برنامه سفر گروهی Lambus

در بسیاری مواقع پیش می آید که مسیر سفر های شهری و بین شهری ما با دیگر افراد یکی است. در این صورت بسیار به صرفه است اگر بتوانیم این افراد را پیدا کرده و در هزینه های سفر با یکدیگر شریک شویم. خوشبختانه با ظهور دستگاه های تلفن هوشمند و اینترنت، این امر ساده تر شده و برای مثال با به کارگیری برنامه سفر گروهی Lambus می توانید همسفر های خود را یافته و با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. قرار بگذارید و سفر های خود را همزمان کنید. کافیست برنامه را باز کرده و مسیذ سفر خود را تعیین کنید. دیگر افراد می توانند برنامه ی حرکت شما را ملاحظه کرده و در صورت مناسب خود دیدن آن، با شما همسفر شوند. همین امکان برای شما نیز وجود دارد و می توانید همسفر با دیگر صاحبان وسائل نقلیه شوید.

برنامه سفر گروهی Lambus

کار با برنامه سفر گروهی Lambus بسیار ساده است و همانطور که گفته شد تنها کافیست برنامه و مسیر حرکت خود در شهر را به اپلیکیشن معرفی کنید. اگرچه ممکن است پیدا کردن همسفر در ایران کار چندان ساده ای نباشد اما استفاده از این اپلیکیشن می تواند گزینه ی خوبی برای هموطنان خارج از کشور به منظور کاهش و به اشتراک گذاری هزینه ها باشد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 5 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود تهران گردی

دانلود تهران گردی : اپلیکیشن دیدنی های تهران

شهر تهران مملو از مکان های جالب و دیدنی و فرهنگی برای تفریح توریست ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.