برنامه آموزشی Khan Kids برای کودکان

در گذشته برای تحصیل و آموزش راهی جز استفاده از کتاب ها و جزوات به همراه حضور فیزیکی در کلاس ها وجود نداشت. اما با ورود به عرصه ی کامپیوتر ها و تجهیزات الکترونیکی دیگر محدودیتی برای هیچ کس در دنیا از نظر دسترسی به منابع آموزشی وجود ندارد. حتی در فقیر ترین کشور ها و شهر و روستا ها می توان با خرید ارزان ترین دستگاه اندرویدی از بهترین منابع آموزشی استفاده کرد. برنامه آموزشی Khan Kids برای کودکان نیز تنها با این هدف ساخته و منتشر شده است تا افراد در سراسر دنیا به صورت رایگان به آموزش های جالب این مؤسّسه دسترسی داشته باشند.

برنامه آموزشی Khan Kids

برنامه Khan Kids نیز نسخه ی مناسب برای کودکان این اپلیکیشن است که هدف اختصاصی خود را آموزش کودکان خردسال قرار داده است. با این اپلیکیشن کودکان می توانند ترکیب رنگ ها، لغات مختلف و مترادفات و متضادات را در قالب یک بازی جالب آموزش ببینند. طراحی فوق العاده جذاب و کودک پسند اپلیکیشن، کاربر را به یادگیری و گذراندن وقت هر چه بیشتر ترغیب می کند. پیشنهاد ما این است که اگر کودک شما تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی دارد به جای اتلاف وقت با بازی های بی کیفیت موبایلی می تواند از برنامه آموزشی Khan Kids استفاده کند.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 5 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.