اپلیکیشن Google Analytics برای اندروید

اگر صاحب سایت یا وبلاگی باشید و اصطلاحاً وب مستر باشید، نیاز به آمارگیری مناسب و قدرتمند برایتان بسیار ضروری و واجب است. با استفاده از آمارگیر ها صاحبان وب سایت ها می توانند علاوه بر اطّلاع از میزان و تعداد بازدید صفحات مختلف وب سایتشان از نحوه ی برخورد کاربران با اِلِمان های موجود در هر صفحه نیز با خبر شوند. به نظر اینجانب، Google Analytics بهترین آمارگیر حال حاضر دنیا است که می تواند به صورت لحظه ای دقیق ترین و پر جزئیات ترین اطّلاعات را به کاربرانش ارائه دهد. امّا به دلیل تحریم ها دسترسی به وب سایت Google Analytics برای کابران ایرانی امکان پذیر نیست. از آن گذشته بر فرض توانایی عبور از سدّ تحریم با سرویس های تغییر آی پی، وب سایت Google Analytics برای دستگاه های موبایل بسیار سنگین است و موجب تخلیه ی سریع باتری می شود. اما با استفاده از اپلیکیشن Google Analytics برای اندروید می توانید به آسانی از آمار وب سایت یا وب لاگ خود بدون نیاز به سایت مطّلع شوید.

اپلیکیشن Google Analytics برای اندروید

توجّه داشته باشید که اپلیکیشن Google Analytics برای اندروید نیز همانند وب سایت آن به کاربران ایرانی سرویس نمی دهد و می بایست از سرویس های تغییر آی پی استفاده کنید.

QRCode
دانلود

 

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید نسخه 4.4 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه مکان یابی گوشی: Find Device

در زمان های گذشته پیدا کردن گوشی گم شده کاری بس دشوار بود. در پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.