنم ولی به وایفای وصل نمیشه حالا نمیشه مشکل رو یه طور دیگه حل کرد؟

  68. عالی بود
    بهترین تو تمام سایت ها
    مشکل ما که حل گشت

  69. با سلام
    مودم من بی سیم میباشد؛وقتی به وسیله کابل به لپتاب و صل میکنم و با استفاده از یک برنامه ان را هات اسپات میکنم ،حال گوشی من هات اسپات را دریافت میکند و علامت وایفای بدون انتن دهی ظاهر میگردد بدون انکه متصل به سایتی بشود مرور گر ارور میدهد .راح حلی برای این مشکل میخواستم ممنون

  70. سلام مهندس خسته نباشید من یک دستگاه اکسس پوینت روتر دارم 4 پورت دی لینک موقع اتصال به وای فای وصل می شم عالی اما اینترنت ندارم یعنی بعضی از گوشی ها وصل می شه اینترنت دارنده بعضی ها وصل نمی شه. من داخل تنظیمات روتر کانل ها رو از 1 تا 11 انتخاب کردم بازم نشد ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

    • علیک سلام
      اول اینکه مودم روترهای دی لینک از بدترین های موجود در بازار هستند.
      در مورد مشکلتون هم باید بگم به احتمال زیاد همون اشتباه در اختصاص دادن آی پی هست که می تونید روی حالت اتوماتیک قرار بدید و اگر نتیجه نگرفتید از روش دوم استفاده کنید.
      موفق باشید. 🙂

  71. سلام من گوشیم z2 برادرم هم همین مدلو داره ولی برای اون تمام وای فا های اطراف پیدا میکنه اما برای من یکی رو هم بزور پیدا میکنه وقتی میخام کانکت شم مینیویسه در حال اتصال اما وصل نمیشه هم وایفایی دیگه پیدا نمیکنه بعد دوبار پیدا میشه نمی دونم چیکار کنم لطفا کمک کنید لطفاااااا

  72. با توضیحاتی که دادید تنها چیزی که می شه گفت اینه که آنتن وای فای گوشی شما قطع شده باید به یک تعمیرکار (تعویض کار) مراجعه کنید.

  73. عزیز خیلی خیلی ازت ممنونم چند وقتی بود که گوشیم وایرلسمو نمیشناخت هرچقدر هر تو وب و دوستانو خدمات فنیا هو و …. گشتم راه حلی پیدا نکردم تا اینکه این صفحرو پیدا کردم و را حل سوم شکر خدا مشکلمو حل کرد.خدا خیرت بده مرسی عالیییییییییی بود

  74. سلام خسته نباشید
    مشکل من یه جورایی از نظر خودم عجیب
    ببینید من با وای فای گوشیم هیچ مشکل خاصی ندارم جز اینکه
    وقتی وارد بازی کلش میشم بعد از 15مین الی 30مین به طور مداوم تو بازی باشم، وای فای گوشیم قطع میشه و
    پیغام * ثبت شد، ایمن* میده
    و با خاموش و روشن کردن مودم دوباره میتونم وصل بشم
    عایا ممکنه دسترسیم به نت محدود شده باشه ؟!!!
    با توجه به اینکه فقط و فقط این مشکلم موقعی که تو بازی هستم ایجاد میشه

    • احیانا از حالت ذخیره باتری (Battery Saver Mode) گوشی استفاده نمی کنید ، اگر نه از روش سوم Authentication Type و Encryption رو از روش سوم تغییر بدید.

  75. سلام مهندس جان .من گوشی گرند2سامسونگه به وای فای وصل میشم بعد از اتصال میزنم خارج از محدوده در حالی که کنارمه به هر مودم یا گوشی وصل میشم این رو میزنم .تازه برنامه شیریتمم باز میشه پیدا نمیکنه. میرم رو wifi direct.ولی میزنم غیر فعال شده و هیچ data وجود نداره. لطفا کمک کنید .

  76. سلام مهندس جان .من گوشی گرند۲سامسونگه به وای فای وصل میشم بعد از اتصال میزنم خارج از محدوده در حالی که کنارمه به هر مودم یا گوشی وصل میشم این رو میزنم .تازه برنامه شیریتمم باز میشه پیدا نمیکنه. میرم رو wifi direct.ولی میزنم غیر فعال شده و هیچ data وجود نداره. لطفا کمک کنید .

    • سلام
      روش سوم رو امتحان کنید. اگر کاستوم رام نصب کردید ، سعی کنید از رام رسمی گوشی استفاده کنید. اگر باز هم مشکل برطرف نشد ، احتمالا مشکل سخت افزاری هست که مربوط به ماژول یا آنتن وای فای گوشی می شه که باید تعمیر بشه.

  77. سلام با تشکر از سایت خوبتون.من مشکلم اینه که با گوشیم به وای فای متصل میشه وعکس وای فای هم بالا صفحه گوشی میاد ولی ولی صفحات اینترنت برام باز نمیشه.مشکل از کجاست؟ممنون اگه زود جواب بدین.

    • سلام
      اول اینکه برنامه ی Wifi Fixer معمولا مشکل شما رو برطرف می کنه. اگر باز هم مشکل داشتید می تونید از روش دوم IP و Gateway و DNS رو تنظیم کنید.

  78. سلام
    ببخشید من همین مشکلو دارم
    واسه روش دوم گوشی من اینا رو داره
    به جای دومیش چی باید بزنم؟
    ممنون میشم کمکم کنید
    به وایفای وصل میشه اما پیج و … باز نمیکنه
    دیشب با یه سرعت خیلی خیلی کم وصل میشد اما امروز نه:/
    http://uupload.ir/files/3vyt_screenshot_2015-10-13-10-25-57.png

  79. سلام.خسته نباشید. گوشی من huawei y360 است. مشکل من اینه که هر موقع مودمو خاموش روشن میکنم گوشیم وای فای مودم را پیدا نمی کنه. راه جلشم اینه که هردفعه بعد خاموش روشن کردن مودم بری ادرس ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ بعد قسمت وای فای و بدون اینکه هیچ تغییری انجام بدی دکمه apply بزنی بعد می بینی گوشیت وای فایو پیدا کرد. لطفا بگید چیکار کنم مشکل کجاست؟ دارم کم کم کلافه میشم از دستش. باید بگم گوشیمم را هم ریست فکنوری گردم اما درست نشد. لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام
      مودم رو هم یکبار ریست فکتوری کنید. با دستگاه های دیگه هم مشکل دارید یا فقط گوشی متصل نمیشه؟

  80. من مدتهاست که اینترنت adsl دارم و با مودم وایرلس از طریق لپ تاپ به اینترنت متصل میشم. همین الانش هم از همین طریق به اینترنت متصل شدم.
    اما مساله ای هست که مدتهاست منو رنج میده اینه که با گوشیم نمیتونم به اینترنت متصل بشم. یعنی وقتی با وای فای گوشی، به مودم متصل میشم، علامت اتصال روی گوشی میاد ولی ارتباط با اینترنت برقرار نمیشه… مشکل کجاست رفقا؟
    گوشيم : سامسونگ ace4 هست.

    • من چك كردم:
      من با يك گوشي اندرويد ديگه هم امتحان كردم ولي متصل نميشد… يعني دقيقا همين مشكل من رو داشت…
      من با همين گوشي خودم به راحتي تو خونه ي دوستام به وايلسشون متصل شدم و استفاده كردم… لذا فكر كنم مشكل از مودم باشه…

  81. سلام و خسته نباشید
    من گوشیمHUAWEI-Y520-U22هستش وقتی رمز ده رقمیه وای فامو میزنم اتصال غیر فعال میشه اما وقتی پنج رقم وارد میکنم اتصال فعال میشه.میشه کمک کنید تا درست بشه. خیلی ممنون میشم

  82. سلام مشکل من اینه که همه گوشی ها وضل میشه ولی ماله من فقط وای فای رو نشون میده و با اینکه رفتم تو حلق وای فای ارور not in range میزنه لطفا راهنمایی کنید

  83. سلام گوشی من میگه در محدوده نیست چیکار کنم؟؟؟؟

  84. عالییییییییییییییییی خیلی ممنون از راهنماییتون درست شد

  85. با سلام وخسته نباشید
    من راهکار اول رو که نمیتونم استفاده کنم چون گوشیم به اینترنت متصل نمی شه که بخوام برنامه رو دانلود کنم روش دوم هم همه ی مراحلی که گفتین پیش میرم اما گزینه ی اتصال گوشی فعال نمیشه. در مجموع وقتی وای فای گوشی رو فعال میکنم اسم شبکه میاد وقتی نام کاربری رو وارد میکنم مینویسه در حال دریافت آدرس ip بعد از چند دقیقه می نویسه در حال ثبت ایمن شد .اما بعد پیغام شبکه غیر فعال شد سیگنال ضعیف است را میدهد .مدل مودمم tp-link هست.لطفا راهنماییم کنید .ممنون

  86. باسلام.
    بنده نت دارم و راحت میتونم تو سایت های مختلف برم اما برنامه بازار رو کامل باز نمیکنه یعنی توضیحاتش رو نشون نمیده فقط عکس هر برنامه میاد.

    ممنون میشم اگه کمکم کنید

    • اگر قادر به مرور صفحات هستید ، مشکل شما ربطی به اتصال اینترنت ندارد.
      سعی کنید اپلیکیشن بازار را uninstall و دوباره جدیدترین نسخه را نصب کنید.

  87. سلا مدتی هست که نمیتونم به وایفایم متصل بشم.صفحه پاسوردش لود نمیشه و نمیتونم از اون استفاده کنم .هرچند که اون صفحه رو بوک مارک کردم ولی بازم لود نمیشه چرا؟؟

    • برای دسترسی به تنظیمات روترها معمولا کافیه آدرس 192.168.1.1 داخل هر مرورگری وارد بشه و از روش سوم تنظیمات رو تغییر بده یا پسورد جدید قرار بده.

      اگر با وارد کردن آدرس چیزی باز نمیشه باید مودم یکبار خاموش و روشن بشه.
      اگر بازهم چیزی باز نمیشه از طریق سوراخ پشت مودم اون رو ریست فاکتوری کن.

  88. با سلام.
    گوشی سونی اکسپریا zr دارم. چند روز هست که قادر به اتصال به wifi نیستم. قبلا همیشه با همین گوشی به همین شبکه وصل بودم.
    الان تمام شبکه های wifi را شناسایی میکند ولی وصل نمی شود. تنظیماتی که در راه حل دوم فرموده بودید وارد کردم ولی کارساز نبود. لازم به ذکر است بعد از شکست در اتصال با این روش، وقتی دوباره به تنظیمات IP در همین قسمت مراجعه کردم دیدم اعداد قبلی وجود دارند، نه تنظیمات جدیدی که وارد کردم.
    در ضمن مورد دیگری که توجه ام را جلب کرد این است که در تنظیمات advanced در قسمت IP address واژه unavailable درج شده بود. البته نمیدانم در این مورد اهمیتی دارد یا نه.
    خواهش میکنم لطف بفرمایید اگر ممکن است سریعتر پاسخ بفرمایید.

    • در روش دوم ، از یک آی پی معتبر مثل 192.168.1.15 استفاده کنید ببینید جواب می ده یا نه.
      تا تمام فیلد های لازم پر نشه تنظیمات جدید ذخیره نمیشه پس به دقت چیزهایی که گفتم رو وارد کنید.
      می تونید اگر دسترسی به روتر دارید ، یکبار اون رو هم ریست کنید.

