برنامه دیکشنری اصطلاحات انگلیسی : McGrawHill American Idioms

هر زبانی دارای بی شمار اصطلاحات و تکه کلام های رایجی است که گاهی حتی با مدّت ها زندگی کردن با مردمی با زبان خاص نمی توان تمامی اصطلاحات و ضرب المثل های آن زبان را آموخت. زبان انگلیسی هم از این قاعده مستثنی نیست و این بدان معناست که ما پارسی زبانان که فارسی زبان مادری ماست. هر چقدر هم خود را آشنا و مسلّط به زبان انگلیسی بدانیم نمی توانیم ادعا کنیم که تمامی اصطلاحات و ضرب المثل های این زبان را می دانیم. به همین منظور امروز قصد معرفی برنامه دیکشنری اصطلاحات انگلیسی : McGrawHill American Idioms را داریم که چه در زمان خواندن متون انگلیسی و چه در هنگام تماشای فیلم و سریال می تواند با توضیح معنای یک اصطلاح یا تکّه کلام بسیار کاربردی باشد.

برنامه دیکشنری اصطلاحات انگلیسی : McGrawHill American Idioms برنامه دیکشنری اصطلاحات انگلیسی : McGrawHill American Idioms

ویژگی خوب دیگر برنامه این است که از قسمت تنظیمات آن کاربر قادر است تا بانک اطلاعاتی کامل لغات و اصطلاحات را دانلود کرده تا به صورت کاملاً آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بتواند در مواقع نیاز از این دیکشنری استفاده کند. قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار نیز به هنگام جستجو وجود دارد.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازند اندروید نسخه 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.