برنامه لیست تماس گوگل : Google Contacts

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پای صحبت های فردی نشسته اید و او از گم کردن یا به سرقت رفتن گوشی خود می گوید. طبق معمول سعی در تحت تأثیر قرار دادن دیگران دارد و می گوید: گوشی برایم مهم نبود اما شماره تلفن ها و اطلاعات موجود در آن برایم حیاتی بود که از دست دادم. بله این ادعا هم درست است خیلی از ما متأسفانه با از دست دادن گوشی هوشمند خود اطلاعات تماس افراد صمیمی و مهمی را گم می کنیم. اما با استفاده از برنامه لیست تماس گوگل : Google Contacts یا برنامه هایی از این دست می توان به سادگی از این دست اتفاقات جلوگیری کرد. برنامه لیست تماس گوگل قادر است تا با تهیه ی پشتیبان از تک تک مخاطبین و لیست شماره ها در حساب گوگل شما، از نابودی و از دست رفتن اطلاعات تماس هایتان پیش گیری کند و در صورت تعویض یا گم کردن و یا حتی به سرقت رفتن گوشی اطلاعات تماس و شماره ها همچنان در حساب گوگل محافظت شوند.

برنامه لیست تماس گوگل : Google Contacts برنامه لیست تماس گوگل : Google Contacts

کاربرد این برنامه تنها به بک آپ گیری محدود نمی شود. با استفاده از برنامه لیست تماس گوگل کاربر می تواند به اطلاعات تماس مخاطبین از قبیل شماره تلفن، آدرس ایمیل و وب سایت و سایر اطلاعات از این دست را در هر کجا و هر وسیله ی الکترونیکی دسترسی داشته باشد.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 5 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.