برنامه فیلم برداری مخفی با صفحه خاموش : Background Video Recorder

گاهی اوقات پیش می آید که نیاز داریم تا از شخص یا اتفاقی به صورت مخفیانه فیلم برداری کنیم. چنین چیزی در همین گذشته ی نه چندان دور با گوشی های موبایل رایج نوکیا بسیار دشوار بود چرا که به هنگام تصویر برداری و یا عکس گرفتن صدای مخصوصی به صورت اجباری ( حتی در صورت سایلنت بودن گوشی) پخش می شد و همینطور LED ها در پشت گوشی روشن می شدند تا توجه فردی که از وی فیلم برداری می شود را جلب کنند. اما حالا اوضاع تغییر کرده و با ورود اندروید نه تنها قابلیت ضبط مکالمات تلفنی، – برنامه ضبط مکالمات را می توانید از اینجا دانلود کنید – بلکه با دانلود برنامه فیلم برداری مخفی می توانید با صفحه ی خاموش از سوژه ی مورد نظر خود فیلم برداری کنید به طوریکه حتی گوشی قابلیت مکالمه را در زمان فیلم برداری از دست نمی دهد و این یعنی می توانید در حین نگه داشتن دستگاه موبایل کنار گوش، فرصتی عالی بدون هیچ گونه جلب توجه را برای فیلم برداری از سوژه ی مورد نظرتان خلق کنید.

برنامه فیلم برداری مخفی با صفحه خاموش : Background Video Recorder برنامه فیلم برداری مخفی با صفحه خاموش : Background Video Recorder

قابلیت جالب دیگر این که همانطور که در تصاویر بالا نیز مشاهده می کنید، می توانید فیلم برداری را به دلخواه خود از هر کدام از دوربین های پشت و جلو انجام دهید و یا برای گوشی تایمر و برنامه ریزی قرار داده تا رأس زمان خاصی بدون نیاز به حضور شما، فیلم برداری شروع شود. با دانلود Background Video Recorder به یک اپلیکیشن دوربین مخفی دسترسی خواهید داشت که با وجود سادگی و حجم کم، اکثر نیاز های شما را در این زمینه کاملاً بر طرف خواهد ساخت.

ضمناً در صورتیکه نیاز به مشاهده ی آنلاین و لحظه ای تصویر به همراه صدا دارید اپلیکیشن مشابه دیگری به نام IPWebcam را می توانید از این صفحه دانلود و نصب کنید.

QRCode
دانلود

نیاز مند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

انتقال دیتای بازی ها به کارت حافظه: FolderMount

اگر چه پیش از این نیز بارها به این نکته اشاره کرده ام که بازی …

2 دیدگاه

  1. سلام بااین نرم افزار های دوربین مخفی کسی دیگه هم از ان فیلم دسترسی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.