  89. امیرحسین نوربخش

    سلام
    مشکل من حل نشد. فکر کنم آی پی اشتباهی زدم. لطفا بگید از کجا آی پی پیدا کنم؟ ممنون
    اینم اسکرین شات
    http://uupload.ir/files/m7sn_screenshot_2015-12-06-20-07-49.jpg

  90. سلام
    گوشیه من سامسونگ مینی 2 هستش و وقتی میزنم رو ایکون وای فا ی چن دقیقه همون ایکون کمرنگ میشه میزنه در حال اتصال بهپعد یهو میزنه قطع شد و اصن وای فام روشن نمیشه هی تند تند ارور میده و حتی علامت وای فای کمرنگ هم نمیاد ی کم ک امتحان میکنم بعد ی مدت گوشیم یهو خاموش میشه و ممکنه بعد روشن شدن ک بزنم رو ایکون وای فا روشن شه و بعد چن ثانیه خاموش شه ممنون میشم سرررریع تر جواب بدین چون بدجوری اذیتم میکنه میخام فلش کنم سریع تر جواب بدین اگه مشکلم حل نشد و راه حلی نبود گوشیمو فلش کنم ممنون

  91. سلام گوشی من S4هست من گوشیمو چند بارم فلش کردم در ضمن گوشیم هم روت شده مشکل من اینجاس که به وایفا وصل نمیشه و همیشه در حال دریافت ادرس ای پی همون وایفا هست و بعد از دو دقیقه ای هم مینویسه که به دلیل پایین بودن سرعت نمیشه که به وای فای وصل شد. اینم تصویراشه…

    http://8pic.ir/images/stytr9kq1ma35d96isp2.png

    http://8pic.ir/images/gqr211p9uzxmphouguur.png لطفا اگه میشه سریع به دادم برسید.

  92. goshim not5e WiFi goshio vaghti on mikonam khodkar hey khamosh roshan mishe.. tori k asan forsate peyda kardane WiFi khonaro nadare:\ harkariam mikonam doros nmishe

    • مشکل احتمالا نرم افزاری هست اول چک کنید که Power Saving Mode یا حالت ذخیره باتری و همچین چیزایی روشن نباشه اگر نشد ، ریست فکتوری کنید اگر درست نشد ، فلش کنید با رام اصلی و استوک.

  93. سلام منم دقیقامشکل مثل مرضیه ومیلادو…وچندنفری دیگه دارم مشکل مانه باوای فای خودمون بلکه باهمه ی وای فای ها نمیتونیم کانت بشیم درحالی که تاچندروزپیش راحت کانکت میشدیم ولی حالا وای فای هاروشناسایی میکنه دستگاهامون ورمزرومیدیم بعدشروع به اتصال و…اینامیکنه وبعدپنج دقیقه ارورضعیف بودن سیگنال میده وتمام راه های شماروامتحان کردیم نشدکه نشد

  94. سلام نشدکه نشد تمام راه حل هاکه توسایت بودرفتم نشدتمام راه کارهایی که به دوستان توضیح دادیدمطالعه نمودم وانجام دادم چندبارگوشی ریست فکتوری کردم نشدبازم

  95. ؛سلام خسته نباشید ؛ مشکل من اینجاست که مودم وایمکسم فقط با کابل به لپ تاب وصل می شه ؛ یعنی با چن تا گوشی که تو خونمون داریم هم وصل نشد و خود لپ تابم هم به وای فایش وصل نمی شه و همیشه این پیامو میده obtaining Ip address تمامی راه های شما رو هم امتحان کردم حتی تو تنظیمات مودم هم راهکار های شما رو زدم کارساز نشد لطفا بگین چیکار کنم و اگه می شه سریعا همینجا جوابمو بدین منتظرممممممممممم ؛ بازم ممنون

  96. سلام اول از سایت خوبتون تشکر میکنم .من مشکلمبا گوشیم اینه که تا 1هفته پیش با اینترنت محل کارم کانکت میشد و اوکی بود ولی الان وقتی کانکت میشه سرعت خیلی پایینه !درحالی که نت مثل همیشه روی سیستم ها و بقیه گوشی ها با سرعت خیلی بالا کار میکنه .فقط روی گوشی من سرعتش آنرمال و کنده یا اصن نیست! حتی گوشیمو ریست کردم یکبار ولی اصن ربطی نداشت به اون.و درست نشد . چی کار کنم؟ 🙁

    • شاید مشکل از آنتن دهی باشه ، محلتون رو عوض کنید ببینید مشکل حل میشه یا نه، از راه سوم کانال رو هم عوض کنید اگر دسترسی دارید، به احتمال زیاد مشکل حل می شه.

  97. سلام چند روز قبل سوکیت شارژ رو عوض کردم و وقتی خواستم به وای فای وصل شم به سختی پیداش کرد و با یک اتصال ضعیف وصل شد وفقط اگر مودم رو بغل کنم دو تا خط انتن دارم در حالیکه قبلا از تعویض سوکیت در یک متری مودم انتنم پر بود . ریست فاکتوری کردم درست نشد’ راه دوم هم کنار نکرد WiFi fixer هم جواب ندادگوشی های بقیه وصل میشه اما مثال من فقط تا یک متری مودم با انتن بسیار ضعیف کار میکنه چه کار کنم? کسی بهم گفت فلاش کن اگر فلش جواب ندارد مشکل از ic هستش چه کنم?

    • بله به احتمال زیاد مشکل سخت افزاری هست وباید تعمیر بشه ولی حتما از تعمیرکار قبلی سوال کنید که چیکار کرده. چون اگر قبلا اینطوری نبوده احتمالا ایشون زحمتشو کشیده و خراب کرده و چیزی نگفته یا اینکه خودشم متوجه نشده. :/

  98. خب تعمیر سخت افزار چقدر خرج بر میداره?
    بعدشم اینکه فلش کردن همون روت شدنه? اصلا چطوری روت میشه گوشی?
    یه سوال دیگه اول فلش کنم اگر جواب ندارد بعد تعمیر سخت افزار یا یکراست تعمیر ic ?

    • هزینه اش خیلی بالا نیست ، نگران اون نباش.
      نه فلش کردن با روت فرق داره… اگر آشنا نیستی حتما از کسی بخواه برات انجام بده که اگر اشتباه یا مشکلی پیش بیاد دیگه گوشیت بالا نمیاد و بازم رو دستت خرج میذاره.
      بله از یک تعمیرکار بخواه فلش کنه اگر نشد تعویض.

  99. گوشی من شبکه رو پیدا میکنه کانکت هم میشه! ولی هیچ کاری نمیشه باهاش انجام داد .این روش دوم که گفتین .توی گوشی من نمیشه اون اعدادو تغییر داد !!! چرا؟؟؟وقتی روی شبکه ای که باهاش کانکت شدم میرم اون نوشته ها که ip adres و بقیه نوشته ها میاد ولی امکان editکردن نداره!

  100. سلام دوستان گوشیم zenfone2 هست اصلا هیچ وای فایی پیدا نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
    09374848960

  101. سلام گوشی من htc e9+
    دیروز یک فلش با کابل به گوشی وصل کردم از اون موقع وایفای یک خونه خط میده و مدام قطع میشه .
    در ضمن مودم سالمه چون با و تبلت و لپتاپ پر خط میده.

    لطفا راهنماییم کنید
    تشکر

  102. سلام گوشی من مدل sony experia z r هستش مشکلش اینه ک وای فای رو پیدا میکنه اما وقتی وصل میشه خود ب خود قطع میکنه حتی گوشیمو فلش کردم اما هیچ تغییر نکرد و فقط آی پی رو شناسایی میکنه و وای فایس رو و بعدش انگار ن انگار اصلا ب وای فای وصل نمیشه

  103. سلام من خواستم روش سومو انجام بدم ولی تو تنظیمات کانال گزینه چنلو پیدا نکردم چیکار کنم بگین؟؟؟؟؟؟؟

  104. سلام.من قبلا مودم سیمی داشتم حالا عوضش کردم به وا فای مودمم از طریق کابل به کامپیوتر وصله و خیل ی قشنگ کار می کنه ولی وقتی میخوام به گوشی وصل شم وا فای رو پیدا می کنه رمز رو هم میزنم متصل میشه دوتا فلش کوچیک بالای صفحه موبایل رو فقط یکی شون رو نشون می ده اون یکی به ندرت نشون میده گاهی هم در حد چند ثانیه باهم نشونشون می ده اما به هیچ وجه نمیتونم به اینترنت وصل شم.نه میتونم ارسال کنم نه دریافت لطفا راهنماییم کنید.و اینکه گوشیمو با وای فای دیگه ای امتهان کردم خوب کار کرد و اینکه تو نصب وای فای در اخرین مرحله نصب یعنی
    (قسمت کامل نمیشه و میگه پیدا نشد این تنظیمات. اما با وجود این کامپیوترم به اینترنت وصل می شه verifying router setting…….<confrim.settings

  105. سلام . گوشی من یه مشکلی داره که وای فای و پیدا میکنه وصل هم میشه ولی هیچ داده ای انجام نمیده یعنی مثل یه دکور وصل میشه بجز یک مورد اونم وای فای خودم تو خونه که میتونم ازش استفاده کنم لطفا راهنماییم کنید

  106. سلام هر کاری میکردم وایفای گوشی شبکه وایفای خودم رو پیدا نمیکرد بقیه شبکه رو پیدا میکردا ولی شبکه خودم رو پیدا نمیکرد با روش سوم و همون مورد اولش کارم ردیف شد…ممنون

  107. خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممنننننننننننننننننننننننننننوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  108. علی بابایی

    سلام خسته نباشید گوشی مبایل به هیچ وای فای ای وصل نمیشه.رمز وای وای هم درست میزنم ولی با مشکل تایید اعتبار مواجه میشم لطفا یه راهنمایی بکنید ممنون میشم

    • از روش سوم Encryption رو تغییر بدید.

    • سلام . گوشیم قبلا به وایفا وصل میشد بعد اینکه به لب تاب وصل کردم دیگه وایفا رو بالا نمیاره بااینکه وایفا رو نشون میده ولی اینترنت وصل نمیشه کمکم کنید درضمن گوشی من گلکسی s7262 هست و اینکه نمیتونم به تنظیمات کارخونه برگردونم چون برنامه هام رو نیاز دارم.

      منتظر راهنماییهای ارزنده شما هستم باتشکر

      • سلام
        از روش دوم استفاده کنید.
        منتظر راهنماییهای ارزنده شما هستم باتشکر : 🙂 این یه جمله جالب بود 🙂

  109. سلام من به وای فایم وصل میشم ولی اینترنت نداره البته فقط وای فایش نداره. روش اول رو انجام دادم گاهی موقه ها درست میشه ولی بازم خراب میشه اگه میشه یه کمکی کنید خیلی گیرم. اگه نرم افزاری سراغ دارید اسمشو بگید ممنون میشم. سایتتون تکه…

  110. با سلام؛ خیلی ممنون از مطلب بسیار مفیدتون!! خیلی به دردم خورد. مرسی

  111. سلام من گوشیم خود به خود ریست شد .بعد از اون وقتی وای فای گوشی روشن میکنم هنگ میکنه وگوشی قفل میشه.با نت data ولی هیچ مشکلی نداره .ممنون میشم راهنمایی کنید

    • به نظر میاد مشکل نرم افزاری باشه گوشیتون رو فکتوری ریست کنید. اگر نشد سخت افزاریه.

