برنامه ویرایش تصویر Snapseed

دستگاه های موبایلی روز به روز پیشرفته تر شده و بر امکانات و قابلیت های آن ها افزوده می شود. اگرچه هنوز هم به هیچ وجه کاربردی تر از کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ ها نیستند – و به نظر من هیچ وقت حتی هم تراز آنها نیز نخواهند شد – اما می توان از آنها برای کار های پیش پا افتاده و کاربری های ساده استفاده کرد. در همین راستا برنامه ویرایش تصویر Snapseed نیز قادر است تا با ویرایش ابتدایی و خودکار تصاویر، نیاز های بسیاری از کاربران آماتور را رفع کند. دیگر نیازی نیست برای ویرایش هر عکس سری یه نرم افزار سنگین و جامع فوتوشاپ بزنید و به سادگی می توانید با ابزارهای ارائه شده توسط اپلیکیشن بسیاری از نیاز های خود را برطرف کنید.

برنامه ویرایش تصویر Snapseedبرنامه ویرایش تصویر Snapseed

در برنامه ویرایش تصویر Snapseed امکاناتی از جمله تبدیل عکس به تصویر سیاه و سفید و تغییر سایز عکس و اعمال بسیاری از افکت های مختلف امکان پذیر است. جالب است بدانید تغییر زاویه ی عکاسی حتی پس از گرقتن عکس بدون نیاز به داشتن دانش ویرایش عکس و به صورت کاملاً خودکار توسط اپلیکیشن به کاربران ارائه می شود. یکی از کاربردی ترین و قوی ترین برنامه های ویرایش تصاویر و عکس را که ساخته ی شرگت گوگل است می توانید از همینجا دانلود و نصب کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.