برنامه آموزشی Khan Academy

در گذشته برای تحصیل و آموزش راهی جز استفاده از کتاب ها و جزوات به همراه حضور فیزیکی در کلاس ها وجود نداشت. اما با ورود به عرصه ی کامپیوتر ها و تجهیزات الکترونیکی دیگر محدودیتی برای هیچ کس در دنیا از نظر دسترسی به منابع آموزشی وجود ندارد. حتی در فقیر ترین کشور ها و شهر و روستا ها می توان با خرید ارزان ترین دستگاه اندرویدی از بهترین منابع آموزشی استفاده کرد. به کمک برنامه آموزشی Khan Academy می توانید از آموزش های رایگان این مؤسسه در گوشی یا تبلت خود به آسانی استفاده کنید.

برنامه آموزشی Khan Academy

اهمیتی ندارد که در چه رشته ای آموزش می بینید چرا که برنامه آموزشی Khan Academy برای هر رشته و گرایش تحصیلی قابل استفاده است. از مفاهیم پایه ای فیزیک و شیمی و ریاضیات وزیست شناسی تا مطالب تخصصی و پیچیده تر آن ها و سایر گرایش ها و رشته های تحصیلی در این اپلیکیشن آموزشی گنجانده شده است. در این میان ویدئو های جالب علمی و مستند های گوناگون نیز وجود دارد که کاربر می تواند در اوقات فراغت به تماشای آن ها بپردازد. به خاطر داشته باشید برای به کارگیری این یرنامه وجود اتصال دائمی به اینترنت ضروری است.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 5 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

حل مشکل JsonException: A possible object cycle was detected در ASP.Net Core

هاست رایگان ویندوز ASP.NET Core

بسیاری از تازه کاران در زمینه ی برنامه نویسی نیاز به امکان به اجرا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.