دانلود Screen Translator – دیکشنری چند زبانه همراه

کاربران کامپیوتر های شخصی و رومیزی یا لپ تاپ ها از گذشته ها تا به حال با نرم افزار دیکشنری Babylon آشنایی دارند. همان نرم افزاری که کمک می کرد تا بدون Minimize کردن یا به تعویق انداختن کارِ در حال انجام در کامپیوتر، به ترجمه ی لغات یا متون بپردازید.با دانلود Screen Translator نیز دقیقا مشابه همان Babylon است که برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. این برنامه علاوه بر این که یک دیکشنری قدرتمند و همه فن حریف و چند زبانه هست ، از قابلیت ترجمه ی صفحات وب به صورت همزمان نیز برخوردار است.

برای مثال به منظور ترجمه ی متن یا لغتی که در صفحه ی وبِ در حال مرور توسط مرورگر محبوب خود در حال خواندنش هستید می توانید با انتخاب و کپی کردن آن متن در کلیپ بورد گوشی بلافاصله ترجمه ی آن را از اپلیکیشن دریافت کنید. این لغت می تواند در صفحه ی وب، کتاب الکترونیکی، مجله، فایل PDF یا هر جای دیگر باشد. فقط کافی است تا متن در کلیپ بورد کپی شود تا بدون معطلی به هر زبان دلخواه دنیا تبدیل و ترجمه شود.

دانلود screen translator

قابلیت دیگر اپلیکیشن امکان ترجمه ی یک صفحه ی اینترنتی به صورت کامل است! برای مثال می توانید لینک هر سایتی را به اپلیکیشن داده و در طی چند ثانیه ترجمه ی کامل سایت مورد نظر را مشاهده کنید. مطمئنّاً کیفیت ترجمه توسط ماشین به ترجمه ی صورت گرفته به دست انسان نمی رسد ولی همین ترجمه هم در مواقع ضروری بسیار کارآمد و سودمند است. نکته ی دیگر اینکه برای استفاده از برنامه باید به اینترنت متصل باشید. حجم کم برنامه، یکی دیگر از مزیت های آن است که می توانید با دانلود Screen Translator آن هم با سایز اندک 3 مگابایتی از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

    • امکان انتخاب موتور ترجمه ی دلخواه :

در این اپلیکیشن امکان انتخاب هر یک از سه موتور ترجمه ی مشهور و محبوب Google Translate یا Microsoft Translator یا Yandex وجود دارد که بسته به انتخاب شما قابل تغییر است. پیشنهاد ما بنا به تجربه ی شخصی این است که از موتور ترجمه ی گوگل برای زبان فارسی استفاده کنید چراکه ترجمه های آن بسیار دقیق تر و نزدیک تر به ترجمه ی انسان هستند.

نیازمند اندروید نسخه 4 یا جدیدتر

دانلود

 

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

لغت نامه ی واژه یاب برای اندروید

اپلیکیشن لغت نامه ی واژه یاب برای اندروید را می توان از جمله برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.