دانلود برنامه داستان های کوتاه انگلیسی : Short Stories

آمار مطالعه و کتاب خوانی ما ایرانیان در دنیا باعث شرمندگی و تأسّف است چرا که حتی به کتاب های داستان و رمان هم علاقه ای نشان نمی دهیم. شاید یکی از انبوه مشکلات بی پایان ما مشکلات اقتصادی و مشغله هایمان است اما نباید مدّت زمان زیادی که به بطالت می گذرانیم را نیز نادیده بگیریم. به هر حال باید بگوییم اگر حتی به کتاب و کتاب خوانی هم علاقه ای نداشته باشید، از این اپلیکیشن نمی توانید به سادگی عبور کنید و یا اگر فردی هستید که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید و یا به دنبال تقویت درک مطلب و گسترش دایره ی لغات خود هستید می توانید با دانلود برنامه داستان های کوتاه و نصب آن بر روی گوشی یا تبلت خود به اهداف خود دست پیدا کنید. نکته ی خوب در مورد برنامه هم همین کوتاه بودن داستان ها است که باعث می شود افرادی که حوصله یا آشنایی کافی برای خواندن داستان های طولانی و دراز را ندارند جذب آن شوند. نکته ی جالب تر این که برای افراد تنبل تر حتی قابلیّت پخش صوتی داستان (گوینده ی کامپیوتری) نیز وجود دارد.

دانلود برنامه داستان های کوتاه انگلیسی : Short Stories دانلود برنامه داستان های کوتاه انگلیسی : Short Stories

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می کنید داستان ها در سه دسته ی امید بخش، مثبت گرایی و عاشقانه طبقه بندی شده اند تا بسته به علاقه ی کاربر انتخاب و استفاده شوند.دیگر قابلیت های برنامه امکان به اشتراک گذاری هر داستان و یا اضافه کردن به لیست محبوب شخصی است.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید 3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

دانلود برترین ها

دانلود برترین ها : برنامه مطالب خواندنی

برنامه ی برترین ها به منظور جمع آوری مطالب و خواندنی های جالب طراحی شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.