برنامه پاکسازی پیش زمینه تصاویر: Background Eraser

در بسیاری موارد پیش می آید که بخواهیم پیش زمینه ی تصاویر خود را حذف کنیم. خواه منظره ی نامناسبی باشد و خواه به منظور استفاده از تصویر در صفحات اینترنتی. در گذشته برای نیل به چنین هدفی بایستی از نرم افزار های سنگین و پیچیده ی کامپیوتری کمک می گرفتیم اما با ظهور تلفن های هوشمند وضع تغییر کرده و با اپلیکیشن ها لااقل می توانیم بسیاری از نیاز های ساده و ابتدایی خود را برطرف سازیم. برنامه پاکسازی پیش زمینه تصاویر: Background Eraser نیز همانطور که از نامش پیداست دقیقا به همین منظور طراحی و ساخته شده است. تنها کافیست تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت خودکار اقدام به پاک سازی پیش زمینه ی آن کنید. حتی در صورت تشخیص اشتباه اپلیکیشن می توانید این فرایند را به صورت دستی انجام دهید. البته در این صورت ویرایش تصاویر کمی وقت گیر خواهد بود و همینطور باید گفت استفاده از صفحات لمسی برای ویرایش چندان ایده آل نخواهد بود اما به هر حال در بسیاری موارد می تواند کاربردی باشد.

برنامه پاکسازی پیش زمینه تصاویر: Background Eraser

به طور خلاصه و در کل باید گفت برنامه پاکسازی پیش زمینه تصاویر: Background Eraser یک اپلیکیشن سبک و کم حجم اما کاربردی است که می تواند بدون نیاز به اتصال اینترنتی در ویرایش تصاویر به شما کمک کند.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 5 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.