مرکز تزریق واکسن هاری در تعطیلات در تهران

خب همونطور که می دونید تزریق واکسن هاری برای کسی که توسط حیوانات گزیده میشه ضروری هست. از اونجا که تعداد خانم ها و آقایون مجرد سگ و گربه دوست تو کشور ما هم زیاد شده‌ و اطلاع رسانی درستی هم در مورد مکان تزریق این واکسن مهم نمیشه با خودم گفتم تجربه ی خودم رو با همه به اشتراک بذارم. نتیجه این که مرکز تزریق واکسن هاری در تعطیلات در تهران هم فعال هست اما بسیاری از درمانگاه ها و بیمارستان ها نمیدونن که کجاست! بعد از کلّی پرس و جو و داستان رسیدیم به این که چند متر پایین تر از همون ساختمون قدیمی انستیتو پاستور، یک ساختمون دیگه هست که در محله تجریش واقع شده. اینم لینک گوگل مپ به اونجا.

خوشبختانه مترو تجریش نزدیک اونجا هست اما ما که نمیدونستیم با ماشین شخصی رفتیم و خیلی هم بهمون دور بود. امیدوارم که این مطلب بتونه مفید باشع برای کسایی که توسط توله سگ ها و گربه های جماعت چپگرا ی داغون گزیده شدن که هنوز نمیدونن جای سگ و گربه توی محیط بسته و خونه و محیط کار نیست و علاوه بر این که برای خود حیوون خوب نیست سر و صدا و کثیف کاریشون برای دیگران آزار دهنده هست. لطفاً آدم باشید.

درباره ی حمیدرضا

حمیدرضا هستم فارغ التحصیل رشته الکترونیک. رشته ام و کامپیوترها و موبایل و اینترنت و گیمینگ گوشه ای از علائق من هستن. زنده باد مایکروسافت!

این پست هم توصیه می شود:

نحوه ی تشخیص زعفران اصل

نحوه ی تشخیص زعفران اصل

در این نوشته قصد داریم نحوه ی تشخیص زعفران اصل را به اختصار و به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.