برنامه بانک اطلاعات موجودات زنده: iNaturalist

برنامه بانک اطلاعات موجودات زنده: iNaturalist که با همکاری سازمان معتبر و شناخته شده ی National Geographic ساخته و منتشر شده، یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های از این دست است. به کمک این اپلیکیشن و اعطای دسترسی به مکان خود قادر خواهید بود تا تمامی موجودات زنده شامل گیاهان و حیوانات اطراف محل زندگی خود را مشاهده کنید یا بیابید. یکی از امکاتات جالب اپلیکیشن ارائه ی مکان حدودی زندگی موجودات است که با جستجو در آن بخش شهر یا محل زندگیتان به آسانی می توانید موجودات زنده را از نزدیک مشاهده کنید. اطلاعات اپلیکیشن بیشتر توسط خود کاربران تأمین می گردد و حتی خودتان نیز می توانید به کامل شدن بانک اطلاعاتی اپلیکیشن کمک کنید. در صورتی که در هر مکان گیاه یا حیوانی خاص را مشاهده کردید می توانید با عکس برداری و ارائه ی مکان آن، دیگر کاربران را از آن مطّّلع سازید و برای نمایش همگان قرار دهید.

برنامه بانک اطلاعات موجودات زنده: iNaturalist برنامه بانک اطلاعات موجودات زنده: iNaturalist

برنامه بانک اطلاعات موجودات زنده: iNaturalist تماماً به اتصال اینترنتی نیازمند است. به خاطر داشته باشید که برای شرکت کردن در بخش های گوناگون این اپلیکیشن می بایست حساب کاربری مخصوص به خود را به صورت رایگان از طریق ثبت نام دریافت کنید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.