برنامه مدیریت حافظه Disk Analysis

اگر مدّت زیادی کاربر سیستم عامل اندروید باشید، به طور حتم برنامه ی مدیریت فایل ES File Explorer را تجربه کرده اید. فایل منیجری که یکی از بهترین ها در نوع خود است و امکانات و قابلیت های بیشماری را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. ES File Explorer تا جایی خوب است که حتّی بسیاری از سازندگان گوشی ها و تبلت های اندرویدی به صورت پیش فرض آن را بر روی محصولات خود نصب می کنند و نیاری به طراحی و نصب اپلیکیشن مدیریت فایل سفارشی خود ننی بینند. حال همان شرکت سازنده و منتشر کننده ی این اپلیکیشن مدیریت فایل کارآمد، اقدام به ساخت و انتشار برنامه مدیریت حافظه Disk Analysis کرده است.

برنامه مدیریت حافظه Disk Analysis برنامه مدیریت حافظه Disk Analysis

در برنامه مدیریت حافظه Disk Analysis خدمات متعدّدی نظیر حذف فایل ها و تصاویر تکراری، فشرده سازی فایل ها جهت صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و همچنین غیر فعال کردن اپلیکیشن های پر مصرف از نظر منابع سیستمی ارائه می شود. قابلیت جالب و کاربردی دیگر آن نمایش پارتیشن های حافظه داخلی دستگاه است. حتماً می دانید که اکثر کاربران گوشی ها و تبلت ها فضای ذخیره سازی اندکی در اختیار دارند. از این فضا چیزی در حدود و بین 4 تا 5 گیگابایت به سیستم عامل اندروید اختصاص می یابد و مابقی می تواند برای اپلیکیشن ها و فایل ها مورد استفاده قرار گیرد. با به کارگیری برنامه مدیریت حافظه Disk Analysis می توانید از حداکثر فضای ذخیره سازی قابل استفاده به استثنای فضای اشغالی توسط سیستم عامل در هر دستگاه مطلع شوید.

QRCode
دانلود

 

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.