  112. سلام ببخشیدمن توی خوابگاه میخوام ب وای فا وصل شم علامت وای فا میاد اما صفحه گوگل رو باز نمیکنه ک رمزمو وارد کنم همه روشهارم امتحان کردم نشد همه وصل میشن ب جز من با وای فا دیگه امتحان کردم شد باید چ
    یکا ر کنم ممنون میشم پاسخ بدین

    • به مسئول شبکه اطلاع بدید ولی به احتمال زیاد مشکل از دستگاه شما هست و از روش دوم روی آی پی اتوماتیک قرار بدید.

  113. سلام
    من اندروید گوشی را وقتی اپدیت میکنم مشکل وای فای رفع میشه ولی وقتی برش میگردونم به حالت قبلیش نه وای فای نه بلوتوث اصلا روشن نمیشه
    لازم به ذکره تا ارتقاعش میدم مدام ریست میکنه
    مشکلش از چیه؟؟

  114. سلام من گوشیم xperia c4 هست.وای فای کل کوچه رو پیدا میکنه جز وای فای خونه رو…
    البته خانوادم پیداش میکنن و فقط مشکل منه…
    تاچنروز پیش وقتی ک وای فای پیدا نمیشد با خاموش روشن کردن مودم مشکل رفع میشد اما دوسه روزه ک اینکاردیگ جواب نمیده. واقعا حوصلمو سربرده واعصابموخورد کرده
    خیلی ممنون میشم ک کمکم کنید چون واقعا نمیدونم کردوم راه رو انجام بدم
    باتشکر….

  115. سلام من تبلت هواوي دارم قبلا که تز واي فاي استفاده مي کردم واي فايم آبي مي شد اما ي چند وقتيه واي فايم خاکستري به کل اعصابمو ريخته به هم
    در اين شرايط هم از برنامه هاي instagram,gmail,google play نمي تونم استفاده کنم لطفا راهنمايي کنيد برنامه هم دانلود کردم اما نشد

    • سلام
      Cache برنامه Google Play رو از تنظیمات پاک کن احتمالا درست می شه اگر نشد یک روشی هست که نیاز به روت داره.

  116. ممنون ازپاسختون.
    من واقعا چیز زیادی از کامپیوترسرم نمیشه
    هرچی دنبال گشتم برای dlink چیزی مپل اسکرین شات بالا پیدا نکردم…اگ راهنمایی خاصی هست ممنون میشم..
    درکل بازم ممنون

  117. سلام دو روزه وقتی wifi روشن میکنم connect نمیشه و ارور can nat connected to the network رو نشون میده راه حلی داره ؟ با تشکر

  118. سلام و احترام
    گوشی من یه مشکل پیدا کرده ، وای فای هات اسپات رو که روشن میکنم در نوار نوتیفیکیشن بالای صفحه علامت هات اسپات نمیاد دیگه. و دستگاه های دیگه نمیتونن هات اسپات گوشی رو شناسایی کنن.
    بخاطر همین مشکل با برنامه shareit هم دیگه نمیتونم کار کنم. لطفا کمک کنید…

  119. سلام…
    مودم من BM632w,huawei هست و از اینترنت ایرانسل استفاده می کنم…
    ویندوزم 8- اسم مودم و توی همه ی دستگاه ها نشون داده می شه اما با واردکردن پسوررد قبول نمی کنه…با لپ تاپ فقط از lan وصل می شه …البته قبلا این مشکل رو نداشتم…
    SSID مودم رو تغییر می دادم اینترنت با گوشی و تبلت داشتم…
    راه حل آخر رو امتحان کردم band witho تغییر دادم مشکل تایید اعتبار توی تبلت یا گوشی نداشتم ولی اینترنتی ندارم
    مودم رو خاموش روشن کردم-تنظیماتش رو هم تغییر دادم…بازم اینترنت ندارم
    البته چراغ WLAN مودمم روشنه ولی آنتن ندارم(فکر می کنم فقط چراغش سوخته چون اسمش و توی همه ی دستگاه ها دارم )
    ایمیلتون رو پیدا نگردم اسکرین شات بدم

  120. مرتضی عبداللهی

    گوشی من سونی و مودمم zyxel اما چند وقته اصلا وایفا رو پیدا نمیکنه چی کار کنم

  121. سلام گوشی من p6 است من نمیتونم به مودمم وصل بشم قبلا خوب بود اما یه دفعه پیغام میده مشکل تایید اعتبار هرچقدرم رمز ورودم و پاک میکنم و مجدد میزنم اولش مینویسه در حال دریافت آدرسip اما بعدش دوباره همون مشکل در حال تایید اعتبار میاد چیکار کنم ؟ در ضمن اون روش دومتون توی تنظیمات گوشیم نیست هرچقدر گشتم

    • سلام
      برای حل مشکل تایید اعتبار از راه سوم استفاده کنید در ضمن راه دوم در همه ی گوشی ها مشترک هست و وجود داره.

  122. با سلام
    من دو روزی هست که یه گوشی GALXY S5 و یه گوشی SAMSUNG J5 خریداری کرده ام و وقتی که با هر دو تو حالت مشابه و یا جدا جدا به WIFI خونه متصل میشم سرعت صفحه باز کردن J5 چند برابر S5 هست و حتی در بعضی صفحات که سرعت که J5 به سرعت باز میکنه S5 گیر میکنه. این موضوع واقعا اعصابمو خورد کرده چون برای خرید S5 دوبرابر J5 پول دادم.
    لطفا راهنماییم کنید؟؟

    • سلام
      سرعت باز کردن صفحات به سرعت اینترنت ، پردازنده دستگاه ، مرورگر مورد استفاده و سرعت شبکه بستگی داره ، یکبار دیگه با مرورگر اپرا که لینکشو گذاشتم هر دو دستگاه رو تست کنید و اینم بگم S5 خیلی سریعتر از J5 هست…
      دانلود مرورگر اپرا اندروید

  123. سلام به همه دوستان خبره
    یه خواهش از همتون دارم اینکه مشکل منو خیلی زود حلش کنید.
    من با گوشی به مودم تی پلینک خونه وصل میشم . علامت وای فای هم واسم توی گوشیم میاد .
    ولی از اینترنت اصلا نمیتونم استفاده کنم . نرم افزار بالا رو هم نصبش کردم .ولی باز هم نشد . اگه تنظیمات داره راهنماییم کنید که بدجور داره مخم سوت میکشه

  124. یعنی اگه شما و این سایت خوبتون نبود من سکته را از ترس اینکه دوباره کلی ژول به موبایلی بدم میزدم من تو سایت هام این مطلب را با ذکر منبع توزیع کردم و کلی به کار برام حال دادم:)

  125. سلام. من شارژ وای فای ام زود ب زود تموم میشه درصورتی ک دانلودم ندارم مشکل ازکجاس؟ من بایه گوشی فقط بهش وصلم .ممنون میشم ج بدید

    • سلام
      چند گیگ شارژ می خرید و چند روزه و با چقدر مصرف تموم می شه؟
      اگر زیاد از اینترنت استفاده می کنی دو راه هست که ترافیک کمتر مصرف شه :
      1 – غیر فعال کردن عکس های صفحات
      2- استفاده از مرورگر اپرا مینی

      اینترنت نامحدود هم می تونه گزینه ی خوبی باشه

  126. سلام خدمت شما دوست عزیزمن تبلت DELL VENUE 7 3740 LTEدارم مشکل من اینه که وقتی توش سیم کارت میزارم بعد یکی دوروز وای فایش مشکل پیدا میکنه وهیچ آدرس فای وای رو پیدا نمیکنه مگه این که سیم کارت رودر بیارم و تنظیمات رو بزارم رو ای پی آمریکا وخاموش روشن کنم راهکاری دارین برای مشکل من ممنون میشم اگه کمک کنیدباتشکر.

    • برنامه ی Wifi Fixer رو امتحان کنید ، اگر نشد رام اصلی نصب کنید و دستگاه رو فکتوری ریست کنید.

  127. فدات مدیرجون عالی بوددددددددددد.

  128. سلام
    گوشی من سامسونگ گالکسی مینی هست و مودمم زایکسل
    وای فای خونه هم رو لپ تاب نصب بود هم گوشی

    اخیرا حدود یک هفته هست برای گوشیم وای فای نمیاد حتی شبکه جدید ثبت میکنم و اسکن دستگاه های اطراف رو میزنم هیچی نمیاد ، چه باید بکنم !
    ممنون میشم راهنمائی کنید
    متشکرم

  129. حسین قاسمیان

    باسلام ازتون خیلی ممنونم واقعا کارتون عالیه من خیلی وقته که داشتم ازقطع وصل شدن وای فایم رنج میبردم خیلی خیلییییییییییییییییی ممنون

  130. با عرض سلام و خسته نباشید ممنون میشم اگر در رفع مشکلم کمکم کنید.
    من اندروید نسخه ی 4 روی تبلتم نصب بود ولی بعد از اینکه به نسخه ی 5 آپگریدش کردم وای فای توی نوتیفیکیشن بار نشون میده که روشنه ولی از توی ستینگ که چک میکنم زده آف. نمیدونم چطوری آنش کنم که وصل شم.

    • اگر موقع روشن کردن وای فای می نویسه Error ، احتمالا مشکل همون نرم افزاریه و باید داون گرید بشه به همون اندروید 4 یا یک رام اصلی و بی مشکل نصب کنید.

  131. سلام. مدل گوشیم سامسونگ a5 هستش.وقتی وای فای گوشیمو روشن میکنم ، مودم کلا ریست میشه و اصلا دیگه گوشی وصل نمیشه.علتش چیه؟مشکل از گوشیه؟از مودمه؟ممنون میشم راهنماییم کنید.مدل مودمم تی پی لینک
    td-w8901n هستش.در صورت امکان پاسخ و راهنماییتون رو به ایمیلم بفرستید[email protected]

  132. سلام من وقتی با وای فای میخوام برم اینترنت گوشیم یه پیام میده میگه (تمام برنامه های کاربردی به طور غیر منتظره غیر فعال شده است چیکار کنم؟؟؟؟؟؟

  133. سلام تبلت من میتونه شبکه وای فای رو شناسایی کنه ولی وقتی رمز رو میزنم میگه خطای اتصال اگه میشه راهنمایی کنید.مرسی

  134. آقا دمت گرم وای فای رو پیدا نمیکرد کانال مودم رو عوض کردم حل شد….دمت گرم

  135. *مشکل خاص*

    salam.. goshim htc explorer hast . resetfactory zadam badesh dg goshim bala nayomad. boote goshim paride bod
    va hala engari kolan az paye barname android vasash rikhtan )4.0.4 . hala az hamon moghe goshim hich shabake wifi ro aslan peyda nmikone ..
    mamnon misham rahnamaim konin !!!

