حل مشکل برقراری ارتباط مقدور نیست

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از گذشت چندین روز به سراغ سیم کارت بلا استفاده ی خود می روید و آن را درون گوشی خود قرار می دهید. در کمال تعجب مطلع می شوید که امکان برقراری ارتباط و تماس تلفنی و یا اتصال به اینترنت وجود ندارد. پس از بررسی بیشتر و چندین و چند بار خاموش و روشن کردن دستگاه خود به این نتیجه می رسید که سیم کارت شما سوخته است. اما نه صبر کنید امروز می خواهم شما را از مراجعه ی بیهوده به مراکز مخابراتی نجات دهم. برای حل مشکل برقراری ارتباط مقدور نیست سیم کارت های همراه اول این نوشته را تا انتها بخوانید.

حل مشکل برقراری ارتباط مقدور نیست

در ابتدا برای اینکه مطمئن شوید از کد دستوری #11*140* برای دریافت موجودی اعتبار خود استفاده کنید. اگر پیامی حاوی موجودی خود دریافت کردید به این معناست که سیم کارت شما نسوخته و تنها کافی است با افزایش موجودی از یکطرفه بودن آن جلوگیری کنید. دلیل برخوردن و مقصر چنین مشکلی که به اعتقاد من خیلی از افراد با آن مواجه می شوند کوتاهی شرکت همراه اول است. ممکن است  با خود بگوئید شارژ مجدّد دوره ای با مبلغ کم برای خیلی ها آنچنان مشکلی به نظر نرسد. اگرچه این شارژ دوره ای هم یادآور خاطرات دوران اپراتور نه چندان محبوب تالیا در گذشته را زنده می کند که فکر می کردم آن را پشت سر گذاشته ایم. امّا این را هم در نظر داشته باشید که همراه اول می توانست با اطلاع رسانی صحیح از بسیاری از این سردرگمی ها جلوگیری کند. برای مثال هنگام بروز این مشکل پس از برقراری تماس پیام شنیداری برقراری ارتباط مقدور نیست شنیده می شود که به خودی خود می تواند بسیاری از احتمالات دیگر به جز یکطرفه شدن خط به دلیل عدم شارژ را در ذهن مشترک تداعی کند. در نهایت برای حل مشکل برقراری ارتباط مقدور نیست کافی است اعتبار حساب خود را – هر چند اندک – افزایش دهید.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

How to use Angular renderer2 to toggle a class or style

I needed to toggle a simple style for a <div> and it’s children, so I …

8 دیدگاه

  1. خیلی ممنون واقعا 😑
    من خطم ثابت
    ۶بار به ۹۹۹۰ زنگ زدم
    الانم مخابرات بودم همشون میگن خطت وصل مشکلی نداره
    ولی بازم میگه  برقراری ارتباط مقدور نمیباشد
    درصورتی که هم گوشیرو چندبار خاموش روشن کردم
    هم سیم کارتمو جا به جا کردم

  2. ممنون از شما ولی برای من فایده ای نداشت باید مشکل بزرگتر باشه 🙁

  3. کد دستوری وارد کردم پیام موجودی اومد و شارژش کردم ولی مجددا پیام برقراری ارتباط مقدور نیست اومد و سیمم سوخته مطالب اشتباهه لطفا توجه نکنید مثل مبلغ شارژ ضرر میکنید

  4. برای من شارژ نمیشه😂
    800 تا تک تومنی هم شارژ داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.