دانلود برنامه بک آپ گیری از پیام ها : SMS Backup & Restore

حتماً برایتان اتفاق افتاده که دستگاه تلفن همراه جدیدی خریده باشید و بخواهید لیست SMS ها و شماره تلفن مخاطبانتان را به دستگاه جدید منتقل کنید. یک راه ارسال تک تک اطلاعات مخاطبان به دستگاه جدیدتان است اما برای انتقال پیام های کوتاه چه می کنید؟ سناریوی دیگری را در نظر بگیرید که در آن پیام های SMS و MMS مهمی در دستگاه فعلی خود دارید و در عین حال بیم آن دارید که با از دست دادن گوشی و یا خرابی آن به هر دلیل این اطلاعات مهم نیز به همراه دستگاه به نابودی کشیده شود. برای حل تمامی این مشکلات می توانید با دانلود برنامه بک آپ گیری از پیام ها : SMS Backup & Restore به آسانی از اطلاعات و پیام های خود پشتیبان تهیه کنید. فایل بک آپ را می توانید علاوه بر دستگاه خود، در فضا های ابری مثل Google Drive، DropBox و One Drive مایکروسافت ذخیره سازی کنید.

دانلود برنامه بک آپ گیری از پیام ها : SMS Backup & Restore دانلود برنامه بک آپ گیری از پیام ها : SMS Backup & Restore

برای امنیت بیشتر، اپلیکیشن قابلیت رمز گذاری بر بانک اطلاعاتی فایل بک آپ را تعبیه کرده است تا فقط و فقط شما بتوانید به SMS ها و لیست تماس و مخاطبین خود دسترسی داشته باشید البته استفاده از این قابلیت اختیاری است.

QRCode
دانلود

نیازمند اندروید نسخه 4.0.3 یا جدید تر

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.