برنامه کمک در حل تکالیف: Brainly

امروزه با پا گذاشتن به عرصه کامپیوتر و اینترنت، نقش بسیاری از موانع در مسیر آموزش کمرنگ شده است. برای مثال در گذشته در صورت برخورد به مشکل در حل مسائل ریاضی بایستی به کتب مرجع مراجعه می کردیم و از میان انبوهی مطالب، به جستجو و بررسی اطلاعات می پرداختیم. راه حل دیکر پرسش از دوستان و اساتیدمان بود که لازمه ی آن هم دسترسی داشتن به آن ها در همان لحظه بود که در بسیاری موارد ممکن نبود. به این ترتیب بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان به دلیل دشوار بودن فرایند رفع اشکال، از خیر حلِّ مسئله می گذشتند و اینگونه بود که یکی از علل افت تحصیلی رقم می خورد. امّا حالا با داشتن اینترنت و کامپیوتر ها می توانیم در چند دقیقه مطالب آموزشیِ مورد نیاز خود را یافته و از آن استفاده کنیم. در صورت بر خوردن به مشکل نیز می توانیم از خیل عظیم اساتید دانشگاه ها یا دانشجویان هم رشته ی خود سوال کنیم. برنامه کمک در حل تکالیف: Brainly نیز دقیقاً به همین منظور ساخته شده است. به کمک Brainly می توانید از مسائل و اشکالات درسی خود عکس گرفته و از دیگران کمک بخواهید. خواهید دید که پس از مدّت اندکی پاسخ های بسیاری را دریافت خواهید کرد.

برنامه کمک در حل تکالیف: Brainly

اگرچه برنامه کمک در حل تکالیف: Brainly به زبان های مختلف نظیر پاکستانی، عربی، آلمانی، فرانسه، انگلیسی و … عرضه شده و در حال فعّالیت است، امّا مثل همیشه و روال عادی اکثر اپلیکیشن ها جای خالی زبان فارسی در آن وجود دارد. بنابرین لازمه ی استفاده از آن آشناییی نسبی با زبان انگلیسی یا یکی از زبان های مورد پشتیبانی توسط برنامه است. به خاطر داشته باشید که بسیاری از سوالات شما پیش از این توسط دیگران پرسیده شده و پاسخ دریافت کرده اند. بنابرین قبل از طرح سوال جستجو را فراموش نکنید.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

لینک گوگل پلی

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.