  136. سلام دوست گرامی
    گوشی من چند روزی است که وای فای رو که روشن می کنم بعد چند ثانیه خود بخود دوباره خاموش میشه در ضمن در این مدت کوتاه نیز هیچ تلاشی نمیکنه برای پیدا کردن وای فای
    راستش داده بودم دست بچه ها که نمی دونم چیکارش کردن
    تنظیماتشو هم ریست کردم ولی جواب نداد
    مدل گوشی هم سونی اریکسون اکسپریا مینی sti15
    اگه راهنماییم کنی ممنون میشم

  137. دمت گررررررم.کلی اعصابم خورد شده بود. با راه حلت درست شد.مرسییییییییی

  138. به درد من نخورد

  139. متشکرم مشکلم حل شد

  140. ببخشید
    من مودم رو وصل کردم و چند بار خاموش روشن کردم ولی اسم مودم عوض شد و بدون رمز شد چیکار کنم

  141. در مورد وصل شدن به وای فای هیچ مشکلی نداشت. اما چند روزی هست که با اینکه پسورد وای فای رو درست میزنم، اول کانکت میشه ولی سریعاً پیغام میاد disabled. نوع کانکشن رو تو گوشی اینجوری میزنه:
    Saved, secured with WPA – WPS available
    با ریست کردن گوشی هم به نتیجه ای نرسیدم. بنظر شما باید چیکار کنم؟

  142. مرسی . دمت گرم . عالی تر ازهمه این بود با با عکس گذاشته بودی . بالاخره یکی از روش ها جواب داد
    بازم مرسی و دمت گرم
    بوس بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

  143. سلام
    ممنون ار سایت خوبتون
    ی دستگاه وای فاخریدم مدل tp_linkنصبش کردم برای اولین بار هم روگوشی و هم روی سیستمم ب اینترنت وصل شد
    اما الان هم سرعت نتم پایینه و هم اینکه وقتی وای فای گوشیم روروشن میکنم شناسایی میکنه حتی علامت وای فا هم روشنه ولی وقتی تو مرورگرم سرچ میکنم انگار نت ندارم وصل نمیشه میشه راهنماییم کنین

    • سلام
      به نظر می رسه آنتن دستگاه رو وصل نکردید یا از تنظیماتش باشه ، با چیزایی که گفتی بیشتر از این نمی تونم راهنمایی کنم فقط می تونم بگم با پشتیبانی شرکت خدمات دهنده اینترنت خودتون تماس بگیرید راهنمایی می کنند.

  144. تنظیمات انتن چطوریه؟

  145. آقا خیلی ممنون از راهنمایی هات. 🙂

  146. کلابا پشتیبانی هم تماس گرفتم گفتن مشکلی نداره حالا امکان داره ویروسی چیزی باعث بشه ک وای فام محدود شده باشه
    من ویندوزم رو عوض کنم احتمال داره درس شه؟؟؟؟؟

    • اشتراک اینترنت رو از چه شرکتی و با چه سرعتی گرفتین؟ شاید کلا سرعت پایین خرید کردین.
      در مورد ویندوز هم گاهی ویندوز در صورتی که Automatic Update فعال باشه ، به صورت خودکار شروع به دانلود آپدیت ها از اینترنت می کنه و این می تونه سرعت رو پایین بیاره پس چک کنید که فعال نباشه. آنتی ویروس ها هم آپدیت می شن اون هم در نظر بگیرین.

  147. سلام
    خیلی عالی بود. واقعا ممنون.

  148. سلام من یک روزه که اندروید تبلتم بروز کردم دیگه وای فای کار نمی کنه مدلش k016ایسوز باید چی کار کنم لطفا جواب بدید خواهش می کنم

  149. سلام.من امروز گوشیم یهو خاموش شد و نتونستم روشنش کنم تا اونجا ک بالاخره بعد از چند ساعت روشن شد..الان هم ک روشن شده وایفایش روشن نمیشه. در واقع تمامی شبکه هایی ک داشتم پاک شده و اصلا هیچی پیدا نمیکنه و گزینه هاشم غیر فعال هستند فقط advance فعاله و اونم توش مک آدرس و ip رو زده unavilable
    ودکمه off و on وایفای بیرنگه و غیرفعاله. چیکار کنم؟

  150. سلام دوستان.گوشی من ایسوس مدل زنفون2 هست وای فای من کار نمیکنه ایا راهی داره؟

  151. سلام
    من تو خوابگاه هستم و با وجودی که مودم تو اشپزخونه واحدمون قرار داره و به قول مسئولش هر کسی حجم خودش و داره و میتونه با یوزر پس وارد بشه اما سرعت افتضاحه و قطع و وصلی شدید داریم. اگه میشه راهنماییم کنید ببینم میتونم خودم تنظیماتش و عوض کنم درست شه؟ مرسی

  152. سلام.ما یه لنوو s8 داریم که خوب و سرحال کار می کرد تا اینکه سیم کارت انداختیم روش…
    چشمتون روز بد نبینه.آقا دیگه هیچ کدوم از شبکه های WI-FI رو نمیشناسه.
    یعنی وقتی wifi رو روشن می کنیم می نویسه : در حال جستجوی شبکه های WLAN…
    و دیگر هیچ… اتفاقی نمیفته.
    یک بار سیم کارت رو در آوردم و factory reset کردم.درست شد. بعد از یه مدت که یه سیم کارت دیگه انداختیم دوباره همون آش و همون مشکل….
    الان اون قدری برنامه روش داریم که جرات factory reset نداشته باشیم.
    چه باید کرد ای دوستان؟

  153. سلام ممنون از راهنماییتون یک سال بود گوشی لپ تاپ وتبلتم کلافم کرده بود.پاینده باشید.

  154. عقب افتاده

    سلام
    کماکان منتظر راهنمایی های شما هستم.ممنون

    • اگر از رام کاستوم استفاده می کتید به رام اصلی ارتقا بدین شاید درست بشه و اینکه بنا به تجربه عرض می کتم حتی الامکان از خرید برند هایی مثل لنوو و هواوی و سایر مارک های چینی خودداری کنید.

  155. سلام دوست عزیزم تو رو خدا جواب منو بده، با روش دوم من به موئموصل شدم اما وقتی وارد مرورگر میشم نمیتونم وارد سایتی بشم و همش مینویسه اینترنت شما قطع است و دوباره سعی کنید من چکار کنم؟

    • آی پی DNS یا Gateway رو اشتباه وارد می کنید با مسئول راه انداز شبکتون تماس بگیرید و این آی پی ها رو ازشون درخواست کنید.

  156. سلام ممنون از سایت خوبتون….
    من مشکلم با وای فای گوشیمه..ک وقتی نقطه آتصال همراه رو میزنم کسی نمیتونه از وای فای گوشیم استفاده کنه. ینی علامت وای فای میاد بالا گوشیش اما داده ای جابجا نمیشه…
    وای فای گوشیمم کد نداره هر راهیو ک بگید رفتم ولی نمیتونن بقیه از نت گوشیم استفاده کنن ی بارم فلش کردم با خوشیم ولی بازم همین مشکلو داره…لطفا جوابتونو به ایمیلم ارسال کنید با تشکر…[email protected]

  157. سلام.ممنون
    روش دوم جواب داد
    نکته مهم:دوستانی که در روش دوم به دلیل ندونستن آی پی مودم به وای فای وصل میشن ولی به اینترنت وصل نمیشن
    به کمک یک گوشی دیگه که میتونه به وای فای مودمتون وصل شه مقدار آی پی رو ببینید و مقدار درست رو وارد کنید تا مشکل حل شود

  158. من نمی تونم کانکت شم:(((((
    همه راهارم امتحان کردم..به pc و تبلت وصل میشه به گوشی کانکت نمیشه!!!قطع و وصلشم که میکنم یه لحظه کانکت میشه بعد یا میره یا تو همون تنظیمات هست ولی میزنه saved:(((وصل نمیششههههه

    • سلام
      شما حتی الامکان از رام کاستوم استفاده نکنید ، رام هایی مثل سیانوژن و … سرشار از این مشکلات هستند.

  159. سلام
    مدتیه گوشیم تو تنظیمات آی پی رو unavailable میزنه و اگه بخوام کانکت شم گوشی حتما باید نزدیک وای فای باشه حتی شبکه های دیگه رو اسکن نمیکنه!!! در صورتی که قبلا کانکت میشد و مشکلی نداشت. راه حل چیه؟؟

    • سلام
      اگر گوشیتون با تمام روتر ها و مودم ها مشکل داره مشکل آنتن وای فای داره و باید تعمیر بشه.

  160. سلام من از یه وای فای که هک کردم استفاده می کنم
    ولی نمیدونم چرا تلگرامم با اون وای فای نمیاد یعنی connect نمیشه.با وای فای خودم connectمیشم
    ولی با اون وای فای نه
    الان ۲روزه که با اون وای فای که میخوام برم تلگرام؛تلگرامم وصل نمیشه

    • سلام لطفا بدون اجازه از اشتراک اینترنت دیگران استفاده نکنید. اگر لازم داشتید می تونم سرویس های کم هزینه و ارزان معرفی کنم. 😮

  161. سلام.گوشی من گلکسی اس 7 هست روز اول خریدم وای فایش به مودم خونه وصل شد اما روز بعدش وصل نشد باز روز بعد ش وصل شد اما شبش وصل نشد.یعنی مودم و پیدا می کنه اما وقتی گزینه اتصال و میزنی وای فای گوشی خو به خود و تند تند روشن وخاموش میشه اما ممکنه شب یا دو ساعت بعد خوب شه وصل شه.با مودم های بقیه وصل میشه اما با مودم مال خونه نه.چیکار کنم تو رو خدا جواب بدید…

    • احیانا مودم شما برند Dlink نیست؟ از روش سوم تنظیمات رو تغییر بدید یا ریست فکتوری کنید مودم رو ببینید جواب می گیرید یا نه.

  162. سلام خوبین
    با مورد اخر مشکلم حل شد خدا خیرت بده عزیز دل

  163. سلام.گوشی من s5 میباشد و دارای آیکون نقطه اتصال نمی باشد .به همین دلیل برای به اشتراک گذاشتن اینترنت گوشی از نرم افزار pdanet استفاده میکنم. زمانی که فعال میکنم آیکون نقطه اتصال بالای گوشی ظاهر میشود.اما وقتی با گوشی دیگر سرچ میکنم تا به اینترنت کوشی خودم متصل شود این پیغام را میدهد )از اتصال به اینترنت ضعیف اجتناب شد)لطفا در جهت رفع این مشکل راهنمای بفرمایید با تشکر

  164. سلام هر کی مشکل در وصل شدن در وای فای هات اسپات داره من مشکلشو صدرصد حل میکنم خودم چند ماه درگیرش بودم ولی تونستم مشکلم حل کنم.این شماره تلگرام 09014075962 و ایمیل [email protected]

  165. خیلی عالی بود
    دمتون رگم

  166. عاغا دمت خیلی گرم که کارمون رو راه انداختی

  167. با سلام سوالی مطرح میکنم لطفا جواب گو باشید آیا به مودمی که آی پی گوشی ما رادر لیست سیاه قرار داده اند میتوان وصل شد؟؟؟ لطفا یه ایمیلم پاسخ دهید

    • معمولا MAC Address دستگاه شما رو در لیست سیاه قرار می دن که مختص دستگاه خودتون هست نه آی پی رو.
      در اینصورت هیچ راهی نیست.

