برنامه Picture English : فرهنگ لغت تصویری

برنامه Picture English یکی دیگر از انواع برنامه های فرهنگ لغت اندروید است که البته تفاوت جالبی با دیگر برنامه های مشابه خود دارد. این تفاوت از این بابت است که به جای اکتفا به معادل فارسی یا توضیح انگلیسی هر لغت تصویر مربوطه ی آن را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد تا هیچ شک و شبهه ای در مورد معنای لغت باقی نماند و یا کاربر آسان تر بتواند معنای لغات را جستجو و دریافت کند. قطعا با استفاده از این برنامه به دنبال برنامه های مشابه نخواهید رفت و اما نکته ی دیگر در مورد این اپلیکیشن این است که علاوه بر امکان جستجوی کلمات کاربر می تواند لغات انگلیسی در هر سطحی را آموزش دیده و دامنه ی لغات خود را تقویت کند. دسته بندی لغات تا سطح لغات فوق پیشرفته و کاربردی نیز وجود دارد و هر کاربر با هر سطح آشنایی با زبان انگلیسی می تواند از آن برای آموزش استفاده کند.

برنامه Picture English : فرهنگ لغت تصویری برنامه Picture English : فرهنگ لغت تصویری

طبق ادعای سازندگان اپلیکیشن چیزی در حدود ۵ میلیون تصویر و لغت در برنامه Picture English : فرهنگ لغت تصویری وجود دارد که در نوع خود مقدار فوق العاده و قابل توجهی است. از آن گذشته تعداد ۳۰۰۰۰ ویدیو در برنامه وجود دارد که به آموزش و یادگیری هر چه آسان تر کاربران کمک شایانی کرده است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه داستان های کوتاه

دانلود برنامه داستان های کوتاه انگلیسی : Short Stories

آمار مطالعه و کتاب خوانی ما ایرانیان در دنیا باعث شرمندگی و تأسّف است چرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.