اپلیکیشن شبکه اجتماعی Musical.ly

شبکه اجتماعی Musical.ly یک فضای مجازی در قالبی شبیه به Instagram است که در آن می توانید ویدئو ها و Dub های خود را با دنیا به اشتراک بگذارید. طرز کار با برنامه به این صورت است که کاربر می تواند از میان انبوه موزیک ویدئو ها و اصوات مختلف، موردی را برگزیده و شروع به دوبله ی آن کنید. لازم به گفتن نیست که انواع فیلتر ها و افکت ها نیز به آسانی قابل اعمال بر روی ویدئو ها هستند. چینی ها با ساخت اپلیکیشن شبکه اجتماعی Musical.ly سرگرمی جدیدی برای نوجوانان و جوانانی که مشتاق به نمایش گذاشتن خود هستند ساخته اند.

اپلیکیشن شبکه اجتماعی Musical.ly اپلیکیشن شبکه اجتماعی Musical.ly

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها به نام Instagram حالا دارای رقیب دیگری به نام اپلیکیشن شبکه اجتماعی Musical.ly است که می تواند میزبان شکلک ها و خودنمایی های افراد باشد تا با تصاویر و ویدئو های بیشتری از افراد به هنگام خوردن اُملِت، پیتزا یا تقلید از خواننده ی محبوبشان مواجه باشیم! به هر حال، این نوع ارتباط با دیگران و فعّالیت در دنیای مجازی در جهان امروزی بسیار شایع و محبوب است و با دانلود اپلیکیشن شبکه اجتماعی Musical.ly می توانید به سادگی و در کمتر از چند دقیقه ویدئو کلیپ های یک دقیقه ای خود را ساخته و با دنیا به اشتراک بگذارید.

QRCode
دانلود

لینک گوگل پلی

نیازمند اندروید 4.1 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

برنامه چت بدون هویت Ablo

برنامه چت بدون هویت Ablo

اگرچه ما ایرانیان مردمانی اجتماعی و عموماً برون گرایی هستیم که روابط خانوادگی و فامیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.