  168. سلام. گوشی من LG-G3 STYLUS هستش. هیچ مشکلی با وای فا نداشته. اما چند روزه دیگه درست کار نمیکنه. من دانشجو ام و از وای فای دانشگاه استفاده میکنم. به این صورت که از محیط خوابگاه خارج شم، قطع میشه و باید برای کانکت شدن یوزر و پس وارد کنم. این برای همه س. تا الان هم مشکلی نبوده. اما الان تا وقتی که گوشیم ری استارت نشه نمیتونم کانکت شم. ری استارت کنم مثل قبل وصل میشم. اما پایدار نیست. و یکم ک بمونه دیسکانکت میشه. تنظیمات رو چک کردم که با اسلیپ شدن گوشی وای فا قطع نشه… بخوام دوباره وصل شم نمیشه، مگه اینکه دوباره ری استارت کنم… گوشی های بقیه و لپ تاپ این مشکل رو ندارن. یعنی وای فا مشکلی نداره. لطفا راهنمایی کنید. ممنون.

    • گوشی های LG معمولا یک حالت Powersaving داره چک کن که اون فعال نباشه.
      دوم اینکه از تنظیمات وای فای (از روش دوم که توضیح دادم) گزینه ی Disable Power Save رو هم فعال کن.
      موفق باشی.

  169. با سلام گوشی من سامسونگ a5 2016 هست چند روزیه وای فای گوشیم مدام روشن و خاموش میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • احتمالا چیزی نصب کردید که مدام قابلیت هات اسپات رو فعال می کنه.
      با وای فای های دیگه هم همین مشکل هست؟

  170. با سلام و ضمن خسته نباشید
    آقای ادمین محترم من قبلا در خوابگاه بودم و مشکلی نداشتم بعد از مدتی دوباره بازگشتم روز اول هیچ مشکلی نداشتم اما متاسفانه روز بعد با روشن کردن وای فای کانکت میشدم و فلش رفت و برگشت هم در بالا نمایان بود اما روی انتن نت یه علامت سوال ظاهر میشد! صفحه ای برای وارد کردن مشخصات اکانتم نمی اید ضمن اینکه صفحه گوگل نیز نوار آبی فقط تا اولاش میاد بعد دیگه ارور میزنه!!! روش دوم را امتحان کردم اما نشد!!!!گوشی من مدل گلکسی اس تری نیو است!! ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام.
      چک کنید ببینید دیگران هم مثل شما مشکل دارند یا خیر. اگر نه خبر بدید تا راهنمایی کنم.

  171. سلام روز بخیر – گوشی من سونی اکپسریا وی می باشد . می خواهم به شبکه اداره وصل شوم … وقتی مهندس اداره رمز را می دهد به راحتی کانکت می شود و می توانم وارد تلگرام شود اما بعد از چند دقیقه خود به خود خارج می شود و به قولی رمزی که مهندس اداره مان داده می پرد . من زبان انگلیسیم خوب نیست خواهش می کنم به ساده تریمن روش جهت روفع مشکل فوق توضیح دهید . اگر امکان دارد پاسخ را به قید فوریت به ایمبلم ارسال نمائید پیشاپیش از زحمات شما دوست گرامی قدردانی می گردد. بی صبرانه منتظر رهنمودهای شما در ایمیلم هستم ..

    • با این توضیحاتی که دادید نمیشه مشکل رو به قطعیت حدس زد؛ ممکن هست که رمز شبکه رو عوض می کنند و شما به رمز جدید دسترسی ندارید و بنابرین قطع می شید. لطفا بیشتر توضیح بدید که چه اتفاقی می افته مثلا در قسمت تنظیمات وای فای گوشی آیا اروری می بینید یا اینکه آیکون وای فای ظاهر می شه ولی اینترنت ندارید؟ یا ….؟

  172. سلام خسته نباشید وای فای گوشیم به وای فای خونه وصل میشه اما به اینترنت نه هرچی گوشی امتحان کردم کانکت میشه اما وصل نه روشای شمارم امتحان کردم اما درست نشد چیکار باید ببکنم؟

  173. سلام
    من wifi گوشیم اتوماتیک روشن میشه و در تنظیمات پیشرفته هم امکان غیر فعال کردن روش شدن اتوماتیک وجود نداره

    • در بسیاری از گوشی های قاچاقِ روت شده چنین مشکلاتی وجود دارد. گوشی رو فکتوری ریست کنید و نهایتا اگر مشکل حل نشد دنبال نصب رام اصلی گوشی باشید. (در صورت نصب رام اشتباه امکان بریک شدن کوشی و بالا نیومدن همیشگی اون وجود داره پس حتما به دست یک متخصّص بسپارید و ازش تعهد بگیرید و تا پایان کار هیچ هزینه ای پرداخت نکنید)

  174. سلام گوشی من هاواوی g525 است ضربه خورده تاچ و ال سیدی آن شکسته بردن تعویضش کردم الان وای فاش روشن نمیشه به نظر شما مشکل سخت افزاری و چقدر هزینه داره

    • از هزینه دقیقش اطلاعی ندارم ولی بالا نیست. بهتر بود بعد از اون اتفاق کلا گوشی رو عوض می کردید نه تعمیر. 😐

  175. گوشی من Sony z2 هستش من به همه چی وصلم فقط داخل تلگرام نه برام پیام میاد نه پیام میتونم بفرستم از طریق wi fi،،،،،،،،، ولی وقتی داده تلفنمو روشن میکنم به راحتی پیام میدم و دریافت میکنم،حتی wi fi, عکسهای تلگرامم و ایستاده باز میکنه ولی پیام نمیتونم بدم،مشکلش چیه؟؟؟؟؟?

    • تنظیمات تلگرام رو دستکاری کردید و تنظیم کردید که فقط با داده ی موبایل دریافت کند نه با وای فای. به قسمت Settings تلگرام برید و تغییرات رو اعمال کنید. اگر پیدا نکردید تلگرام رو پاک (Uninstall) کنید و دوباره نصب کنید.

  176. میشه زود جواب بدید،من گیر کردم

  177. سلام
    بعد از عوض كردن اسم واي فايم تبلتم به اون واي فايي كه اسمش رو عوض كردم وصل نميشه ، رمز رو ميخواد ميزنم ولي بازم وصل نميشه
    اين در حاليه كه كامپيومترم تغييري نكرده و وصل ميشه
    اگه ميتونييد راهنماييم كنيد ممنون ميشم جوابم رو زود بدين

  178. سلام وقت شما بخير يك تبلت سامسونگ 2016 مدل SM-T585 خريده ام و وقتي واي آن را روشن مي كنم ريست فاكتوري مي شود مي گويند ايراد از مودم وايرلس منزل است و هم فركانسي بين دستگاه و مودم وجود دارد ممكنه راهنمايي كنيد

    • سلام
      راستش هم فرکانسی رو من متوجه نمی شم. اتفاقا مودم و همه ی دستگاه هایی که با وای فای کار می کنند در فرکانس 2.4 کار می کنند. (اصلا ویژگی وای فای همین هست).
      حالا این چیزی که به شما گفتند رو واقعا نمی فهمم!!! با عرض معذرت ولی احتمالا قصدشون از سر باز کردن بوده…

      • از پاسخ شما ممنون هستم، مي گويند دستگاه را تست كرده اند و چون فقط با مودم منزل اينطور مي شود علتش عدم هم فركانسي و كلاس كار تبلت و مودم خانه است و بايد مودم را عوض كنم.

  179. سلام
    من ی یکی دو روزی هست که گوشیم به وای فای وصل نمیشه
    لپ تاپ و سایر گوشی ها متصل میشن
    نمی دونم باید چیکار کرد؟؟
    ممنون

  180. سلام
    من گوشیم سونی اریکشون مدل اکپسپریا نئو وی هست.تا همین دیشب هم هیچ مشکلی برای وصل شدن به وای فای خونه نداشتم.اما از امروز صبح اصلن حتی وای فای خونه رو پیدا هم نمیکنه تو سرچ!!! دستی هم که وارد کردم باز تغییری نکرد و آی پی رو هم طبق سایت شما دستی وارد هم کردم فایده نداشت!!!
    همه گوشیها و لپ تاپها راحت وصل میشن به وای فای خونه. روی لپ تاپم هم یه برنامه نصب داشتم که گاهی از اون به عنوان منبع وای فای استفاده میکردم برای جاهایی که محدودیت اتصال با اکانت داشت و گوشیم رو باهاش وصل نت میکردم، اونم حتی شناسایی نمیکنه گوشیم!!!
    میشه لطفا کمکم کنید.ممنون

  181. با سلام
    بلوتوث و وای فای گوشی روشن میشه اما هیچ شبکه ای رو پیدا نمیکنه .
    چه راه حلی پیشنهاد میکنید.
    با تشکر

  182. سلام من مشکلی در ارتباط با وای فای خانگی نداشتم تا دو روز پیش.اما از پری شب که وای فای خاموش کردم دیگه هرکاری میکنم گوشیم پیداش نمیکنه.گوشیمو ریسیت کردم دوباره وصل شد به وای فای. اما تا وای فای خاموش و روشن کردم که دوباره تست کنم وضعیت اتصال رو دیگه وصل نمیشه و همش میزنه خارج از دامنه. اگه کمکم کنین ممنون میشم. گوشیمم سامسونگ گلکسی گرند 2

  183. با سلام بنده از دیروز به مشکلی برخوردم. من تو شرکت تو کامپیوترم برنامه تلگرام نصب کردم .از دیروز که میخواهم وارد تلگرام بشم پایین تلگرام مدام پیام ریکانکت میزنه وصل نمیشه اینترنت هم وصل هست اما وصل تلگرام نمیشه ممکنه عیب از کجا باشه این احتمال وجود داره از سرور اصلی شرکت دسترسی به تلگرام رو برای اعضای کارکنان قطع کردن با تشکر

    • بله چنین امکانی هم وجود داره ولی یکبار دیگه تلگرام رو دانلود کنید شاید مشکلتون حل شد.
      تلگرام یک ورژن ول هم داره که می تونید از داخل مرورگرتون بهش دسترسی پیدا کنید.

  184. سلام.من میخوام از طریق vpn به وای فای دانشگاهمون وصل بشم ولی متاسفانه موبایلم وصل نمیشه. و تعمیراتی ها میگن باید فلش بشه.راهی وجود نداره که گوشیم فلش نشه؟ مدل گوشیم هواوی y600-u20 هست.

    • سلام.
      اگر با هیچ شبکه ی دیگه ای به غیر از دانشگاهتون نمیتونید به vpn متصل شید مشکل نرم افزاری و مربوط به فلش شدن هست وگرنه مشکل مربوط به شبکه ی دانشگاهتون هست که دسترسی به vpn رو محدود کردند.

  185. با سلام وخسته نباشید . من میخواستم مودمو مخفی کنم که فقط با تایپ کردن نام ssid و پسورد وای مودم با گوشی وصل بشم که هکر ها نتونند وارد بشن مودمم tp -link هست لطفا راهنمایی کنید باتشکر

    • سلام
      وارد تنظیمات روتر بشید ( با تایپ آدرس 192.168.1.1 در مرورگر ) بعد به قسمت Interface Setup برید و روی تب Wireless کلیک کنید. حالا گزینه ی Broadcast SSID رو روی NO قرار بدید تا غیر فعال بشه.

  186. سلام
    میخواستم روش تغییر آی پی رو بدونم
    اینکه در خارج از کشور چطوری به ای پی ایران دسترسی پیدا کنیم؟

    • سلام.
      باید V-P-N یا پرا^کسی یا VPS ایران خریداری کنید و از طریق اونها به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

  187. سلام مشکلمن مربوط به اخرین موردهست.من هرچی نوارجست وجو اون اعداد روسرچ میکنم اطلاعاتی پیدا نمیشه که بتونم ادامه کارو انجام بدم.لطفا دقیق بگین توکدوم نوارجست وجو باید این کارو انجام بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • توی نوار آدرس مرورگرتون باید بنویسید 192.168.1.1 که بین اعداد نقطه هست. بعد نام کاربری و پسورد مودمتون رو باید وارد کنید و بعدش هم باقی ماجرا رو دنبال کنید.

  188. سلام فقط گوشیه من وای فای رو پیدا نمیکنه اما بقیه گوشیا وصل میشن مودمم d-link هست روش سوم کانال رو پیدا نمیکنم اصلا 🙁 طبق گفته شما کامل گشتم ولی کانال رو پیدا نمیکنم

  189. سلام امکان نداره باید وجود داشته باشه؛ از سایت یا دفترچه ی راهنمای dlink یا جستجوی گوگل برای اینکار راهنمایی بگیرید.

  190. با سلام خدمت شما.
    در تبلت من به مدل lenovo Ideatab A3000 ، برای فعال نمودن wifi , bluetooth فقط به صورت نمادین عملیات روشن شدن wifi انجام میشود ولی پس از چند لحظه غیر فعال میشود و قابل به پیدا کردن هیچ شبکه ایی به دلیل کوتاه بودن زمان نیست.
    لطفا بفرمایید از چه راه حلی بر طرف خواهد شد.

    با تشکر از شما و سایت خوبتون

  191. سلام…گوشی من htc 526G با اینکه فلش شده بازم ب مودم خونه وصل نمیشه..حتی به وای فای خود اون مغازه وصل میشه کار میده ولی میارم خونه به وای فای وصل نمیشه….رمز وارد میکنم میزنه ذخیره شده ولی کار نمیده..نرم افزاری ک گذاشتین رو نصب کردم میزنه در حال اتصال و قطع میشه..ادرس ای پی رو هم ک تغییر دادم بازم نشد…نمیدونم مشکل کجاس…اخه من گوشیم نوئه!!!!

  192. سلام
    ممنون از اطلاعات خوبتون.
    تب لت من برای اتصال به وای فای خیلی زمان میبره. مرتب به مرحله در حال اتصال میره دوباره میاد بیرون گاهی وقتها تا بدست اوردن ای پی هم میره و میاد بیرون روی ذخیره شده.بعد از مدت یک ربع یا گاهی بیشتر وصل میشه. با وای فای دیگه هم تست کردم همینطوره .اما به اینترنت سیم کارت گوشی دوستم براحتی و سریع وصل میشه.
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  193. سلام و خسته نباشید
    گوشی من با برنامه شیر ایت چیزی ارسال نمیکنی ولی تو دریافتشون مشکلی نداره
    تو شیرایت موبایل مقصد رو پیدا میکنه ولی وصل نمیشه
    به وایفای خونه وصل میشه ولی به هاتاسپات وصل نمیشه و چیزی نمیفرسته
    ارور خاصی هم نمیده فقط میگه ارسال نا موفق
    [email protected]

  194. سلام خسته نباشید
    گوشی من افتاده بود زمین بعدش دیگه اصلا وای فای کار نکرد حتی نام مودم هارا هم نمیاره
    بنظرتون چیکار کنم ؟؟؟

  195. برنامه نویسی اندروید

    باسلام
    ممنون از پست خوبتون.

  196. دررررود
    واقعا راه حل هاتون عالیه اگه امکانش هس فایل wifi fiix هم بذارین چند تا تست کردم نشده……..
    ممنون از سایت خوبتون

  197. سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

  198. با سلام خدمت شما
    گوشی من سامسونگ j2 هستش چند وقت هست که اصلا وایفا گوشیم روشن نمیشه
    لپتاپ و گوشیهای دیگه وصل هستن فقط گوشی من اینجور شده یعنی اصلا وایفا روشن نمیشه که بخوام پسوردی یا چیزی بش بدم
    ممنون میشم که بهم کمک کنید
    سپاس از زحماتتون

    • سلام.
      اولا لازم نیست اسم جعلی بذارید و تغییر جنسیت بدید 🙂 تو این سایت به همه ی نظرات جواب داده می شه.
      و اما در رابطه با مشکل، گوشی رو ببرید جایی براتون فلش کنن اگر درست نشد مشکل سخت افزاری هست.

  199. سلام من وقتی میخوام با گوشی به وای فای وصل بشم وای فایمو روشن میکنم و وقتی روی وای فای مورد نظرم میزنم زیرش مینویسه authenticating و به اینترنت وصل نمیشه و حتی علامت وای فای هم بالای گوشیم ظاهر نمیشه و بعد از چند ثانیه مینویسه saved.secured withwpa2 و بعد از چند ثانیه ی دیگه باز مینویسه authenticating و همین طور ادامه داره تا خود وای فای گوشیم هم قطع میشه کلا . ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

    • سلام خب این مشکل چند علت می تونه داشته باشه اول اینکه برد وای فای کم هست و شما از اون دور هستید دوم اینکه ممکنه گوشیتون از پروتوکل ایمن سازی اشتباهی استفاده می کنه در اینصورت از روش سوم استفاده کنید و شاید هم رمز شبکه رو اشتباه وارد می کنید…

  200. سلام.من وقتی مودم روشنه علامت وایفا نمیاد بالای صفحه گوشیم…مودم مشکل نداره چون دیگران وصل میشن.منتها از دیروز علامت وایفا بالای صفحه ی گوشیم نمیاد وقتی وایفا رو روشن میکنم.چرا بنظرتون

  201. با سلام و ادب. دوستان من وقتی که توی خوابگاه هستم، فقط یه مدتی میتونم از وای فای خوابگاه استفاده کنم ولی بعد از چند ساعت با sing into network مواجه میشم و مجبور به restart کردن گوشی میشم. خیلی خیلی ممنون میشم اگر کسی بتونه راه حلی پیشنهاد کنه.

    • سلام.
      Sign in به معنی اینه که توی اون ساعت های خاص شما به یک رمز عبور نیاز دارید که از طریق مرورگر گوشی باید واردش کنید. اکثر دانشگاه ها از همین سیستم استفاده می کنند احتمالا رمز شماره دانشجویی یا کد ملی شما هست.

  202. سلام . یه چند وقته وای فای گوشی خودم و خواهرم مدام روی گوشی میره و میاد در حالیکه مودم کاملا روشنه و لپ تاپم راحت به وای فای وصله و مشکلی نداره ولی وای فای گوشی هامون بیچاره مون کرده. وای فای فیکسر هم نصب کردیم حل نشد مودمم ریست کردیم رفع نشد . دیگه کلافه شدیم از دست این قطع و وصل شدن های متوالی وای فای گوشی گلکسی اس ۶ و جی ۷ پرایم خودم . راه حلی عرض میکنید شاید رفع بشه ؟ پیشاپیش ممنونم

    • سلام.
      اول اینکه از روش سوم کانال وای فای رو عوض کنید احتمال زیاد درست می شه و اگر نتیجه نگرفتید مشکل سخت افزاری از طرف مودم روترتون ممکنه باشه. به این دلیل می گم که این روتر های چینی خرابیشون اینطور نیست که یکدفعه خاموش بشن و دیگه کار نکنن! به این شکله که مثلا همین مشکل شما پیش میاد یا قسمت تنظیماتشون باز نمیشه یا …

  203. سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

  204. با سلام ،گوشی من هواوی مدل وای ۲۲۱ هست وجدیدا آیکن وای فای خاموش و روشن میشه و به هیچ شبکه ای هم متصل نمیشه حتی رام گوشی را هم عوض کردم ولی بازم همینطوره و کد وای فای مک هم نداره لطفا راهنمایی بفرمایید .با تشکر.

  205. سلام من وقتی به وای فایم کانکت میشم واردبوارد بازی های آنلاین نمیشه ولی لود بازی آنلاین رو پرمیکنه ولی واردنمیشه وارد اینستاگرام هم نمیشه فقط برای تلگرام جواب میده لطفا جواب بدین

  206. proxy settingsتوکدوم قیمت قرارداره؟

  207. پروکسی وای فایم خودش روی None بود

    • پس خیلی سخت هست که بشه از اینجا مشکل رو حدس زد. سایت اینستاگرم دات کام رو توی مرورگر باز کنید اگر باز نشد با شرکتی که اشتراک اینترنتی ازش خریدید تماس بگیرید.

  208. دانلود بهترین بازی های اندروید

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

  209. سلام مهندس جان ما نمی تونیم تو تا گوشی به یک مودم وای فای وصل بشیم .یکی از گوشی ها همیشه پرش داره وای فایش چه کار کنم .گوشی رو با مودم دیگه هم امتحان کردم مشکلی نداره

  210. دیوانم کرده .تا اون یکی گوشی وصل میشه این یکی قطع و وصل میشه .گوشی رو هم بردم نمایندگی تست کردن یک روز تا عصر مشکلی نداشت قطع نشد.

    • همونطور که خودتون گفتین اگر مودم روترتون چینی هست (برند هایی مثل TPLink و Dlink و…) احتمال خراب بودن اونها هم وجود داره مخصوصا اگر مدت طولانی روشن رها شده بودند. این مودم ها خراب شدنشون اینطوری نیست که کاملا از کار بیفتن، کماکان کار می کنند ولی اشکالات عجیب مثل باز نشدن قسمت تنظیمات یا همین مشکل شما ممکنه براشون پیش بیاد.
      به هر حال توصیه می کنم با حوصله کار رو پیش ببرید و مشکل رو ریشه ای حل کنید. از دوستی آشنایی مودم روتر قرض بگیرید و با اون تست کنید.

  211. سلام وقت بخیر.
    من وای فای گوشیم قطع شده و پیدا نمی کنه ولی لب تابم به اینترنت وصله از طریق کابل چه راه کاری وجود داره تا وای فای گوشیم وصل شه در ضمن مودم من شرکت مخابراتیه و اینترنت م شاتل هستش ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام.
      اطلاعات خیلی کمی دادید و اینجوری خیلی سخته راهنمایی کردن می تونید ببینید که آیا خطای خاصی می گیرید، وای فای گوشی روشن می شه؟ یا به وای فای های دیگه وصل می شه و …

  212. سلام خسته نباشید
    ببخشید من اینترنت وصل هستم اما وقتی مک ادرس گوشیم رو وارد میکنم وصل نمیشه اما گوشی های دیگه وص میشن.

    • مک ادرس رو کجا وارد می کنید؟ اصلا نیازی به وارد کردن مک ادرس ندارید در جایی، مگر اینکه بخواید اون دستگاه رو دسترسیشو قطع کنید یا کارهایی از این دست انجام بدید.

  213. سلام
    مشکل من یکم پیچیدست وقتی خواستم وایفای گوشی رو روشن کنم هنگ کرد و از دیشب گوشی در تلاشه تا وایفای روشن شه ولی همونطور توی حالت تلاش برای روشن کردنش مونده و شارژ زیادی از گوشی میگیره و وایفایی هم وصل نمیشه علاوه بر اون هاتسپات رو اگر روشن کنم دیگه خاموش نمیشه

    • سلام.
      تو همچین مواردی اولین چیزی که توصیه می شه اینه که گوشی رو ببرید براتون فلش کنن. اگر هات اسپات کار می کنه و گوشی های دیگه بهش وصل می شن به احتمال خیلی بالا مشکل نرم افزاری هست و با همون فلش کردن درست می شه.

  214. ممنون از سایت خوبتون

  215. سلام و عرض ادب، یک تاچ پنل اندروید داریم که وقتی گزینه wifi را روشن می کنیم بلافاصله خاموش می شود و اصلا روشن نمی مانه تا شبکه ای را پیدا کنه، در قسمت تنظیماتش هم همه گزینه ها به غیر از Advance غیر فعال است، در Advance هم گزینه Network notification غیر فعال است!

    برای رفع اشکال و اتصال به wifi چه کاری باید انجام بدیم؟؟

    ممنون از راهنماییتون

    • سلام
      اگر منظورتون اینه که با روشن کردن وای فای کلا دستگاه خاموش می شه که مشکلش جدی هست به دنبال تعویض Firmware باشید براش از شرکتش.

      • ممنون از پاسختون، دستگاه خاموش نمیشه.. وای فای به محض اینکه روشن میکنم خاموش میشه. در حد یک ثانیه روشن می مونه

        • خواهش می کنم.پس مشکل نرم افزاری هست. دستگاه رو ریست فکتوری کنید (بازگشت به تنظیمات کارخانه) و اگر برطرف نشد با شرکت وارد کننده و پشتیبانیش تماس بگیرید تا Firmware رو براتون عوض کنند.

  216. سلام. ببخشید میخواستم بدونم این اپلیکیشن رمز وای فای رو هم نشون میده؟ میشه راهنمایی کنین ممنون

    • سلام.
      نخیر خواهش می کنم بدون اجازه از اشتراک دیگران استفاده نکنید. اگر خواستید سرویس های ارزان ADSL یا بسته های ایرانسل تهیه کنید که اون ها هم به صرفه هستند. سرویس ADSL مخابرات هم غیر حجمی و نامحدود داره.

  217. خسته نباشید ممنون به خاطر این مطالب مفید

  218. سلام ببخشید گوشیم wifi و بلوتوثش روشن نمی شه راه های زیادی امتحان کردم ولی فایده نداره در صورتی که گوشی های دیگه به اسونی همه به وایفای که من وصل نشدم وصل میشن.. لطفا کمکم کنید.

  219. ریست فکتوری کردم اما بعدش صفحه ی خوش امد گویی بعد صفحه ی وای فای
    وبعد صفحه ی ساخت اکانت google می یاد هر کاری می کنم گوشی به صفحه
    اصلی نمیره

  220. عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما تمام راه هایی رو ک پیشنهاد کر من یه مشکل دارم با مودم منزلمون یعنی چجوری بگم این سیستم نوبتیه یه بار بره خودم اتفاق میفته و یبار واسه برادرم و یبار واسه پدرم یهو قطع و وصلی پیدا میکنه هی مینویسه Internet not available چکار باید کرد تا مشکل برطرف شود خواهشا جواب بدید ممنون از سایت خوبتون?

  221. عرض ادب و خسته نباشید راه هایی رو ک پیشنهاد کرده بودید رو انجام دادم درست نشد من یه مشکل دارم با مودم منزلمون مدلش
    D-link مدل گوشی خودم galaxy j7 prime چجوری بگم این سیستم نوبتیه یه بار بره خودم اتفاق میفته و یبار واسه برادرم و یبار واسه پدرم یهو قطع و وصلی پیدا میکنه هی مینویسه Internet not available چکار باید کرد تا مشکل برطرف شود خواهشا جواب بدید ممنون از سایت خوبتون?

    پاسخ

    • اگر گاهاً و برای همه دستگاه های متصل بهش اتفاق میفته این مشکل پس ایراد از مودم روترتون هست. ببینید چند وقته داره کار می کنه. آیا مداوم روشن بوده؟ این مودم های چینی بعد از یک مدت همینطور می شن و مشکلات غیر عادی پیش میارن. مثلا صفحه ی تنظیماتشون دیگه باز نمیشه. اتوماتیک ری استارت می شن و …

  222. نمیشه اصلا تو صفحه نمیاپ

  223. خیلی ممنون درست شد ار اینکه وقتتونو گرفتم معذرت می خوام

  224. سلام.من امروز وای فای گوشیمو خاموش کردم ولی دیگه وصل نشد.هیچ شبکه ای رو نمیاره و خاکستریه به جای ابی.رو وای فای هم نگه میدارم فقط میزنه ان و اف که ان و میزنم ولی هیچی نمیاره و دوباره اف میشه.گوشی های دیگه و لپ تاب وصل میشند ولی گوشی من دیگه وصل نمیشه.ممنون میشم کمکم کنید.گوشی من سامسونگ A7 هست….

  225. سلام.ممنون بابت مطالب و وبسایت زیبایی که دارید

  226. سلام
    من موبایلمو ریست کردم کلا. از حالت 4g در اومده انگار جریان این چیه!؟؟ با 3g کار میکنه
    اصلا من موبایل داتا رو روشن میکنم 4g نشون میده ولی کار نمیکنه. باید برم اینترنت خونه رو روشن کنم تا کار کنه اونم سرعتش کم میشه میشه تو دانلود
    یعنی عملا بیرون کار نمیکنه
    لطفا کمک کنید ضروریه جوابش

    • سلام می تونید کلید Data رو برای چند لحظه نگه دارید و وارد تنظیمات دیتا بشید و نوه اتصال رو به دلخواه روی 3G یا 4G قرار بدید.

  227. سلام خسته نباشید
    من گلکسی j7 دارم
    مدتیه که هی وای فایم دیس کانکت میشه و باید دوباره بزنم تا کانکت شه باز دیس میشه
    راهاییم ک گفتین امتحان کردم
    حتی مودم وروعوض کردم و دوباره کانفیگ کردم بقیه دیوایس ها مشکل ندارن فقط ا ین گوشی این مشکل رو داره

    تلگرام راهنمایی کنین خیلی ممنون میشم
    mehrzad_t

  228. سلام ن گوشیم وای فایش در حالت turning on میمونه اصلا روشن نیشه مدل گوشیم هم G36H Samsug میشه راهنمایی کنیدممنون

  229. سلام من بعد از ریست فکتوری ک کردم گوشیم دیگه هیچ وای فایی رو پیدا نمیکنه . راه حل هایی رو ک تو قسمت سوم گفته شده هم انجام دادم نشد.کمکم کنید لطفا مدل هواوی P9

  230. سلام خسته نباشید
    ببخشید من روش آخر رو باید انجام میدم اما وقتی وارد ip میشم ی یوزرنیم پسوورد ازم میخواد ولی وقتی کلمه ی admin رو واسه هر دو وارد میکنم میگه ک اشتباهه هر چیز دیگه ای هم ک‌میزنم وارد نمیشه
    مشکل اصلیه مودمم اینه ک ی مدت از اینترنت بدون خط تلفن استفاده کردم اما الان ک میخوام از adsl استفاده کنم wifi رو پیدا نمیکنه مشکل چیه؟

    • اگر admin رو میزنید میگه اشتباهه، یک سوزن بردارید و پشت مودم روترتون در قسمت مخصوص یک سوراخ وجود داره که داخلش یک دکمه هست برای ریست کردن که با یک سوزن میتونید فشارش بدید. این کار رو که انجام دادید مودم رو دوباره تنظیم کنید.

  231. سلام.وبسایت جالبی دارید.دستتون
    درد نکنه

  232. خسته نباشید ممنون به خاطر این مطالب مفید

  233. با سلام خدمت شما
    من تمام مراحل که ذکر شده رو تست کردم ولی متاسفانه مودم من که همین TP-LINK هست ارتباط وای فای با هیچ دستگاهی (موبایل – لب تاپ – تب لت ) برقرار نمی کند
    حتی به تعمیرات هم بردمش و بنده خدا یکی از چیپ ست های داخلیشو عوض کرد ولی باز متاسفانه مشکلم برطرف نشد
    ناگفته نماند که ارتباط لب تاپ به وسبله کابل شبکه برقرار میشه و هیچ مشکلی نیست
    ممنون میشم اگه راه حلی براش وجود داشته باشه
    با تشکر

    • سلام
      آیا دستگاه ها، وای فای رو پیدا می کنند یا اینکه نه حتی اسم شبکه هم موقع جستجو وجود نداره؟ گوشی رو ببرید نزدیکِ نزدیکِ دستگاه و امتحان کنید.

  234. با سلام و خسته شید.مشکلی که گوشی من داره ود خ خود وای فای گوشیم خاموش میشه و بنده حدث برنامه ای این کارو یریت میکنه چون به محث اینکه به اینترنت یا اینستا و تلگرام وصل میشم صفحه ای میاد که وای فای های مجازی زو لیست میکنه و آلارم خاموش روشنی میده.میشه ا کمکم کنید.ممنون

  235. سلام با یک مرورگر دیگه مثل فایرفاکس یا کروم امتحان کنید.

  236. سلام .من گوشی زد وان دارم که هرموقع به اینترنت وصل هستم خیلی انتن ضعیفی داره و وایفایش خود به خود قطعمیشه.چیکارش کنم؟

    • سلام احتمالا آسیب دیده، ببرینش نزدیک مودم روترتون و ببینید وای فای باز هم قطع می شه یا نه. اگر قطع نشد مشکل سخت افزاریه و به یک تعمیر کار نشونش بدید.

  237. سلام حمید رضا جان.من توی شرکت به وای فای وصل میشم ولی سرعت باز کردن صفحات و دانلودم به شدت نوسان میکنه از 0kb/s تا 500kb/s،به ادمین هم گفتم یک بار اکانتم رو از اول کانفیگ کرد و تنظیماتش دقیقا مثل تنظیمات بقیه اکانت هاست،ولی مشکل حل نشد،بقیه این مشکل رو ندارن،ممکنه مشکل از سخت افزار گوشی باشه؟ مدل گوشی هواوی p8lite هست.ممنون از لطفت.

  238. سلام من وقتی گوشیمو خریوم ب وای فای وصل نمیشد مجبور شدم ادرس ای پی دستگاهو عوص کنم و اسن موضوع کار ساز بود تا همین امروز ک دیگ گوشیم ب وای فای وصل نشدو هرچقد ادرس ای پی رو عوص کردم درست نشد و کلا حالت دخیره ی وای فای میاد من الان گیج شدم ی سری میگن برنامه وای فای میکسر رو دانلود کن ولی میترسم برنامه ویروسی باشه

    • وای فای فیکسر رو از همین جا دانلود کنید، ویروسی نیست. مودم روتر رو هم یک بار ریست کنید و با کمک شرکتی که ازش اشتراک اینترنت گرفتید دوباره کانفیگ کنید.

  239. سلام من امروز با وای فای کار میکردم ولی یکدفعه قطع شد و وای فای هم نشون میده ولی هی مینوسه در حال اتصال بعد وصل نمیشه و هی تکرار میشه انگار اتومات زده که کانکت شه واسه ی گوشی های دیگه م همینجوریه ، یه چند باری هم فورگت زدم از اول رمزو دادم ولی درست نشد..رمزشم عوض کردم ولی فایده نداشت

  240. سلام من وقتی میخوام به اینترنت وصل شم رمز درست رو وارد میکنم وی زیرش مینویسه Disable و به وای فای وصل نمیشه به نظر شما مشکل از چیه

    • سلام گوشی کسی دیگه رو هات اسپات کنید و ببینید به اون هم متصل می شه یا نه اگر نه بدید گوشی رو فلش کنند و رام اصلی هم در خواست کنید که نصب کنند.

  241. حمید حجار حسینی

    با عرض سلام و تشکر از راهنمایی های ارزنده تون
    من مودم tp-link w8901g دارم با کابل به کامپیوتر وصله و مشکلی نداره اما بصورت وای فای به گوشیم وصل میشه ایکن وای فای میاد بالا و میگه کانکت شد اما هیچ سایتی رو باز نمیکنه چند تا گوشی و تبلت دیگه رو امتحان کردم اونها هم همین مشکل و داشتن ضمنا تمامی راهکارهایی که فرمودین تک به تک انجام دادم اما مشکل برطرف نشد فریمور وهم اپدیت کردم اما رفع نشد بد جوری کلافه ام از اینکه اوقات گرانبها تون در اختیارم میزارین کمال تشکر و دارم

    • سلام اتفاقاً همین مدل رو در کنارم دارم. اگر خیلی وقت هستش که ازش استفاده می کنید و طولانی مدّته که روشنه این اتفاقات برای این روتر های چینی طبیعیه. بعد از یک مدّت هر کدوم مشکلات عجیب پیدا می کنند. همینطور که می گید فریمور هم آپدیت کردید و تمام تنظیمات کانال، رمز نگاری و … رو هم تغییر دادید و همچنان همه ی دستگاه ها نمی تونند ازش اینترنت بگیرند قریب به یقین مشکل خود مودم هست. به طور موقت می تونید با کابل به مودمتون وصل بشید و کامپیوتر یا لپ تاپ رو با دو دستور :
      netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid=yournetworkname key=yournetworkpassword
      و بعد
      netsh wlan start hostednetwork
      هات اسپات کنید.

  242. درود.مودم من تی پی لینکه”و هر بلایی که بگی سرش آوردم تا به گوشی وصل بشه اما نشده که نشده…یعنی وقتی در تنظیمات وای فای گوشی جستجو رو میزنم”مودم رو پیدا میکنه اماوقتی دکمه ی اتصال رو میزنم”مینویسه که:(ذخیره شد)!!!و میاد بیرون. در حالیکه وقتی مودم های دیگه ای رو که اون اطراف هستن رو پیدا میکنه مستقیما دکمه اتصال رو نشون میده وقتی هم روشون کلیک میکنم ازم رمز و آدرس مودم ها رو میخواد که متصل بشه”اما مودم خودم رو فقط مینویسه:ذخیره شد و اصلا گزینه ای برای وارد کردن رمز و یا ip و اینجور چیزها نشون نمیده.و بعد هم وقتی میخوام از اتصال دیگه ای هم استفاده کنم میزنه باید حساب کاربری اینترنتی جدید درست کنید”در حالیکه گوشی من به مودم متصل نمیشه”پس چجوری باید حساب کاربری درست کرد؟ البته این مشکلات عجیب و غریب توی کشور طاعون زده ما که هیچ چیزش مثل آدمیزاد نیست و همه چیزش برعکسه خیلی وجود داره”و در عین اینکه من اصلا نمیتونم از مودم استفاده کنم ماهانه کلی هزینه براش میاد و میزنه که شما فلان قد استفاده کردید.

    • سلام کسری جان اول این کاری که می گم انجام بده چند لحظه اسم مودمت رو در قسمت وای فای لمس کن (نگه دار) و بعد از منوی باز شده گزینه ی Forget یا فراموش کردن رو انتخاب کن حالا دوباره روش کلیک کن و با وارد کردن رمز ببین وصل میشه یا نه. اگر باز هم می نویسه ذخیره شد یا رمز رو اشتباه وارد می کنی یا مودمت مشکل داره و یا گوشی. روش های دیگه ای هم که بالا گفتم رو هم امتحان کن. در مورد مصرف اینترنت هم ممکن هست کس دیگه ای رمز شبکه ات رو داشته باشه و استفاده می کنه از اشتراک شما. رمز وای فای هم از تنظیمات مودمت تغییر بده.

  243. اییییول کار کرد …سپااس

  244. سلام به همه من گوشیم اچ تی سی اینو پلاس هستش هرکاری می کنم وای فای ونقطه اتصال وبلوتوث روشن نمیشه لطف راهنمایی کنید ممنون میشم ایدی تل اینه کسی بلد بود راهنمایی کنه Ram444444

  245. من توگوشیم تولگرام میرم بدون مشکلی کارم انجام می دم
    ام تو تلگرام هرچی سرچ می کنم نمیاره

  246. من تا قبل از اینکه گوشیم ریست فکتوری کنم
    تو مرورگر هر چی سرچ می کردم می ومد
    اما بعد ریست فکتوری هرچی سرچ می کنم
    نمی یاره .
    اما تلگرام من کار می کنه.

  247. ba salam
    wifai gosh man hamash mizane dar hal roshan shodan vali roshan nmishe

  248. model goshi huawi y330

  249. سلام وقتتون بخیر
    گوشی و لپ تاپم به وای فای وصل میشه ولی هیچ سایتی رو باز نمیکنه البته لپ تاپم با کابل وصل میشه ولی به صورت وایرلس نه،گوشی بقیه تو خونه وصل میشه راههایی که گفتین رو هم امتحان کردم و درست نشد با شرکت پشتیبانی هم تماس گرفتم بازم حل نشد اینم بگم که مودم مشکل داشت بردم نمایندگی درستش کردن الان که آوردم اینطوری شده مدل مودم tp-link هست.

  250. سلام اگر مودم مشکل پیدا کرده که احتمال زیاد از همونه. اگر روش هایی که گفتم رو درست امتحان کردید و آی پی ها درست وارد شده باشند مشکل سخت افزاری باید باشه.

  251. سلام
    من رمز وای فای رو عوض کردم ولی به اینترنت متصل نمنیشه گوشیم در حالی که وافای رو کانکت میزنه ولی هیچ دسترسی به اینترنت ندارم
    میشه راهنماییم کنید؟
    ممنون

    • اگر با گوشی ها یا کامپیوتر های دیگه مشکل ندارید تنظیمات گوشی مشکل دارد. ریست فکتوری کنید یا تنظیمات DNS و Gateway صحیح رو از گوشی یا لپتاپی که به همون شبکه متصل هست و بدون اشکال کار می کنه ببینید و در گوشی وارد کنید. موفق باشید.

  252. سلام خسته نباشید
    آفا من ی گوشی هواوی دارم این گوشی من به هر وای فایی وصل میشه الا ی وای فای
    ینی حتی اونو ی وای فایو پیدا هم نمیکنه
    ممنون میشم راهنمایی کنید دیگه کلافه شدم

  253. سلام خسته نباشید من چند سالی هست از ووای فای خانگی استفاده میکنم اما چند وقت پیش ناگهانی کانکت قطع شد گوشی وای فای رو تشخیص میده متصل هم میشه اما به اینترنت و تلگرام کانکت نمیشه اما بعد از اینکه فیلتر شکن رو قطع میکنم به اینترنت کانکت میشه از روش اول استفاده کردم چند روز درست شد اما بعد اینکه فیلتر شکن قطع میشه دوباره مشکل پیدا میکنه از روش دوم هم استفاده کردم اما باز چند روز درست شد و بعد مشکل پیدا کرد و کانکت به تلگرام و اینترنت قطع شد لطفا راهنمایی کنید ممنون از سایت خوبتون

  254. باسلام
    عرض ادب دارم خدمتتون
    معذرت میخوام گوشی من به وای فای خوابگاهی که داخلش هستم وصل میشه اما اینترنت ندارم. در صورتیکه وقتی که دانشگاه هستم با همین تنظیمات به وای فای دانشگاه وصل میشه. این را هم خدمتتون عرض کنم که علامت وای فای حتی زمانیکه خوابگاه هم هستم بالای موبایلم نشون داده میشه (انتنش هم عالی است) اما به اینترنت دسترسی ندارم.
    من تا دیروز صبح از تو خوابگاه هم به اینترنت وصل میشدم اما از اون به بعد نمیتونم وصل بشم و زمانیکه دانشگاه میرم فقط با کلیک روی وی پی ان دانشگاه و زدن کانکت به راحتی متصل میشم. به مسول انفورماتیک دانشگاه هم گفتم متاسفانه گوشی را نگاه کرد اما درست نشد. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام
      دسترسی به اینترنت در دانشگاه ها معمولاً به این ترتیبه که بعد از اتصال به وای فای نام کاربری و رمز عبور رو در مرورگر و در صفحه ای خاص وارد می کنید. اگر مسئول شبکه تون همکاری نمی کنه از یکی از دوستاتون بخواید به وای فای اونجا متصل بشه و شما با بلوتوث به گوشی ایشون متصل بشید.

  255. سلام گوشی من به مودم های مخفی وصل نمیشه ولی به مودم های که مخفی نیستن وصل میشه.اگه راهی چیزی داره که درست بشه ممنون میشم بگید

  256. سلام من به تازگی برای گوشیم اندروید 10 زدم ولی الان به اینترنتم یعنی وای فا وصل نمیشه یعنی چیدا میکنه وارد میشه ولی ارور میده محدود است ولی کلا باز نمیکنه برنامه هامو الان من چیکار کنم

  257. سلام من اندورویدم ده هست تازه اپدیت کردم گوشیمو، از وقتی اپدیت کردم علامت وای فای خیلی دیر میاد ، چ کنم .
    بعضی وقتام اصلا نمیاد مجبورم برم تو تنظیمات ، منتظز بمونم تا بیاد

  258. سلام من امروز گوشی سامسونگA30s خریدم وقتی wifiروشن میکنم روترهایرو میخونه مودمم وایرلس دلینک هست اعضای خانه به وای فای وصل میشن ولی من پسوردم و میزنم میزنه تطبیق هویت نمیتواند بدهد از راهکاربالاهم استفاده کردم نشد خواهشا راهنماییم کنید

  259. سلام گوشی من شیائومی ردمی نوت هشت هست حدود دو ماه هست خریدم یکماه هست که درگیر مشکل وصل شدن به وای فای خونه دارم ارور آی پی آدرس میده ، آی پی رو هم که دستی انتخاب میکنم میزنه متصل شد بدون اینترنت تقریبا تمام روش ها رو امتحان کردم اما جواب نگرفتم گوشی رو به تنظیمات کارخانه برگردوندم اما جواب نداد گوشی رو هر جا میبرم نشون میدم به وای فای تمام مغازه ها وصل میشه میگن مشکلی نداره اما فقط به وای فای خونه که میخوام وصل بشم این مشکلات دارم در ضمن گوشی های دیگری هم به وای فای خونه وصل کردم همگی به راحتی وصل میشن الا این گوشی ضمنا یجا خوندم که باید تغییر منطقه بدم منطقه رو به هند تغییر بدم واسه شیائومی درست میشه اینکاری که بقیه انجام دادن و درست شده من هم تغییر منطقه دادم به هند اما مشکل من حل نشد لطف می کنید راهنمایی بفرمائید ممنون میشم لطفا به ایمیلم پاسخ بفرستید متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.